Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.07.2011 01:46
Olen täyttämässä tällaista lomaketta:

Palautuslomake

Onko kenelläkään ideoita miten Nokian kännykän saisi startattua? Tai vaihtoehtoisesti hyviä ehdotuksia vikaselosteen jatkoksi, joista käy ilmi miten tyytymätön* olen tuotteeseen?

*) Hyvin, hyvin tyytymätön.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.07.2011 13:56
Testaa heittää kumisaapas järveen ja osta samsung
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.07.2011 18:30
^ EI SAMSUNGIA!

Olen omistanut kaksi, samoin avopuolisoni, ja kaikki ovat hajonneet alle puolessa vuodessa. Wut .__.
  • Lähetetty: 03.07.2011 02:29

Lainaus: DeadlyNightshade

Olen omistanut kaksi, samoin avopuolisoni, ja kaikki ovat hajonneet alle puolessa vuodessa. Wut .__.

oma samsungini, joka siis ei ole kosketusnäyttö on toiminut perfectosti nyt 1,5 vuotta. Se on tollanen täysnäppäimistöllinen liu'utettava puhelin. Näppärä pieni ja pinkki kaverilla sama sinisenä ja toiminut vielä kauemmin. Tykkäilen tästä.
Tosin avokin samsungin älypuhelin sano soronoo ennen kun oli käytössä ees 3kk. huoltoon menee sekin pask....eli

nokian puhelimia en oo ostanu pitkään aikaan, koska menee hermo niiden akkuihin. käyttöaika useissa on jotain niin säälittävää (varsinkin jos selaa puhelimella netissä)

HTC on seuraava hankita ellei joku kerro miten Suomeen saa ujutettua blackberry puhelimen
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 03.07.2011 14:00

Lainaus: SirMarylee

Tosin avokin samsungin älypuhelin sano soronoo ennen kun oli käytössä ees 3kk. huoltoon menee sekin pask....eli

Yleensä mitä edistyneempi puhelin, sitä nopeammin menee rikki. :'D Ainakin joisain tapauksissa. Mun vanha Nokialainen on heitetty seinäänkin eikä ole mennyt rikki ja toimii hyvin.

Kitinät: ÄLLÖTTÄVÄ ILMA. Kostea ja ukkostaa koko ajan. not nice. :0
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2011 18:33

Lainaus: kuopassa

Onko kenelläkään ideoita miten Nokian kännykän saisi startattua? Tai vaihtoehtoisesti hyviä ehdotuksia vikaselosteen jatkoksi, joista käy ilmi miten tyytymätön* olen tuotteeseen?

En osaa antaa neuvoa miten toimimattomasta puhelimesta saa toimivan, mutta eiköhän kommenttisi "paskavehje" kerro ihan riittävästi.. : D
Tosiaan, itse omistan myös samaisen Nokian E7:n, enkä juuri kehuja voi jaella, tai voin, mutta kehuni rajoittuvat käytännössä ainoastaan ihanteelliseen näppäimistöön, jonka vuoksi aikoinaan tein kaupat. Olen ajansaatossa joutunut sietämään jatkuvaa takkuilua, tai oikeammin kaatuilemista, jossa ainoa keino saada luuri toimimaan on resetointi, lisäksi siedän ajoittaista äänen totaalista katoamista, uusista viesteistä ei ilmaannu ilmoitusta, ajoittain en näe uusia sähköpostejani, wlan-yhteyden muodostaminen on ajoittain mahdotonta, kalenterimerkintöjen muokkaaminen ei aina onnistu, puhelimen sijainnin määrittäminen gps:llä takkuaa.... Tuota listaa voisi tosiaan jatkaa pidempäänkin, kiitos nokian insinöörien.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.07.2011 21:41
FFUUUUUU-

Tahrin kameran tähyslasin ja yrittäessäni siivota sitä onnistuin naarmuttamaan sen äärimmäisen ruman näköiseksi ja tarkennuspisteet hävisivät kokonaan. Luojan kiitos en saanut aikaan pahempaa damagea, lasista kuitenkin näkee yhä läpi ja virheistä oppii jne jne, eikun tilaamaan Kiinasta uusia osia ja ostamaan vihdoinkin se saamarin puhallin.

Ite korjasin!!11
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.07.2011 01:44

Lainaus: Signum

Tosiaan, itse omistan myös samaisen Nokian E7:n, enkä juuri kehuja voi jaella, tai voin, mutta kehuni rajoittuvat käytännössä ainoastaan ihanteelliseen näppäimistöön, jonka vuoksi aikoinaan tein kaupat.

Juuri näppäimistön takia minäkin hankin tuon. Tykkään fyysisestä näppiksestä enemmän kuin kosketusnäytöllisestä. Plussana tässä foonissa on myös se kun ääkköset ovat omina nappeinaan. Harmillista jos E7 on todella niin köykäinen kuin listasit. Laitan tämän viallisen palautukseen aamulla ja toivon saavani korvaavan vehkeen myöhemmin viikolla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.07.2011 10:45

Lainaus: Signum

Tosiaan, itse omistan myös samaisen Nokian E7:n, enkä juuri kehuja voi jaella, tai voin, mutta kehuni rajoittuvat käytännössä ainoastaan ihanteelliseen näppäimistöön, jonka vuoksi aikoinaan tein kaupat.

Minulla on N71, jossa on myöskin qwerty-näppäimistö, ja se on toiminut täysin ongelmitta jo kolme vuotta... O.o

Sry off.
  • Lähetetty: 04.07.2011 17:17
Kitinän turhuus aste 0, mutta mulle tärkeysaste +100000000000000000000000000 Rage-prosentti mielentilasta on 101%

Miksei firmat voi pittee huolta siitä, että tuotteita tilataan säännöllisesti varastoon. nimimerkillä. Kyllästynyt odottamaan buyhairille varaston täydennystä, jossa pitäs olla mustaa ja hopeista kuitua.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit