Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Trauma #3 - Hibernation 14.2.2007 klo 20-02 @ Lepakkomies, Helsinki

Kirjoittanut: Dioxid13 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Dioxid13
  • Lähetetty: 26.01.2007 15:40
Tervehdys cyberkansa.

Trauma on palannut. -- http://armsgrade.com/trauma

Seuraava jytinä järjestetään ravintola Lepakkomiehessä keskiviikkona 14.2.2007 klo 20-02 alakerrassa. Yläkertakin saadaan jos tulee tarpeeksi heimoveljiä paikalle. Lepakkomiehessä stobet ovat luokkaa 2,80eur. Joten ei paha.

Kaksi ekaa tuntia pääsee sisään pelkällä narikalla ja klo 22 alkaa lipunmyynti, jolloin hinta on 3eur + narikka. Ensimmäiset DJ-setit soivat jo kuitenkin klo 20 alkaen, joten kannattaa tulla ajoissa. Valomerkki tulee 1:30.

Dekkien takana tällä kertaa ovat: Cenobite, Holokaust, Neurobashing ja vierailevana DJ:nä naisenergiaa puhkuva iO.

Tyylisuuntaus on lähinnä cybergoth, industrial, elektro, dark wave, ebm ja experimental.

Tervetuloa!

Flyer: http://rave.irc-galleria.net/g/images21/00/02/06/5 1/51970301.jpg
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.01.2007 16:22
Kyllä voisin olla tulossa! Pitää nyt vielä katsoa, kun siihen on aikaa, mutta kyllä kiinnostaa
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 16:40
Heh, mähän ilmottelin tästä vähän aikaa sitten :P. Mutta joo, melko varmasti tulossa ollaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.01.2007 16:21
Kai sinne on lähdettävä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.01.2007 22:10
Olisin näillä näkymin tulossa, mutta se vielä mietityttää et onkos kyseinen tapahtuma k-18, sillä Lepakkomies on ainakin normaalisti k-20 paikka?
  • Lähetetty: 02.02.2007 14:58

Lainaus: Aditu

Olisin näillä näkymin tulossa, mutta se vielä mietityttää et onkos kyseinen tapahtuma k-18, sillä Lepakkomies on ainakin normaalisti k-20 paikka?

Sisään vain rohkeasti.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.02.2007 07:29
Mun miehen bändillä oli keikka Lepakkomiehessä, ja kyllä oli niin ahdasta ettei käveleen mahtunut. Varsinkin loppuillasta piti olla vatsa sisään vedettynä selkä seinää vasten et ohi kulkevat ihmiset pääsi kulkeen ohi. Ja niitä lääppijöitä riitti taas riesaks asti! Olin paikan ainoa gootti, ja sekös keräs illan aikana kimppuun sekä miehiä että varsinkin naisia iskumielessä! "Sä oot niin erikoinen, niin synkkä ja kaunis", "Oon katellu sua koko illan, oot ihan erilainen ku muut, sä varmaan ymmärrät mun elämän ongelmia", "Sä näytät ihan siltä ettet kuulu joukkoon, susta pitäs kaikkien ottaa oppia" ja muusta vastaavaa. Yks hullu ämmä kävi kimppuun ja änkes väkisin syliinkin! Tulin mestoille jo sillon kun bändi hääräs mixereiden kimpussa ja viritteli soittimiaan, ja seisoin siinä yläkerrassa alas menevien portaiden yläpäässä jotenkin "pelokkaan näköisenä" pää kallellani, ja mulla oli se pitkä, musta levee hame päällä (sama mikä halloweenbileissä), sit mulla oli musta läpinäkyvä paita pitsihörsylöin, kaulassa vaan yksinkertanen musta helmikoru (ei piikkipantoja ja kauheita killuttimia kuten yleensä), niin jengi joka tuli sieltä alakerrasta pysähtyi, ja jäi tuijottaan mua kun seisoin siellä ylhäällä kuin olisivat enkelin nähneet, ja joku sano: "Tuo kaunotar ei tuu tästä maailmasta, kattokaa pojat mikä hauras, musta ruusu tänne on tullut"!!!!! Onneks sit tuli Tarek ja muut bändin jätkät hakeen mua siitä, tunsin oloni tosi vaivautuneeksi. No tuo nyt vaan oli eka kokemukseni Lepakkomiehestä, vähän outo fiilis jäi, mut 14.2 ei varmaan tarvi pelätä olevansa paikan ainoo gootti! Kyllä mä aion lähtee sinne. Kuin moni muu on tulossa?
  • Lähetetty: 07.02.2007 12:13
14.2. koko alakerta on Trauma-klubin käytössä, eikä sinne päästetä juntteja tuulipuvuissa tai muita kadun juoppolalleja. Lainaus kotisivultamme (http://trauma.armsgrade.com): "Sisälle emme ota kuitenkaan mm. tuulipuvussa, verkkareissa, emmekä kaipaa räyhääjiä. Hyvät tavat kunniaan. ".
Eli ei tarvitse pelätä olevansa ainoa gootti paikalla koska kerran ovat synkkisbileet.
Olemme järjestäneet kaksi kertaa aiemmin bileet Turkoosissa (22.4.2006 ja 10.6.2006), jonka alakerta on pienempi kuin Lepakkomiehen, ja hyvin meni eli uskon että mahdumme kyllä!

Tutustukaa toki nettisivuihimme osoitteessa:
http://www.trauma.armsgrade.com/

TERVETULOA! <3
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.02.2007 12:31

Lainaus: Ninni

"Tuo kaunotar ei tuu tästä maailmasta, kattokaa pojat mikä hauras, musta ruusu tänne on tullut"!!!!!

Toihan oli tosi imartelevaa

Lainaus: Ninni

Kuin moni muu on tulossa?

En oo vielä varma, mut katsotaan...!
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.02.2007 17:48
traumaan juu ^_^

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit