Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: SkullHead (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2007 18:03
VOI ******************* OTTAA PÄÄHÄN! kaikki sanoo mua ***** pissikseks! tekeekö musta pissiksen se, et mä joskus meen peilaamaan!?!? kun pyydän ihmisiä määrittelemään sanan pissis, jokainen sanoo: sä. olishan se tietty aika imartelevaa,jos olisin, mutta kun en ole! JEESUKSEN*****HELVETTI!! enkä mä pissis voi olla, kun en mä edes pidä niistä, pukeudu kun ne, enkä edes käyttäydy samalla tavalla! niin että voisko joku vähän neuvoo..? (mä olen sit vaan 12.v...)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 21.09.2007 18:11

Lainaus: SkullHead

tekeekö musta pissiksen se, et mä joskus meen peilaamaan

Tuntemani goottinaisetkin ovat kovia peilaamaan
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2007 18:21

Lainaus: poison

Vaikka et minua tunnekkaan (vai tunnetko..?) voin kertoa kuuluvani gootteihin jotka ovat kovia peilaamaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 21.09.2007 18:44

Lainaus: Yasha

Vaikka et minua tunnekkaan (vai tunnetko..?) voin kertoa kuuluvani gootteihin jotka ovat kovia peilaamaan.

Niimpä. En tunne, ainakaan vielä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • #2 445
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.09.2007 20:06

Lainaus: poison

Veikkaisin, että kaikki naiset ovat kovia peilaamaan. Gootit ovat sieltä ylivoimaisesti peilaushaluisimmasta päästä, mikä ei ole todellakaan ihme, sillä onhan koko alakulttuuri suurelta osin ulkonäköön perustuva.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2007 12:12
Uus basisti lähti : D
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2007 12:30
ääää tää on niin vaikeeta mulle!! yhh en kestä päivän olla hiljaa kaikille mun tärkeimmille ja nyt rakkaani pyys et oisin hiljaa 2 PÄIVÄÄ! 2!! en pärjää en kestäääääääää. varsinki ku noi helkkarin kaks päivää se selvittää sen päätä eksänsä takia! kummiski päättää tehä jtn semmost mistä en tykkää. huokaus. miks sen eksän piti alkaa juttelee tolle.. siitä' lähtien kaikki menee päin p*rsettä. en kestä enään. tai no en oo kestäny jo aikoi sitte mut nyt todellakin luovutan koht kaikest. en pysty ajattelee enkä tekemään mtn muuta kuin vaa pelkäämään pahinta. voi helvettii.. *hakkaa päätä seinään* en halua elää en halua en halua en halua enään mtn yh. kaikki on päin p*rsettä. oon itkeny kokoajan siit lähtien ku eksä ilmesty. ärgh tuntuu kuin olisin uhanalainen eläin kenest kukaan ei välitä. kuolen sukupuuttoon.. en oo moneen päivään puhunnu mun läheisille kavereille kattoakseen et välittääkö ne. ewi ne välitä! ei yhtään! en oo saanu mtn viestei en puheluit en mtn! ja just ku tein parhaani näyttääkseen et oon kadonnu. mut ei se niit kiinnosta huoh vietän loppuelämäni erakkona koirani kanssa täällä samas paikas. ketä kiinnostaa? -.- *piti purkautuu, ainoo mesta mis viel oon online ja kukaan mun tutuist ei tiedä et mul tääl käyttäjätunnus*
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • #2 448
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.09.2007 12:34

Lainaus: Valkyria

rakkaani pyys et oisin hiljaa 2 PÄIVÄÄ! 2!! en pärjää en kestäääääääää. varsinki ku noi helkkarin kaks päivää se selvittää sen päätä eksänsä takia! kummiski

Ohhoh, minä en ehkä suostuis tommoseen että pitäs olla hiljaa! Vois se miettiä mitä elämältä haluaa mutta ei mulle silti vois sanoo että mun pitäs olla hiljaa

Mutta en tiedä teidän tilannetta Koita jaksaa!
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2007 15:49
vaikeeta olla hiljaa kyttään puhelinta jatkuvasti. huoh sanois jomulle et nyt voidsaan jutella ja sanois et kaikki on hyvgin. nyt pelkään et kaikki on huonosti ku se on mulle hiljaa.. pää räjähtää kohta
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2007 16:03
Jos et sä puhu sun kavereilles tai muille niin ne voi vaan luulla että sä et halua jutella ja haluat vain olla yksinäsi. Eli jos haluat puhua niin puhu, kyllä sulla on parempia tapoja saada selville onko ne oikeasti sun ystäviä kun toi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit