Gootti.net

uusi vuosi 07: mitä silloin??

Kirjoittanut: DrnBones (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.12.2006 12:45
Aikaa tässä tappaakseni pistän kysymyksen kehiin: mitä meinaatte ensi vuonna? Jotain erityistä mielessä, vai ihan vaan elossa pysymistä? Tapahtuuko mitään jännittävää alkavana vuonna 2007? Minä taidan pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassani ja yrittää elellä normaalisti - tai no, voiko tätä normaaliksi sanoa. Mutta joka tapauksessa.. kertokaa, ihmiset! Ja tässä samalla, onko kukaan teistä kiinnostunut tuottamaan itse kirjallisuutta? Omat vihot alkaa olla täynnä kaikenlaisia raapusteluja
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 13:00
Lainaus: DrnBones onko kukaan teistä kiinnostunut tuottamaan itse kirjallisuutta?

Tuotan. Lähetin juuri yhden kirjan Tammelle.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2006 13:35
Vietän uuden vuoden suhteellisen avuttomassa tilassa, kännissä

Olen jtn koittanut raapustella, aina sitten mielenkiinto herpaantunut :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2006 14:31
No, ensi vuonna tulee tuo toinen työharjoittelu, eli kolme kuukautta Lontoossa tiedossa. Sen jälkeen täytyisi yrittää päästä jotenkin kisakauteen mukaan, mikä saattaa olla aika v-maista kun ei pääse hevosen selkään noin pitkään aikaan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:40
Lainaus: Piiskansiima täytyisi yrittää päästä jotenkin kisakauteen mukaan, mikä saattaa olla aika v-maista kun ei pääse hevosen selkään noin pitkään aikaan.

Meneepi off-topiciksi, mutta oletkos kauankin ratsastellut?

Vastaten ihan alkuperäiseen aiheeseen:
Toivottavasti vuonna -07 pääsisi vihdoinkin omilleen asumaan ja opiskelemaan. Nuo jutut ovat lähinnä tähtäimessä. Muuten voisin elellä ja oleilla suhteellisen normaalisti, kuten tähänkin asti.

Mä kirjoitan aina kun sille päälle satun ja kun on inspis. Voi kai sanoa, että kirjoitus on jonkinlainen harrastus mulle - enemmän tai vähemmän.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:52
Lainaus: DrnBones Ja tässä samalla, onko kukaan teistä kiinnostunut tuottamaan itse kirjallisuutta? Omat vihot alkaa olla täynnä kaikenlaisia raapusteluja

Joo. On yksi ikuisuusprojekti päällä. Olen kirjoittanut sitä jostain 13-vuotiaasta asti, ja olen vasta juonitasolla. Mutta tykkään kirjoittaa ensin tarkahkon juonen, ennenkuin alan mitään väsäämään. Toivottavasti vaan saan aikaiseksi jotain joskus. Tässä ei ole tuon takia hirveästi muuta ehtinyt kirjoittaa . Saatan maata yölläkin hereillä ja mietti, että mitähän hittoa kirjoitan siihen juoneen seuraavaksi, vai onko ko. kirjoitelma jotain Kauniit ja Rohkeat tasoa, eli kannattaako sitä ollenkaan jatkaa vai pitäisikö aloittaa uusiksi.
Kirjoittanut: DrnBones (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.12.2006 16:40
Lainaus: Mariel Tuotan. Lähetin juuri yhden kirjan Tammelle.

Onnea tuosta!! Uskaltaako kysyä, mistä tuo kertoo?

Lainaus: Velvet Grey On yksi ikuisuusprojekti päällä. Olen kirjoittanut sitä jostain 13-vuotiaasta asti, ja olen vasta juonitasolla.

Mulla sattuu olemaan tuttu, jolla on aika samanlainen meno. Hänellä on vaikeuksia lopettaa tarinointia, vaikka sillä alkaakin olla ideat lopussa. Ja omasta puolestani.. noh, joskus tulee tekstiä ja sitten joskus vaikea saada unta illalla, kun ajattelee että mitä helkutaa mä nyt kirjoitan.. että homma etenee, joskin hitaasti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:54
toivon mukaan ihan vain elän, vaikka täysi-ikäisyys sitten muuttaakin joitain asioita, tietysti
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.12.2006 18:36
elän ja nautin elämisestä. Yritän saaha tämän mun syömishäiriön pois knu se taas nostaa häntäää
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:49
Ajattelin mennä joulun jälkeisille talvi-ale hössötyksille Hellsinkiin.
Hamstraus alkaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit