Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2012 13:50
Kiitoksia. Pitää vaan toivoa parasta
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.07.2012 15:31

Lainaus: Wormboy

Miksei tuo avatari vaihdu?! Olen poistanut sen vanhan ja lisännyt uuden niin se edelleen näyttää sen vanhan.

Jos käytät Windowsia, naputa pari kertaa näppäimistön F5-nappia.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.07.2012 18:19

Lainaus: BronzeRain

Alan olla liian "aikuinen" tälle foorumille. En oikein löydä yhtään keskustelua nykyään johon välittäisin osallistua, tai edes lukea. :/

Ei kai. Onhan täällä vähän laidasta laitaan näitä keskustelun aiheita (ja keskustelijoita), mutta jos haluaa keskustella vielä vähän "aikuisemmista"-asioista, kuten pankkilainoista, sijoituksista, peräpukamista, veneilystä tai viininmaistijaista sekä siitä miten nykynuoriso on ihan per*seestä, niin en näe mitään syytä olla aloittamatta vastaavia aikuisempia keskustelunaiheita

Itselläni on tietokoneen kanssa ongelmia, joten en ole päässyt koneelle tai nettiin muuten kuin avokin läppärillä. Tässä taloudessa on kyllä yksi kone liian vähän käyttäjiin nähden. Voittaisinpa lotossa niin voisin ostaa oikeasti uuden ja tehokkaan tietokoneen, enkä "uutta" , jossa onkin vanhat sisuskalut sisällä.
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 23:55
Ja voihan perkele.
USA:sta tilatut kengät olivatkin päätyneet Uuteen Seelantiin. Noh, nythän ne onkin helppo ja nopea saada kotiin. Enhän mie halunnutkaan niitä Campbelleja...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2012 00:03
miten siinä niin kävi?
mitenköhän tommosessa hommassa pitäs tehä ees?
kun jos suomessa käy noin niin sehän on helppo korjata,mutta kun ulkomailla!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.07.2012 06:55
Kuume huitelee lähes 40 asteessa. Vastahan tässä on 11 päivää kärsitty. Lihas ja nivelkivut on aivan kammottavia. Ei voi oikein syödä ja pahaa tekee, joten ei edes huvita syödä, jolloin olo on varmasti heikompi. oikeajalka tahtoo mennä kivusta alta, joten lieneekö siellä tulehusta.. Tiiä sitten.. Tänään on varmaan pakko jo laahustaa lääkäriin ja katella, josko vaikka borrelioosi testeihin, kun on noita punkkeja ollut ja keväällä oli sellainen rengasmainen jälki. Minä kun en jaksa tollasista välittää. Mutta nyt on pakko, koska oleminen on niin sietämätöntä ja kipulääkkeistä ei ole mitään apua.
  • Lähetetty: 30.07.2012 12:42
Parane pian Funereal Soul!
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 31.07.2012 04:58
Jep, paranemisia Funereal Soulille.
Ja asiaan. Koulunalkamispaniikki iskee jälleen. Ei ei ei mä en halua mennä sinne mä en halua mennä sinneeeh. Mitä jos ne tyypit siellä uudessa koulussa on ihan kauheita? Matikan opettaja tappaa mut ensimmäisellä tunnillaan. Ne nauraa mulle ja pilkkaa mua taas liikuntatunnilla kun mä mokaan. Sitten mä seison taas kaikki välitunnit yksin johonkin seinään nojaten. Halveksuvia katseita. Ruokalapaikan etsiminen ensimmäisenä päivänä uudessa koulussa. Musiikinopettaja otta silmätikukseen. Laulukokeita. Matikankokeita "mitäh? Toi on toisella sivulla. Mä oon ekassa tehtävässä". Pojat haukkuvat *uoraksi. Sitten mä tulen kotiin ja heti kun oman huoneen ovi sulkeutuu takana, mä purskahdan itkuun. Myöhemmin tuskaillaan matikanläksyjen kanssa. Sitten en saa unta kun ajattelen peloissani seuraavaa päivää "eih, huomenna on hiihtoa. Mä kuolen.". Seuraavana aamuna olen kuolemanväsynyt koska en ole nukkunut ollenkaan. Mä en jaksa...
Oikea draamakuningatar, tiedän, mutta jokseenkin noinhan se menee. Vaikka mun todistukset on hyviä, se ei TODELLAKAAN tarkoita että mä mitenkään erityisesti nauttisin koulussa oleilusta.
Edit. Voi prkl tätä kännykkää.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 09:20

Lainaus: BronzeRain

Alan olla liian "aikuinen" tälle foorumille. En oikein löydä yhtään keskustelua nykyään johon välittäisin osallistua, tai edes lukea. :/

Sama. Foorumilla tuntuu olevan tasan kaksi keskustelua. Toisessa niistä listataan kenkiä / ongelmia / suosikkimakkaroita ja toisessa väännetään siitä mikä on goottia ja mikä ei, oli alkuperäinen aihe sitten mitä tahansa. Vähänkään diipimmät keskustelut jäävät sinne viiden-kuuden postauksen hujakoille.

Lainaus: kuopassa

eskustelun taso on ehkä vähän laskenut ja aiheet jo koluttu läpi.

Ja tämä. Jos aihe on koluttu läpi tai sitä on edes sivuttu joskus talvella '07 niin siitä ei parane enää ikinä puhua uudestaan, paree lukottaa sellaiset avaukset alkuunsa

Lainaus: Roudatar

Sama täällä. Oli se mitä tahansa, leluja tai lasteohjelmia, niin kaikki oli parempaa ja järkevämpää kun ite oli lapsi.

Pskan marjat, aivotonta itseääntoistavaa puuroa ne oli lukuunottamatta joitain kunnolla hapokkaita itäblokin animaatioita. Nykyajan lastenohjelmat ovat ihan törkeän hyvää tykitystä ja leluina on jotain kauko-ohjattavia helikoptereita ja Star Wars-legoja

Mikäs miuta nyt sitten harmittikaan? Ehkä tämä työstä johtuva kärttyisyys sekä se, että harrastukset on niin kalliita. Pitäisi tasapainoilla sen välillä kuinka paljon niihin sijoittaa ja kuinka paljon niistä on mahdollista saada takaisin.
  • Lähetetty: 31.07.2012 10:33

Lainaus: Pelkuri

Koulunalkamispaniikki iskee jälleen. Ei ei ei mä en halua mennä sinne mä en halua mennä sinneeeh.

sama täällä! en halua mennä sinne!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit