Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Leffaan?

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 18:19
0504048254 mäkin noita juttuja aina järkkäilen siinä on ainakin mun numero, ja ihan turha soitella ihkuja pilareita teinisti varsinkaan yöllä, pidän kännyä kiinni
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2007 19:44
elähän viitsi laittaa yhteystietoja näkyviin noin komeasti...
houkuttelet jehovantodistajia ovellesi.

vai oliko tarkoitus?
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 23:24
Oho! En itse uskaltaisi laittaa puhelinnumeroa julkisesti foorumille, mutta kiitos siitä silti. Tallensin sen vastaisen varalle kännykkääni. Ensi kerralla yritän päästä ihan oikeasti paikalle.
  • Lähetetty: 05.02.2007 09:13

Lainaus: mlrd

houkuttelet jehovantodistajia ovellesi.

niitä tulee kuitenkin, hyvä ihminen.

mulla on salainen numero ei siitä saa osoitetta selville
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2007 20:05

Lainaus: Kuunsilta

mulla on salainen numero ei siitä saa osoitetta selville

kyllä sieltä joku osoite takaa löyty... oli siinä firmankin nimi, joten kumpi lienee.

hukkaa ny hitossa ennenkuin soitan läähätyspuhelun.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:52
Mun numero on varmaan ollu täällä näytillä jo vuoden verran, eikä siitä mitään hankaluuksia oo koitunut.
  • Lähetetty: 15.02.2007 08:43
ei ole mlrd soitellut. onko sulle ninni?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.02.2007 14:05

Mikä juttu tuo oli ? Onko se joku häirikkö?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.02.2007 18:55
Mua kiinnostais mennä katsoon uusi leffa "Nuori Hannibal". Se sai kyllä murskahuonot arvostelut, mutta mä olen Hannibal Lecter-friikki!
Ajattelin kysyä haluaisiko joku lähteä kaveriksi. Ei nyt ihan heti, siellä on täyttä. Mutta tässä joidenkin viikkojen päästä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.02.2007 19:20

ihan asiallista läähätystä ollut tähän mennessä

Lainaus: poison

Mua kiinnostais mennä katsoon uusi leffa "Nuori Hannibal". Se sai kyllä murskahuonot arvostelut, mutta mä olen Hannibal Lecter-friikki!
Ajattelin kysyä haluaisiko joku lähteä kaveriksi

Voishan sitä pitää uuden leffamiitinkin. Kyl mua se leffa kiinnostaa kun on kaikki 3 sarjan muutakin leffaa dvd:llä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit