Gootti.net

"oletpas sinä tyttö vähän lihonut "- ja muita sukulaistätien aiheuttamia traumoja

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 22.04.2012 12:42
    sori nyt tuli aika pitkä nimi tälle keskustelulle...
    Niin.
    Juttu lähti siis siitä, kun olin sukulaispartyissa juhlimassa (räkäistä naurua) isäpuoleni veljen viiskymppisiä. Siellä joku sukulaistäti otti asiakseen alkaa kommentoida minua: "ihan olet äitis näkönen" oli vielä peruskamaa. Tosin en ymmärrä miksi kaikki sanovat niin, kun isältäni kumminkin näytän. anyway.
    homma jatkui pahempaan suuntaan: "Olet sinä kyllä pitkä hujoppi. Mahtaa pojat koulussa pelätä." Teini luo murhaavia katseita sukulaistätiin mutta pitää läpensä kiinni. täti jatkaa: "Sinä tarviisit sellasseen pitkän miehen rinnalles." Nyt rupeaa homma menemään jo yli. Juttu huipentuu kommenttiin serkkupuolestani ja minusta: "kyllä sinä ja Antti (nimi muutettu) sopisitte niin hyvin yhteen. Olisitte niin komea parikin." Teinin kasvot vaihtavat väriä punaisesta kalpeaan. Kasvot alkavat jo vihertyä kun mummo tönäisee Anttia (johon teini on ollut lätkässä sellaiset satamiljoonaa valovuotta) ja sanoo: "Ettekös olisikin komea pari, vai mitä, Antti?" Teini pakenee kauhuissaan pihalle ja suunnittelee murhaa.
    onko teillä tällaisia ihastuttavia sukulaistätejä (tai setiä) jotka ovat ottaneet asiakseen parittaa ja arvostella teitä?
    modet on hyvät ja poistaa jos tällainen jo on. en löytänyt.
    Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
    • Lähetetty: 22.04.2012 21:42
    Noh, minun ehaana isän puoleinen mummo joskus '' No mutta sullehan on tullut vähän samanlainen maha kuin isälles '' Kiitos mummi... rakastan sinua muutenkin kaikkine uskonnollisten syidesi takia niin paljon.

ja toinen nyt ei ollut sukulaistäti mutta äitini työkaveri... Tulee mua vastaan '' Ai, sulla on nyt tällainen vaihe, ÄLÄ PELKÄÄ kyllä se ohi meneee! '' ..... öööh?
    Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
    • Lähetetty: 22.04.2012 21:57
    Eiköhän sukulaistädeistä keskustelu mahtuisi kuitenkin varmaan useampiinkin muihin ketjuihin, emme siis tarvitse erillistä keskustelua.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit