Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • #2 821
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.10.2007 18:53
Voi vinetto kun on jalat ihan tuubana. Tottumati"juossut" ympäriinsä kuusi tuntia/päivä, kuin päätön kana. Oon siis ollu neljä päivää töissä...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.10.2007 18:56
tilillä ei ole rahaa enää kun melkein 2 euroa...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 18.10.2007 19:36

Lainaus: darkAngel

tilillä ei ole rahaa enää kun melkein 2 euroa...

Mulla on vähän enemmän, mutta kuitenkin vähän. Lisäks huomenna on äänitys-sessio johon normaalisti menisin taksilla, mut nyt ei oo rahaa ja saan raahata kama laatikoita ratikalla
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • #2 824
  • Lähetetty: 18.10.2007 19:42
Ei ole vanhojentanssiparia enkä varmasti tule ketään saamaankaan Olen surkimus.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • #2 825
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:31

Lainaus: DeadlyNightshade

Ei ole vanhojentanssiparia enkä varmasti tule ketään saamaankaan Olen surkimus.

Heei, ei saa ajatella noin. Ihan varmasti saat vielä parin. Kysy vain rohkeasti joltain mukavalta tyypiltä. Ja itse asiassa ainakin silloin, kun meillä oli wanhojentanssit, oli kurssille ilmoittautunut moniakin jotka eivät vielä olleet löytäneet paria. Heille kuitenkin löytyi parit ihan hyvin vielä.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:36
Särkee selkääääääääää :'(
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 18.10.2007 22:40
Mun Elämisen ilo on kadonnut kokonaan..
ei jaksa, ei halua, ei kiinnosta, millään ei ole mitään väliä, missään ei ole mitään järkeä, eikä mikään tunnu onnistuvan...........
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.10.2007 15:22
Mä tuun AINA kipeeks kun lomat alkaa. Yääärrhhh!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • #2 829
  • Lähetetty: 19.10.2007 15:28

Lainaus: Evelyn

Mä tuun AINA kipeeks kun lomat alkaa.

Se johtuu siitä,että ihminen antaa itselleen luvan sairastua. Se on sellanen psykologinen juttu.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • #2 830
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 19.10.2007 15:47

Lainaus: raavittu

Se johtuu siitä,että ihminen antaa itselleen luvan sairastua. Se on sellanen psykologinen juttu.

Tuo muute pitää paikkansa. Mulla on joku ihmeellinen pakko olla joka arkipäivä koulussa ja mä vihaan/tuomitsen lintsaamista..

Muok* Ja jos sairastun kun on koulua, pakotan itseni menemään kouluun tai sitten häpeän sitä, että oon poissa koulusta..

Juuh, offia

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit