Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Club Anvil

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.12.2006 12:56
Tanssittavaa indie-, elektro- ja goottimusiikkia aina kuukauden viimeisenä torstaina, seuraavan kerran 28.12.2006 klo 21 - 04.

Night Club Lady Moon
Kaivokatu 12, Helsinki
Ikäraja 18
Sisäänpääsy ilmainen

http://www.vogue-electric.net/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.12.2006 13:17
Lainaus: lauratar Tanssittavaa indie-, elektro- ja goottimusiikkia aina kuukauden viimeisenä torstaina, seuraavan kerran 28.12.2006 klo 21 - 04.

En oo ikinä käynyt. Oletko menossa? Toihan vois olla ihan kiinnostava. Viettäis siinä samalla aikaista uuttavuotta. He-heh.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.12.2006 11:58
Juu mun oli tarkotus mennä Anviliin marraskuun viiminen torstai, mut sit ku katoin Lady Moonin nettisivuilta siitä klubista, niin ei siinä puhuttu sanallakaan goottimusasta vaikka kuin etsin. Niin en sit lähteny, ja kun ei ollu ketään frendiikään joka ois lähteny messiin. (liian nuoria)
Mut jos siel jotain goottimeininkii on, niin haluun tietty mennä tsekkaan mestan. Oisko teistä mukaan lähtijöiksi lauratar ja poison? Garmyadiakin vois pyytää messiin jos sitä kiinnostaa. Sen takia ehdottelen nyt tällasta foorumin senioreiden bileiltaa, koska mä puolestani oon kuullut usealta taholta ikärajan olevan 24.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.12.2006 15:35
Mä olisin lähdössä kyllä. Laitoinkin tossa Garmyadille viestiä, kun oli perjantaina puhetta klubeista
  • Lähetetty: 18.12.2006 15:43
Lainaus: lauratar Mä olisin lähdössä kyllä. Laitoinkin tossa Garmyadille viestiä, kun oli perjantaina puhetta klubeista

Juu mä oon kans kotiutunu Kokkolasta joulun vietosta siihen mennessä, joten jos ootte lähdössä, niin lähen mielelläni kattoon mikä meno siel on.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2006 16:51
Mikä se ikäraja sitten on? Kiinnostaisi sinänsä lähteä, mutta jos se onkin se 24, niin turha vaiva.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.12.2006 17:08
Joo, mä oisin tulossa. Mut oon nyt täällä tampereella. Sovitaan tarkemmin sit lähempänä.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.12.2006 19:20
Ikäraja on Anviliin 18, muuten voi hyvinkin olla 24.
Tuonne vain kaikki...
  • Lähetetty: 20.12.2006 01:19
Lainaus: Tristessa Ikäraja on Anviliin 18, muuten voi hyvinkin olla 24.

ai, niin se kai sit on, et Lady Mooniin on se 24 ja Anviliin 18. Toivottavasti on näin, niin päästään kunnon laumalla sinne bilettään.
Lainaus: Tristessa Tuonne vain kaikki...

Juu ihan tosissaan, mennään ihmeessä porukalla tän kuun 28. päivä sinne. Jos jollain ois kämppä keskustassa missä voitais kokoontuu alkuillasta, niin tietäis sit siel klubilla kuka on foorumilainen, ettei tarvis jokaisen nimee kysyy. Ja muutenkin ne "aloittelubileet" ois ihan kivat. Täältä Pukinmäestä pääsee stadiin siis 12 minuutissa, mut ois välillä kiva viettää iltaa jonkun muunki himassa, ettei aina täällä. Ja jos se kämppä viel sattuis sijaitseen keskustan liepeillä. Eli jos kannatatte sitä ns aloittelukokoontumista ennen klubille menoo, ja mitään sopivaa kämppää ei löydy, niin tietty kaikki voi tulla meille.
Tai voidaanhan me kokoontuu vaan siihen steissille johonki tiettyyn aikaan ja kävellä siitä vaan kadun yli sinne klubille, ellei ketään kiinnosta mitkään sen suuremmat alkukemut.
Joten pyydän taas kerran teitä Anvilista kiinnostuneita ottamaan kantaa. Ja se vois olla myös virallinen, kuudes goottimiittikin samalla....
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.12.2006 02:25
Lainaus: Ninni jos sitä kiinnostaa

Ja kyllä vaan kiinnostaa! En ole käynyt Anvilissa, joten olis kiva mennä katsomaan & kuuntelemaan. En vielä tiedä, missä olen jouluna, mutta 28. varmasti Helsingissä.
Lainaus: lauratar Laitoinkin tossa Garmyadille viestiä

En varmaan ole osannut etsiä oikeasta paikasta, kun ei ole tullut vastaan...
Mut kiitos kuitenkin!
Kehitellään siis iltaa eteenpäin. Aloitella voi mun puolesta jossain sopivassa baarissa/kahvilassakin, mutta kotiympäristö on tietty aina mukavampi, varsinkin jos kokoonnutaan hyvissä ajoin. Itse en ikävä kyllä voi tarjota osoitetta muuttohässäkän takia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit