Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2007 22:12

Lainaus: Shaft

Keittiöstä löytyy hana kyllä astianpesukoneelle, mutta EI poistoletkulle paikkaa.

Meillä ainakin lavuaarin poistoputkessa on haarake mihin saa astianpesukoneen vedenpoistoputken.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 23:26

Lainaus: M Chaosbreather

Keittiöstä löytyy hana kyllä astianpesukoneelle, mutta EI poistoletkulle paikkaa.

Meillä ainakin lavuaarin poistoputkessa on haarake mihin saa astianpesukoneen vedenpoistoputken.

Meillä ei, sen verran vanha talo. Vaikka tämä on peruskorjattu pari vuotta sitten niin siltikin tollainen puute löytyy, joka kyllä ketuttaa. Putkimiehen tilaaminen maksaisi noin 300e.

Ja Vuokranantaja ei kuulemma maksa niitä kuluja. EN todellakaan ole laittamassa omia rahoja vuokra-asuntoon. Jos omistaisin tämän itse tai oisin asumassa tässä pitempääkin, niin sitten ehkä.

Kävi jäkättämään vielä, että onko ammattilainen asentanut astianpesukoneen. Olin siinä vaiheessa jo sen verran hermoissani että suu auki katsoin vain isännöitsijää. "Miten ammattilainen voi asentaa jos putkesta ei löydy liitintä?"

Hölömöt ihmiset, ne ketuttaa tässä maailmassa eniten!
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2007 00:58
Kävin tänään asunto-esittelyssä, ja tuntui kuin olisin tullut kotiin.
No mikä siinä ketuttaa? Asunnonhinta ja se ettei minulla ole tällä hetkellä varaa maksaa niin paljon, lisäksi paikalla oli muitakin innokkaita, joten luultavasti jää saamatta.
Ketuttaa niin maar perkeleesti
  • Lähetetty: 02.04.2007 10:46

Meillä ei, sen verran vanha talo. Vaikka tämä on peruskorjattu pari vuotta sitten niin siltikin tollainen puute löytyy, joka kyllä ketuttaa. Putkimiehen tilaaminen maksaisi noin 300e.

Ja Vuokranantaja ei kuulemma maksa niitä kuluja. EN todellakaan ole laittamassa omia rahoja vuokra-asuntoon. Jos omistaisin tämän itse tai oisin asumassa tässä pitempääkin, niin sitten ehkä.

HUIH, miten kallista! Luulisi, että perukorjauksen yhteydessä ois maksettu mutta on varmaan säästetty siinäkin. Minusta vuokranantajalle kuuluisi maksaa, en miekään maksas ku on vuokrakämppä. Sossu ai varmaan puutu millään tavalla?
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 02.04.2007 15:03

Lainaus: M Chaosbreather

Sossu ai varmaan puutu millään tavalla?

Ei työssäkäyvälle Tuo on vain periaatekysymys etten laita omia rahojani likoon vuokra-asuntoon.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2007 09:42
Thaimaassa on aivan liian kuumaa minulle... Tulin tanne vilpoiseen hotellin aulaan datailemaan, kohta sulkeutuu varmaan nettiyhteys.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2007 15:42
jumalakin ampuu joskus ohi.

http://www.stara.fi/?p=5399
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:14
Naamaan sattuu.
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.04.2007 19:19

Lainaus: mlrd

jumalakin ampuu joskus ohi.

http://www.stara.fi/?p=5399

Voi *****... huono sihti.

Poikaystävä lähti pyöräilemään ja etsimään töitä. No jotkut ********** pölli häneltä stetsonin ja itse tekemänsä pitkävartisen nahkahanskat. Turpaan tuommosia varkaita. PRKL!
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.04.2007 15:45
V*ttu. Olen lukenut koko päivän saksankokeeseen vain huomatakseni että se koe oli eilen. Syytän opettajaa kun se oli kirjoittanut kurssisuunnitelmaan virheellisesti "koe tiistaina 4.4." ja mie ajattelin että se on vain kirjoittanut tuon viikonpäivän väärin. Sen sitä saa kun käy iltalukion kurssin itsenäisesti. *kihisee kiukusta*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit