Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.12.2010 20:24
Ängh! Tänään on selkeästi liian maanantai. Öljyvärimaalaus ei oikein ota onnistuakseen, ja huomenna pitäisi olla valmista. En ole tyytyväinen työhöni ollenkaan, mittasuhteetkin hahmoilla ihan persiillään, eikä enää ehdi korjata, varsinkaan kun öljyväri kuivuu kunnolla vasta useammassa päivässä.

Kehystin äsken myös viimeisen joululahjan. Kehyspahvin piti olla kaunis kermanvalkoinen, mutta eikö mitä, menin sitten söhläämään punaisen sormenjäljen, ja sehän ei lähtenyt enää pois. Päätin sitten olla taiteellinen, ja söhlin punaisia sormenjälkiä joka puolelle, ja kehyspahvi näytti sitten taas ihan ok:lta. Noh, eipä sekään sitten riittänyt, vaan kun rupesin kiinnittämään maalausta kehyspahviin, pöydällä olikin pellavaöljytahra, joka tietty imeytyi kehyspahviin. Eipä siinä auttanut enää kuin painella öljyä muuallekin pahviin ja maalata ohut kerros mustaa maalia. Nyt se näyttää ainakin helvetin "taiteelliselta", ja on ihan ok, mutta silti harmittaa kun tiedän, että kermanvalkoinen olisi tuonut varsinaisen maalauksen paremmin ja omaksi edukseen esille.

Kello on jo näin paljon ja vielä pitäisi ainakin treenata ja värjätä juurikasvu, jotta olisi liian lyhyellä joululomalla edes jokseenkin siistimmän näköinen. Huomenna sitten odottaa vielä pyykkäys ja viimeisten lahjojen paketointi. Joululomallakaan ei voi oikeastaan liiemmin lepäillä, kun pitäisi kirjoittaa ennakkotehtävää ja muuta ihanaa. Että jouluja vaan.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2010 12:37
Päätä särkee kuitujen takia ja töissä pitäis jaksaa vaikka on univelkaa.. Kitinkitin ja voi perjantai sentään tätä joulukiirettä. Ei vaan jaksa. Pitäis leipoa ja paketoida lahjat jajaja. Blaa.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.12.2010 20:05

Lainaus: Chuuko

Vanhempiesi tulot vaikuttavat opintotukeesi kunnes täytät 20, oli asumisolosuhteesti mitkä tahansa. Ikävää, mutta totta.

Tiedän tämän kyllä,mutta viestini tarkoitus oli ilmaista kuinka tuohtunut olen tähän järjestelmään jonka mukaan vanhempieni nettotulot vaikuttavat _minun_ tukiini,vaikka asunkin jo omillani Kiitoksia nyt kuitenkin vain,hienosti selvennetystä asiasta )
Kirjoittanut: Literatura (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.12.2010 20:27
Uarght. Haluaisin poistaa netistä materiaalia, joka on ollut siellä yli kymmenen vuotta. Tai ainakin estää sitä näkymästä, kun haen omalla nimelläni. En omista itse tätä sivua, joten en pysty itse sitä poistamaan. Onko minulla mitään muita vaihtoehtoja kuin yrittää ottaa yhteyttä sivun tekijään?
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.12.2010 20:49
Ns. kisahevoseni käytettiin klinikalla: vanhasta rasitusvammasta johtuen ruuna sai 3kk sairaslomaa sekä mahdollisesti paranemisesta riippuen toiset 3kk. No, saanpahan kävellä ja viettää aikaa sen kanssa seuraavat puoli vuotta, kiintyä lisää ennen myymistä. Voi kunpa miulla olisi rahaa ja aikaa ostaa se omaksi.. En tuon jälkeen jaksa kiintyä enää yhteenkään ratsastuskouluhevoseen, jonka omistaja saattaa milloin tahansa saada päähänsä myydä, joten ehkä on parempi lopettaa ensi syksynä koko pitkäaikainen harrastus.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2010 12:13

Lainaus: Literatura

Uarght. Haluaisin poistaa netistä materiaalia, joka on ollut siellä yli kymmenen vuotta. Tai ainakin estää sitä näkymästä, kun haen omalla nimelläni. En omista itse tätä sivua, joten en pysty itse sitä poistamaan. Onko minulla mitään muita vaihtoehtoja kuin yrittää ottaa yhteyttä sivun tekijään?

Käytännössä ei. Jos sivu ei ole jatkuvassa päivityksessä vaan se on jokin muinaismuisto netin kätköissä, on todennäköistä että sen tekijälläkään ei ole enää tunnuksia sen muokkaamiseksi. Ja vaikka olisikin, niin Wayback machine ei hevillä unohda sitä minkä se kerran on sisuksiinsa nielaissut. Jos kyseessä ei ole mikään maailmanlopun materiaali niin helpointa on vain vaieta se kuoliaaksi. Fiksummat veikkailivat että tulevaisuudessa iso osa nykypäivän teineistä vaihtaa nimensä aikuistuessaan, sillä alkuperäisellä nimellä Googletettaessa löytyy blogeista ja gallerioista kaikki teiniangstit ja -raskaudet, rasistiset huutelut, tissiposeeraukset ja tappouhkaukset

Edit: Asiaa sivuten, miksi helvetissä tietoni ovat kaikkien reposteltavina muuan hakupalvelun sivuilla? En ole missään vaiheessa antanut lupaa julkaista henkilötietojani, eikä sitä ole minulta edes kysytty. Luonnollisestikaan tuolta ei löydy mitään yhteystietoja joiden kautta niitä voisi vaatia poistettavaksi.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.12.2010 13:02

Lainaus: Nordis

En ole missään vaiheessa antanut lupaa julkaista henkilötietojani, eikä sitä ole minulta edes kysytty.

Olen kai aikaisemmin kirjoittanut tästä, mutta luulenpa siis, että Väestörekisterikeskus myy kansalaisten yhteystietoja esim. telemarkkinointiyrityksille jne. Voit estää tietojesi levittämisen kieltämällä sen jollain lomakkeella.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.12.2010 16:53

Lainaus: Iiriva

. Joululomallakaan ei voi oikeastaan liiemmin lepäillä, kun pitäisi kirjoittaa ennakkotehtävää ja muuta ihanaa. Että jouluja vaan

Minä luen lomalla 3n kokeeseen. Että hauskoja jouluja. ;___; sitte tuo loma on suht lyhyt. kitinää.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 23.12.2010 18:08

Lainaus: Nordis

En ole missään vaiheessa antanut lupaa julkaista henkilötietojani, eikä sitä ole minulta edes kysytty.

Automaattiasetus on, että tietoja saa luovuttaa. Se pitää erikseen kieltää. Onnistuu esim tätä kautta ihan sähköisellä lomakkeella: http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/l omakkeet/maist_vrk4_90/index.htmlURL

Suosittelen tekemään tuon. Itsekin hämmennyin siitä, että ne tiedot ovat juurikin vapailla markkinoilla, ellei erikseen ole asiaa kieltänyt.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2010 18:28
Kiitosta Kuopassa ja Giffirt. Täytin tuon lomakkeen puolisen vuotta sitten, mutta vahinko on ilmeisesti päässyt jo tapahtumaan. Kaikkea sitä kaupitellaan ihan kysymättä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit