Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2010 14:18

Lainaus: Sire

Tuli tavattua poliisit ja ambulanssihenkilökuntaa, tappelun alku baarissa yms kivaa.

Kiitos päivän nauruista. Taisi olla tyypilliset työpaikan pikkujoulut!
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2010 14:23
Pikkujoulut on vasta tulossa
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:16
Tänään on sunnuntai, joten vituttaa. Maanantaina vielä pahempi....
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:44
Wääää! Olisi mukava matkustaa pitkästä aikaa Helsinkiin tapaamaan kavereita, mutta eipä onnistu vielä pitkään aikaan, koska rahat ovat lopussa ja reissu olisi tuhottoman kallis. Piti rahojen loppumisen takia pistää myös opintolainahakemus menemään, koska ei minua näemmä Lappeenrannan seudulla töihin haluta kun ei ole autoa, enkä pysty ilman töitä tai lainaa koulumaksujani maksamaan.

Prkl.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2010 19:34

Lainaus: Chuuko

Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja selviätte pelkällä säikähdyksellä. Pidän sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta. Koeta jaksaa jayritä nukkua, jookosta?

Kiitos. Ensimmäinen säikäytys oli vielä kiireetön vaikka ambulanssilla lähtivät, toinen oli pahempi.

Sen jälkeen olen päivittäin ajellut sairaalan ja kämpän väliä töiden lisäksi.

Yritän kyllä, mutta vajaan puolen tunnin välein käy säpsähdys hereille, sellaista koiranunta koko ajan. Tuskin nukun tätä paremmin ennenkuin täällä on nyytti parkumassa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2010 21:51
Ärsyttää, haluan nämä helvetin meikkausta rajottavat kulmakarvat pois >:/ ... mutta kun poikaystävä sanoo että olen sitten niin julmetun ruma kun en ole meikannut, että kavahtaa naamaani.
Kohta sanon että hitot siitä, mä oon halunnu nää kulmakarvat varmaan 5 vuotta jo pois, menee pia hermo kokonaa ku tyytyväisyys omaan pärstään olis yhen muutoksen päässä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.11.2010 08:27

Lainaus: Vampiric_

... mutta kun poikaystävä sanoo että olen sitten niin julmetun ruma kun en ole meikannut, että kavahtaa naamaani.

Se nyt vain on ikävä tosiasia että ihmiset jotka ajelevat kulmakarvansa pois näyttävät ilman meikkiä syöpäpotilailta tai Saimi Hoyerilta, eli ihan viehättävin näky ei ole kyseessä.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 15.11.2010 16:20

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Vampiric_
... mutta kun poikaystävä sanoo että olen sitten niin julmetun ruma kun en ole meikannut, että kavahtaa naamaani.

Se nyt vain on ikävä tosiasia että ihmiset jotka ajelevat kulmakarvansa pois näyttävät ilman meikkiä syöpäpotilailta tai Saimi Hoyerilta, eli ihan viehättävin näky ei ole kyseessä.

Kiitoksia Heetteri tästä "aukottomasta totuudesta" Entäs sitten ne, joilla niin vaaleat kulmakarvat että pärstä näyttää tasan samalta kulmakarvoilla tai ilman? Itse en ainakaan muutosta ole huomannut kuin siinä, että itsellä raikkaampi olo kun ei kulmakarvoja ole.

Meinas tulla OT, joten kitinää: Vitsikun selkä särkeeeeeee. Pitää kai hakea niitä nappeja mitä lekurisetä määräs mulle ja tappaa mahansa niillä sit. Jee.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.11.2010 16:49

Lainaus: Mina

Kiitoksia Heetteri tästä "aukottomasta totuudesta" Entäs sitten ne, joilla niin vaaleat kulmakarvat että pärstä näyttää tasan samalta kulmakarvoilla tai ilman?

Kulmakarvat ovat olennainen osa ilmettä, ja niiden vaaleus tai puuttuminen tekee kasvoista jollakin tapaa valjut. Siinä missä vaaleat kulmakarvat voi värjätä, piirretyt kulmakarvat näyttävät lähes poikkeuksetta piirretyiltä. Kenties kyseessä ei ole aukoton totuus, mutta toistaiseksi en keneltäkään ole kuullut että ihminen ilman kulmakarvoja olisi miellyttävän näköinen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2010 16:57
Niinhän sinä Heetteri olet ennenkin ilmaissut melkein samoilla sanoilla, mutta minua ei haittaa että oletko sinä kuullut, tai olenko itse kuullut ihmisen joka on piirtänyt kulmakarvansa, näyttävän kauniilta, kun kyseisestä ulkonäöstä tykkään. Useemmiten sanoisin että hitot jostain muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään, mutta poikaystävä on henkilö jonka kanssa joutuu oleen tekemisissä joka päivä, joten hieman pitää hänenkin mielipidettänsä kuunnella. Ja tässähän kuulet ekan kerran, minun mielestäni kulmakarvat piirtävät ystäväni ja muutkin ihmiset ovat todella nättejä.

Jos nyt sitten vielä narisisikin siitä, että myöhästyin bussista 2minuutilla, koska se bussi oli sen 2min etuajassa, tämän ilmiön ansiosta, sain odottaa 3o min kaupungilla, ja siinäkin kastua oikein mainiosti kun piti sitten taas alkaa sataa juuri silloin kun minä en ehtinyt ottaa sateenvarjoa aamulla mukaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit