Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2012 22:19
Yksi musiikkitapahtuma, joka julki tullessaan aiheutti allekirjottaneessa aitoja spontaaneja riemunkiljahduksia, on peruttu ajankohtaan ja muuten järjestämiseen liittyvien taloudellisten riskien takia. Harmittaako edes, hypetinkö sitä edes melkein päivittäin. Tämän lisäksi heräsin aamulla vain huomatakseni kurkun olevan kipeä, flunssa tekee tuloaan jne. Voisi kai mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna ignoorata flunssan ja olla reipas ja terve – jos vaikka olisi parempi päiväkin ja jaksaisi huomenillalla lähteä piristämään itseään livemusiikilla.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.04.2012 23:09

Lainaus: byron

turhan herkästi sitä ollaan kyllä tarjoamassa.

Olen tuttujeni kanssa törmännyt vain siihen ilmiöön, että lääkkeitä määrätään turhan herkästi. Sitten jos oikeasti halua päästä puhumaan jonkun kanssa, niin joutuu jatkoksi jo valmiiksi pitkää jonoa.
Nappeja kyllä määrätään ihmisille miltei tuosta vaan, mutta terapiaan pääsyä saa jonottaa jopa kuukausia. o.o

Älytöntä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.04.2012 09:18
Nyt voinkin heti ensimmäisenä päivänä kitistä noista lääkkeistä. Voivat auheuttaa päänsärkyä ja huonovointisuutta. Noh, minä sitten oksensin eilen koulubussissa niiden takia. Onneksi ehdin bussin vessaan. Ja nyt on eilisestä särkenyt päätä, vaikka minulla on päänsärkyä todella harvoin. Tietty voivat alitajuisestikin vaikuttaa, mutta ärsyttävää silti. Menen tänäänkin kouluun hedarissa ja varmaan oksentaen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.04.2012 16:38
Olin tänään ainut opiskelija yhdellä luennolla. Kävi vähän luennoitsijaa sääliksi, kun setä oli tullut Sri Lankasta asti pitämään tätä kurssia meille. Toivottavasti seuraavilla luennoilla olisi enemmän porukkaa, tämä luento kun meni yhden toisen, todella suositun kurssin kanssa päällekäin. (Itseasiassa minunkin olisi kuulunut olla sillä toisella kurssilla.)

Oppiaineen proffa kävi sitten hätäpäissään hakemassa paikalle henkilökuntaa istumaan, kun se tajusi että sali jäisi ihan tyhjilleen muuten.

Oikeastaan enemmän koominen tilanne minun kannaltani, joskin melko vaivaannuttavaa.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2012 18:00

Lainaus: Funereal Soul

Vanhuskoiran elämä päättyi eilen.

Voi, osanotot ja voimia. Rakkaasta eläinystävästä on aina vaikea päästää irti. Itsekin viimeksi eilen katselin vanhoja talviriehakuvia joissa esiintyi myös entinen ponini. Ikävä ja suru ei kai poistu koskaan kokonaan vaikka tietääkin että niin oli parempi, ei rakas lemmikki ainakaan kärsi enää.

Kävin tuossa keväällä koulun terkkarille valittelemassa väsymystä, kun epäilin raudanpuutosta, ja sai kyllä vakuutella kovasti etten ollut masentunut vaan väsynyt.

No huhhuh. Ei ole sentään täällä vielä tarjottu masennuslääkkeitä kun on jatkuvaa väsymystä käynyt terveyskeskuksessa valittamassa (väsymystä joka tosiaan on johtunut myös allekirjoittaneella raudanpuutteesta).
Sen sijaan tuttavat kyllä tarjoavat masennusdiagnoosiaan milloin mihinkin. Tuntuu tosiaan että masennusta on niin monella että tokihan kaikkien "pitää" olla masentuneita, oli vaiva mikä hyvänsä tai vaikkei olisi edes mitään vaivaa vaan esim. huonosti nukutun yön jäljiltä väsynyt tai pitkän työpäivän tehneenä ei jaksa muuta kuin olla.
Mutta että terveysalan ammattilaisiltakin... Vaikka eipä tuon sinänsä pitäisi kauheasti yllättää kun miettii tämänkin seudun terveydenhuollon kömmähdyksiä, esim. burana ollut vastaus kaikkiin särkyihin kipuihin ja vähän muihinkin ongelmiin.-.- Kas vaan kun ei loppupeleissä ole ollutkaan.

Lopuksi voisinkin kitistä väsymyksestä, 12 tuntia ollut tänään taas liikenteessä ja kohta pitäisi taas mennä. Melkoisen kuollut olotila.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2012 23:38
Taidekoulut ovat minulle vähän kuin klonkulle sormus. En niihin oikeastaan halua, mutta päädyn aina vaan lähemmäksi. Tänä vuonna jopa hakemaan ja tyhmältähän tämä kuulostaa, mutta pelkään sitä, että pääsen sisään ok, on minulla jopa alaan liittyviä rahakkaita diilejä ajoittain (ja nytkin jotain peligrafiikoita), mutta anyway. Tämä ei ole varsinainen valitukseni aihe. Varsinainen aihe on se, että typerä laitos haluaa portfolion A4 kokoisia töitä! -___- kuka hullu tekee mitään A4 kokoon? Se läpyskä on niin pieni, että pystyn peittämään puolet siitä kourallani ja siihen pitäisi muka maalata/koostaa/piirtää! Olen tehnyt joitain vetoja jotka näyttävät ihan tökeröiltä sillä olen tottunut tekemään kaiken muun kuin aamukahvitöherrykseni huomattavasti isompaan kokoon. Lisäksi valokuvat eivät kelpaa, joten en voi mennä kuvauttamaan töitäni ja ottamaan pienikokoisia vedoksia. Saan vielä kohtauksen näiden kanssa... 10-20 kelvollista pitäisi saada aikaan ja varastoista löytyy 2 tarpeeksi pientä työtä, jotka tosin ovat menossa näyttelyyn :P
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2012 09:23

Lainaus: Morgan Blood

Lisäksi valokuvat eivät kelpaa, joten en voi mennä kuvauttamaan töitäni ja ottamaan pienikokoisia vedoksia. Saan vielä kohtauksen näiden kanssa... 10-20 kelvollista pitäisi saada aikaan ja varastoista löytyy 2 tarpeeksi pientä työtä, jotka tosin ovat menossa näyttelyyn :P

Oletko varma ettei noilla valokuvilla tarkoiteta sellaisia... no, oikeita valokuvia jotka ovat itsessään teoksia? En usko että koululla olisi niin tyhmää porukkaa että he oikeasti vuonna 2012 haluaisivat portfoliollisen A4 kokoisia originelleja. Tarviihan digikuvatkin printata, enkä usko että sillä miten isommat teokset olisi digitoitu olisi mitään väliä. Kannattaa varmaan tsekata asia koululta. Ennakkotehtävät ovat kyllä aina kohtalaisen järjettömiä, minulle on tänäkin päivänä mysteeri miten puuväreillä piirretty A3 -kokoinen kuva siitä mitä backstagella tapahtuu kertoi jotain meikäläisen osaamisesta verkkomedian parissa
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2012 16:12

Lainaus: Nordis

Oletko varma ettei noilla valokuvilla tarkoiteta sellaisia... no, oikeita valokuvia jotka ovat itsessään teoksia?

Kommenttisi pisti tarkastamaan ja luin tarkemmin. Nykyään ei asiasta enää ilmeisesti mainita, joten kaipa se on oikeutettua. Helpottaa asiaa aika uskomattoman paljon jos tällainen mahdollisuus nykyään on pitääpä soittaa maanantaina vielä varmistukseksi!
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2012 18:40
Ahdistus satasessa, turhauttaa kun ei tiedä mitä tekisi. Tahtoisi laihtua, mutta ei tiedä, että miten, vaikka voisi lähteä lenkille, mutta yksin se on tylsää ja kun kaveri on jossain muualla.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2012 10:36

Toisaalta ihan hyvä että apua saa kun sitä tarvitsee ja haluaa, mutta turhan herkästi sitä ollaan kyllä tarjoamassa.

Joo mullekin ne kaikenmaailman pillereitä yritti tarjota melkein väkisin kun totesivat minun kärsivän pahasta masennuksesta. En suostunut niitä ottamaan, en missään nimessä, ja loppujen lopuksi määräsivät minut psykiatrille jutustelemaan jos en kerta lääkkeitä ota. Sitten menin, ja kyllä se auttoikin, mutta sitten jossain vaiheessa tämä psykiatri lähti äitiyslomalle ja sen jälkeen en ole psykiatrilla käynyt. Ei tosin ole niin välttämätöntä tarvetta ollutkaan enää, kummasti se tuon miehenkin ansiosta lähti parempaan suuntaan.

Sitä vain mietin, että miten kummassa esim. sisareni masennuslääkkeillä on lääkepaketin mukaan sivuoireena "itsemurhayritykset"..... Eikai nyt niin pitäisi olla jos niitä kerta masennukseen otetaan... Huhhuh, en ymmärrä. Mutta tosiaan itse aiheeseen: Olen yskinyt koko viikonlopun ärsyyntyneen kurkun takia ja nyt tuntuu että aivot poksahtaa pian. Pää ihan h*lvetin kipeä joka paikasta ja varmaan ne keuhkotkin kohta lentää yskän mukana ulos..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit