Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

uusi vuosi 07: mitä silloin??

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.12.2006 13:59
Ensi vuonna on luultavasti edessä muutto uudelle paikkakunnalle jatko-opintojen perässä, ensimmäisen vakityöpaikan hankinta ja turhauttava asunnon etsiminen puolentoista kuukauden varoitusajalla.

Lisäksi täytän syksyllä 20, jolloin tämä yhteiskunta luokittelee minut sitten virallisesti aikuiseksi.

Eli siis raskas vuosi tiedossa, joten tuo elossa pysytteleminenkin voisi olla ihan kiva juttu.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2006 15:31
Mää ainaskin päätän ensi vuonna vihdoinkin peruskoulun. Ja ensi vuonna yritän olla nolaamatta itseäni. Haluun kerrankin olla se tyyppi joka nauraa jonkun muun mokille enkä se jolle nauretaan. Mut joo. pääasiahan on se, että ens vuonna pidetään hauskaa! Kerran sitä vaan ollaan nuoria ja komeita!
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2006 22:23
Vuosi 2007 taitaapi mennä ihan samalla kaavalla kuin kaikki muutkin vuodet on menny. Toivottavasti tapahtuisi jotakin jännää, ettei tämä minun elämä olisi aina tätä samaa hiljaista tylsyyttä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.12.2006 22:39

Lainaus: Kaihomieli

Toivottavasti tapahtuisi jotakin jännää, ettei tämä minun elämä olisi aina tätä samaa hiljaista tylsyyttä.

Ikävä sanoa, mutta mun mielestä se on itsestä kiinni aika pitkälti, että tekeekö elämästään jännää.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.01.2007 00:06
Hyvää uutta vuotta teille kaikille! Vuosi 2006 on nyt historiaa.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2007 00:09
Monta asiaa pitäisi saada tehtyä ja monta asiaa pitäisi sanoa. Joskus tuntuu, että eihän siinä ole mitään vaikeaa mutta sitten taas tietyssä vaiheessa huomaa oman saamattomuutensa.

Kirja pitäisi saada kirjoitettua loppuun... siinä yksi päätavoitteista. Kun tarkemmin miettii, niitä tavoitteitahan on vaikka millä mitalla. Huoh.

No voi *****, tuossa se vuosi kerkesi jo vaihtumaan muutama minuutti sitten kun kaikki ajatukset olivat tässä turhassa laatikossa, jota tietokoneeksi kutsutaan. Ehkä ensi vuonna sitten muistan seurata kelloa katsoen, innoissani kuten joskus pienempänä tuota vuosiluvun vaihtumista. Tällä kertaa näytti menevän ohi.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2007 11:22

Lainaus: poison

Ikävä sanoa, mutta mun mielestä se on itsestä kiinni aika pitkälti, että tekeekö elämästään jännää.

Niihän se on itsestä kiinni kuika jännää elämästään tekee, mutta jos sattuu asumaan tällaisella syrjäisellä, pienellä paikkakunnalla, jos asuu ihan tolkuttomasti uskovaisia ihmisiä. Niin se on todella vaikeaa kun ei meinaa päästä mihinkään ilman autoa ja mulla kun ei tota ajokorttia vielä oo...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 12:43

Lainaus: Kaihomieli

mutta jos sattuu asumaan tällaisella syrjäisellä, pienellä paikkakunnalla, jos asuu ihan tolkuttomasti uskovaisia ihmisiä. Niin se on todella vaikeaa

Olet oikeassa! Tuppukylissä ei juuri jännitystä elämään löydy. Sun pitäis säästää rahaa, ja tehdä retkiä vaikka tänne Helsinkiin. Miitteihi tai muuhun.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 14:39
Jep, niin meni sitten vuosi 2006... ja voisinpa sanoa että se oli ihan hyvä vuosi, kovin moni asia ei jäänyt v****tamaan ja aika paljon kaikkea hyvää on tapahtunut.
Vuosi vaihtui hyvällä kaveriporukalla ja hauskaa oli, vaikka sattuikin kaikenlaista.
Vuodelta 2007 voisin kyllä toivoa ihan omaksi ja muidenkin parhaaksi sitä että yrittäisin rauhoittua, pysyä erossa alkoholista viikonloppuisinkin ja muutenkin viisastua.
Terv. uudenvuoden yön sekoilija *päätä särkee vieläki*
Kirjoittanut: MyDarkLife (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.01.2007 18:26
olen ajattelu juu jo että mitä mä teen sillä mitä mä meinasin "rikkoa lakia" ajattelin vähän kostaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit