Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

14.4. Huuto 49, Von Auer, Uhreja Kuten Me Kaikki - gootti/industrialbileet Oranssilla (ikärajaton!)

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 13:57

Lainaus: poison

Se on siellä hakaniemen rannassa oleva laivaravintola.

okei, eli sinne ei olisi kävellytkään keskusta, harmi, mutta pitää sielläkin käydä tässä joku kerta.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:22

Se on siellä hakaniemen rannassa oleva laivaravintola. Siellä oli varmaan pikkutunneille toimintaa, mutta itse ryydyin jo aika varhain

Ihan hyvä ettet ollut loppuun asti todistamassa meikäläisen toimintaa
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:29

Lainaus: lauratar

Ihan hyvä ettet ollut loppuun asti todistamassa meikäläisen toimintaa

No mä kattelin, että meno muuttui vähän pikkujoulumeiningiksi
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:31
Meillä ompi joulu ainainen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:10
Mie unohdin koko jutun ja hetken vitutti. Mutta kun kuulin Dragulan olevan menossa Oranssiin, jonne minäkin aikoinani lupauduin tulla, istuin skotlantilaisella terassilla juoden teetä ja jutellen ihanan eläkeläisen Annen kanssa. Mutta ei se mitään, Jekyll & Hyde pesi tämän varmasti 100-0.

Unohdin siis perin lahjakkaasti koko jutun ja olin 1800 km päässä. Hienoa minä. Mutta enpä vaihtaisi skotlanninmatkaa tähän silti.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:21

Lainaus: emanon

Joku mu1kku kuvasi keikoista videoita semmoisella juppilelulla.

Se oli YLE, tekee dokumenttia goottiskenestä Suomessa ja voi pers ku ne tietenkin sitte seuraa mua joka paikkaan. En kyl tajuu, miks ne haastatteli mua -15C pakkasessa ulkona talvella, kun kumminkin saman olisi voinut tehdä eilenkin. Noh, olipa gootillista ainakin, Merihaka ja kirpeä pakkanen, nyyh yhyy angst viil.

Kaikille muille kuvaajille sanon vaan, että nettiin sitä matskua! Bändit ainakin haluaa itselleen kopioita. Ai niin joo, Von Auerin joku frendi kuvasi niidenkin settiä videolle jollain suht kivalla kameralla.

No, olikos siellä Oranssissa porukkaa ja oliko hyvä meno ?

91 maksanutta. KIITOS KAIKILLE! Hieno homma, järkkään seuraavan kerran sinne kekkerit elo/syyskuussa. Oranssi oli tyytyväinen, rahaa kertyi talteen (no tulihan niillekin tosta vähän kuluja) ja hyvään tarkoitukseen. Jos joku nyt ei vielä oo tajunnu, niin Oranssi on siis hyväntekeväisyysjärjestö, valtaa taloja ja kunnostaa niitä asumiseen (vain nuorille) talkoovoimin.

Ximmo on ihan mukava

Enkä ole, ku oon ihan typer. ä.

Mut joo, niitä flyereitä oli esim. siellä kahvilan tiskillä. Julisteitakin olis mulla ollut antaa, jos joku tosiaan noita meikäläisen tuotteita haluaa seinälle laittaa. Ja ihan oikeasti, tulkaa ihmiset vaan juttelemaan, jos minut tunnistatte jossain. En pure, vaikka olenkin vanha ja kiukkuinen. Eiku mitä, enhä mä ees oo vanhakaan, enkä vissiin ees kiukkuinen. Valehtelin siis, aika ketku oon!

KIITÄN VIELÄ KERRAN. Tuli hyvä mieli, vaikka persnettoa tulikin mulle. Ei oo mun mielestä iso juttu maksaa rahaa, jos sillä saa ihmisille hyvän mielen. Jokainen hymy on aina vähintään euron arvoinen.

Jatkoa siis seuraa.

*kumartel*
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.04.2007 18:09

Lainaus: Ximmo

Lainaus: emanon

Joku mu1kku kuvasi keikoista videoita semmoisella juppilelulla.

Kaikille muille kuvaajille sanon vaan, että nettiin sitä matskua! Bändit ainakin haluaa itselleen kopioita. Ai niin joo, Von Auerin joku frendi kuvasi niidenkin settiä videolle jollain suht kivalla kameralla.

Bändeille jo laitoinkin tuon linkin. Tuskin kukaan pahastuu, jos tuon laittaa jo tässä vaiheessa julkisesti jakoon.

http://isohunt.com/download/18875436/post-apocalyp tic+party
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2007 19:02

Lainaus: Kuutar

Morfinsia , olitko sinä se kenellä oli sellainen musta hattu, korsetti ja leveähelmainen hame, sellainen morticiasta ostettu (itselläni on samanlainen)
en tunnistanut sinua ,mutta edellisellä sivulla olevasta kommentista vaan muistelin ,että näinkin sinut varmaan siellä keikalla

Juu,minähän se olin...Pitikin vain taas olla niin...Ööö,paniikissa? x) Mutta oma vikani on kun harvoin käyn ihmisten ilmoilla.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2007 20:24

Lainaus: Ximmo

Ja ihan oikeasti, tulkaa ihmiset vaan juttelemaan, jos minut tunnistatte jossain. En pure, vaikka olenkin vanha ja kiukkuinen. Eiku mitä, enhä mä ees oo vanhakaan, enkä vissiin ees kiukkuinen. Valehtelin siis, aika ketku oon!

Joo aivan varmasti En uskaltanu siell paikanpäälläkään sanoo kellee foorumilaiselle mitään... Paitsi tietyst elolle ja dollielle joiden kanssa siellä olin...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 20:39

Lainaus: Warchild

En uskaltanu siell paikanpäälläkään sanoo kellee foorumilaiselle mitään... P

Koittakaahan nyt kaikki rohkaistua vastaavissa tilanteissa ja tulla jutteleen. On kiva tavata uusia ihmisiä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit