Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.04.2011 12:54
Raha. Ei prkl.

Lähden ensi kuussa viikoksi opintomatkalle Lontooseen. Eihän siinä muuten mitään, mutta minulle kun ei tule muuta rahaa kuin opintotuki kun en ole täältä perkeleen itärajalta töitä saanut, niin varsin köyhänä joudun lähtemään. Yleensä minulla on ollut ulkomaille lähtiessä tuplasti enemmän kuin uskallan nyt irrottaa, joten huonolla ruoalla saan mennä, enkä tietenkään voi ostaa juurikaan mitään kivaa. Hooray. Kesäkuunkin tulen olemaan totaalisen persaukinen ja joko vanhempieni tai poikaystäväni elätettävänä, koska vaikka kuinka tekisin töitä kesäkuussa niin enhän minä niitä palkkarahoja näe kuin vasta heinäkuussa. Ei kiva. Inhottavan turha olo.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.04.2011 21:16
P*rkeleen matolaatikko päätti menettää järkensä, edessä käyttöjärjestelmän kevätsiivous.
Välillä tekisi mieli nakata koko tietämyskone ikkunasta pihalle ja kaltata moisen rakkineen suunnittelijat elävältä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.04.2011 12:59
Hemmetti, oon ostamassa kesäksi avokkaita ebayn kautta, löysinkin sopivat mutta mitä ihmettä nää koot meinaa: US-koot alkaa numerosta 6, joka vastaa eurooppalaista kokoa 38! Eikö siellä oo pienijalkaisempia ihmisiä?
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:02

Lainaus: Cata

US-koot alkaa numerosta 6, joka vastaa eurooppalaista kokoa 38!

Minkä kokonen sun jalka oikeen on? O___o no ei, mun isosisko on 30 v ja sen kengänkoko on 36. Kiusaan aina sitä aiheesta offtopic.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:07

Lainaus: Black Sunset

Minkä kokonen sun jalka oikeen on? O___o no ei, mun isosisko on 30 v ja sen kengänkoko on 36. Kiusaan aina sitä aiheest

No, 37 on käsittääkseni Suomessa yleisin koko. Oma kokoni on 36. : | Ja mun mielestäni koko 36 on vielä "normaali". Sitä pienijalkaisemmat ostavat erikoiskaupoista tai teettävät kenkänsä, mutta kai sitä nyt hitto ees sitä kolmiseiskaa luulis löytyvän.
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:14
No toi on kyl totta... Toisaalta, kenkien koot vaihtelee valmistajan mukaan. On niin hankalaa ostaa netistä kenkiä kun ei voi sovittaa!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:14
Liivate on karmiva, kuvottava asia. Koetan olla ajattelematta sitä. Käytetäänkö liivatetta hyytelöiden ja vanukkaiden lisäksi jossain muussa syötäväksi tarkoitetussa asiassa? Jos joku kokki-ihminen tietää ruokajutuista jonkun nyrkkisäännön, että missä skeidassa yleensä liivatetta käytetään, kertokoon hän.
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:19
Kuopassa, mun tietääkseni liivatetta käytetään joidenkin lääkkeiden kuorena... Siis niiden pillereiden
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:23
Keitettyjä luita ja suolenpätkiä lääkkeissäkin. Jassoo, sissoo. Onneksi en käytä mitään pillereitä tai tabletteja.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.04.2011 13:57

Lainaus: Cata

US-koot alkaa numerosta 6, joka vastaa eurooppalaista kokoa 38! Eikö siellä oo pienijalkaisempia ihmisiä?

Ei muuten vastaa. 6 = jotakuinkin 36.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit