Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2011 11:31
Olen kyllästynyt yksinäisyyteen.
Olen kyllästynyt paikallisiin ihmisiin.
Olen kyllästynyt heidän käytökseensä ja typeriin ennakkoluuloihin.
Olen kyllästynyt elämääni täällä.

Tahdon pois. Tahdon uskoa parempaan elämään jossain muualla.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2011 15:46
Vituttaa ja ahdistaa aivan älyttömästi takertuvat ihmiset!

Lisäksi väsyttää ja nukuttaa niin paljon etten meinaa pysyä edes nyt koneella ollessa hereillä...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.02.2011 16:37
Ja taas on päässyt flunssa iskemään, eihän sitä kuin pari viikkoa sitten viimeksi nautittu nenäliinojen ja särkylääkkeiden ihmeellisestä maailmasta
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2011 21:17
Päivän teema: ovet ei oikein aukene. Aamulla en meinannut päästä ulos asunnostani, koska räystäältä tippuva vesi on jäätynyt maahan, ja koska kynnykseni on käytännössä olematon, ottaa oven alareuna heti kiinni, kun jotain kertyy oven eteen. No pääsin ulos anyway... Kun tulen töistä ja olen jäämässä bussista pois, ei bussin takaovi aukeakaan kokonaan lumikasan takia. Tajusin sentään turvallisuuteni vuoksi olla änkemättä siitä raosta. Tämä nyt ei ollut dramaattista sinänsä, mutta töiden jälkeen on turhauttavaa tulla kotiin nälkäisenä ja huomata, että se oma ulko-ovi aukeaa ehkä 20cm. Kovan väkivallan jälkeen sain oven lopulta kokonaan auki, mutta jää ei ole kyllä kadonnut tai pienentynyt minnekään, koska minulla ei ole sopivia työkaluja. Luuta ei toimi. Enkä ole niin nerokas, että sulattaisin sen vedellä. Pääsin sentään vielä poistumaan asunnostani käydäkseni jättämässä huoltoyhtiön postilaatikkoon pyynnön tulla tekemään asialle jotain, mutta parhaassa tapauksessa este suurenee yön aikana, enkä huomenna sitten lähdekään yhtään mihinkään.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2011 11:55
Eilen nousi hervoton kuume ja yskä. Ääni mennyt. Hairin ensi-ilta viikon päästä. Nyt panikoin, ehtivätkö ääni ja terveys tulla takaisin. Tuntuu, että jotain kehosta tuhoutui eilen 39,3 asteessa. Ajatus ei kulje, kaikkialle sattuu.

Nälkäkin olisi, mutta voimat eivät riitä vielä kauppaan raahautumiseen.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2011 12:05
Auto ei toimi ja koiran kantokassista on pohja hajonnut, eli koira joutuu odottelemaan kolmatta viikkoa äitini luona, että saisin sen haettua kotiin. >.< Lisäksi Kela on aaaarrrggh.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.02.2011 12:19

Lainaus: Aural

Enkä ole niin nerokas, että sulattaisin sen vedellä.

Jotain maantiesuolaa voisi ripotella tuohon. En tiedä toimiiko tavallinen ruokasuola, mutta kannattaa kokeilla. Sulattamista voi harrastaa myös hiusföönillä tai liruttelemalla jään päälle jotain alkoholipitoista nestettä ja sytyttämällä sen. Yksi neandertalilaisidea on, että jos sinulla on porakone käytössä niin sillähän voisi tehdä jäähän reikiä, täyttää ne esim. kynsilakanpoistoaineella ja sitten vaan sytkärillä liekkiä.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2011 14:29
Migreeniä jatkunut taukoamatta jo toista viikkoa. Varje dag. <: / Ja hartiat kipeet. Ei kiva.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2011 16:47

Lainaus: kuopassa

Jotain maantiesuolaa voisi ripotella tuohon. En tiedä toimiiko tavallinen ruokasuola, mutta kannattaa kokeilla. Sulattamista voi harrastaa myös hiusföönillä tai liruttelemalla jään päälle jotain alkoholipitoista nestettä ja sytyttämällä sen. Yksi neandertalilaisidea on, että jos sinulla on porakone käytössä niin sillähän voisi tehdä jäähän reikiä, täyttää ne esim. kynsilakanpoistoaineella ja sitten vaan sytkärillä liekkiä.

Ongelma on juuri siinä, kun juuri mitään työkaluja ei ole. Ruokasuolaa on, ja sen kokeilemista olen jo harkinnut. Sen sijaan fööniä, viinaa tai porakonetta ei löydy, eikä mitään sopivaa metallista työkalua, jolla voisin rikkoa jäät.
Mutta jatkan kitinää aiheesta: huoltoyhtiötä ei ilmeisesti kiinnostanut, ja kuten arvelinkin, este suureni yön aikana. Vielä eilen jaksoin väkivalloin työntää oven jääesteen yli, tänään mikään potkimiseni ei enää auta. Ovi aukeaa enää 22 cm. Onneksi sentään mahdun siitä pihalle, vaikka sinänsä voisi ajatella, että oli ihan turhaa mahtua ja lähteä ruokakauppaan, kun parempi olisi vähän riutua, että mahdun ulos vastaisuudessakin. Tai no, vaihtoehdot ovat vähissä, tänään on pakko alkaa leikkiä kuumalla vedellä ja suolalla, koska muuhun en pysty, huoltoyhtiö ei auta, ja ulos olisi kiva päästä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 04.02.2011 17:00
Kaveri oli jaellut Facebook-tapahtumiani muille. Olen jokseenkin pettynyt, koska olen kohtalaisen tarkka siitä kenet kaverikseni hyväksyn. Mitään sinänsä arkaluontoista tietoa ei ollut (en tuppaa sellaista FB:ssä jakelemaankaan), vain tapahtuma johon osallistun, mutta ihan noin periaatteesta ottaa päähän. Etenkin kun pidin kyseistä tyyppiä tätä fiksumpana ja hän tietää erittäin hyvin sen, että luottamukseni ansaitsemiseksi pitää tehdä paljon ja sen menettämiseksi vähän.

En minä nyt raivoissani ole, kun kyse oli tuollaisesta aika pienestä jutusta, mutta silti jotenkin ärsyttää. Kun tuo on minusta nyt vain... Epäkohteliasta. Ymmärtäisin paremmin jos kyseessä olisi joku vähän muu, mutta ihminen joka ehkä kaikkein konkreettisimmin tietää miten suhtaudun tällaisiin juttuihin. Hmph.

MUOKS: Oho. Olen jo mahtikootti. Srsly, I haz no life.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit