Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:34
Hmmm....

Toi on oikeasti *********. Jos ei se sun opos(vai mikä ikinä nyt olikaan) tai vanhempas saa mitään aikaan ota yhteyttä MLL'ään... Ei sillä oo mitään oikeutta sinuu pahoinpidellä. PRKL
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Warchild
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:38

Lainaus: Chrystalis

Hmmm....

Toi on oikeasti *********. Jos ei se sun opos(vai mikä ikinä nyt olikaan) tai vanhempas saa mitään aikaan ota yhteyttä MLL'ään... Ei sillä oo mitään oikeutta sinuu pahoinpidellä. PRKL

Nii... Oltii juttelees Opon kans tänää nii toivotaan että se lopettaa... Olihan se vähä suuttunu mulle ku kerroin opolle mut ainaki sai silleki selväks mun kannan asiasta... Ja opo sano että jos mä haluun nii se voi kertoo mun puolest mun vanhemmille...

Niin eiköhän se siitä...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.02.2007 20:04

Lainaus: Warchild

Nii... Oltii juttelees Opon kans tänää nii toivotaan että se lopettaa... Olihan se vähä suuttunu mulle ku kerroin opolle mut ainaki sai silleki selväks mun kannan asiasta... Ja opo sano että jos mä haluun nii se voi kertoo mun puolest mun vanhemmille...

Niin eiköhän se siitä...

Toivon kaikkea hyvää sulle, toivon että veljesi todella ymmärtää lopettaa tuon! Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua, hienoa että menit puhumaan jollekin! yritä pärjäillä, kyllä kaikki vielä järjestyy.
Kirjoittanut: sweety (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.02.2007 21:42
Ärsyttää ihan sietämättömän paljon kaverini, jolle ei voi sanoa omaa mielipidettään ilman että alkaa urputtaa. Miksi hänen pitäisi välittää minun kannastani, hänellä on omansa eikä kommenttejani ole koskaan tarkoitettu loukkaukseksi, vaan hän ottaa kaiken itseensä. Ja huomenna on sitten ystävänpäivä.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.02.2007 21:54
Pakkanen on peestä. Auto hajosi ja joudun lähtemään aikaisin aamulla kävelemään kouluun ja jäädyn. Ja en saa ikinä nukuttua tarpeeksi kun oon joku lepakko ja sitten aina pyörryttää. Valivali.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 14.02.2007 13:10
..joku viikonloppu-miitin protuista taitaa sitten omistaa kissan.
Kuume on matalimmillaankin ollut 38,5 sunnuntain jälkeen ja kolmas keuhkoputkentulehdus vajaan vuoden sisällä. Viimeisetkin immuunitasapainon rippeet alkaa kuolemaan.

Ja jää sitten tän takia ruotsin kuuntelukoe väliin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2007 17:06

Lainaus: TheSecret

Tänään oli koeviikon vika koe, mihin koko viikonlopun pänttäsin niin etten paljon muuta tehnyt, että menis nyt edes yksi koe vähän paremmin, kun on noi kaikki menneet nyt vähän niin ja näin...
Mutta sitten tänään kokeessa, kun aloin tehtäviä tekemään, en jaksanut keskittyä koko hommaan ollenkaan! Tehtävään vastatessani, tiesin että tästä puuttuu nyt joku kohta mutta en jaksanut jäädä sen kummemmin miettimään että mikä se mahtoi olla, prkl. Ja koe oli valmis tunnissa, kun olisi kolme tuntia ollut aikaa sitä tehdä. Ja vaikka piti vielä puolituntia salissa istua, kun koetta täytyy tehdä vähintään se 1,5 tuntia, niin ei kiinnostanut alkaa parannella vastauskia... Oikeesti, kuinka tyhmä täytyy olla että tekee noin kun minä. o__O

Saatiinpa tänään kyseinen biologian koe takaisin. Odottelin saavani korkeintaan kutosen, mutta tuli kasi miinus. Tiedän, että minun pitäisi olla iloinen, että meni niinkin hyvin, ja paljon paremmin mitä odotin, mutta ei. Minua ketuttaa suunnattomasti se, että koe tilanteessa olo oli sellanen, ettei huvita tehdä nyt mitään, ja makasin vaan pulpetilla vaikka minulla olisi ollut aikaa parannella vastauksiani. Minulla olisi ollut hyvät mahdollisuudet saada parempi numero, sillä tiesin koetta tänään tarkastellessani mitä vastauksista puuttuu, mutta koetilanteessa en jaksanut miettiä! Ärsyttää suunnattomasti. :/ No, bilsan kakkoskurssilla pitää yritää jaksaa paremin, niin parempi numero jää voimaan sitten päättötodistuksessa, kun ei noita kursseja ole kuin kaksi pakollista...
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2007 21:44

Lainaus: TheSecret

Toivon kaikkea hyvää sulle, toivon että veljesi todella ymmärtää lopettaa tuon! Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua, hienoa että menit puhumaan jollekin! yritä pärjäillä, kyllä kaikki vielä järjestyy.

Kiitos ja kumarrus sinne suuntaan

Ei sie isoveli ainakaa rähjännyt tilanteesta ole ja on ainakin tähä asti (huimat kaksi päivää) ollut ihan ok...
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2007 17:48

Lainaus: raavittu

Väsyttää. ********. Pelottaa. Inhoan elämää. Ja mun perse on kipeä (tämän tiedon te kaikki halusittekin kuulla,vai mitä?).

jepjep niiin munki :'D
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.02.2007 19:56
Selkä kipeä... ARGH! ei voi mennä huomenna töihin... koko viikonloppu levätä.... V****taa!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!