Gootti.net

Punk 30v bileet tänään 3. helmikuuta Nosturissa (ikärajaton)

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 03.02.2007 12:00
    Mainostellaan nyt vielä viime tipassa, kun kerran itse oon dj-hommissa tuolla, vaikka tuskinpa täällä punk ketään muuta suuremmin kiinnostaa:

Eli tänään 3.2. on siis Punk 30 vuotta -kekkerit Nosturissa.

Soittojärjestys (eka bändi ylimpänä jne):
    Ovet auki klo 18.00, eka bändi 18.15.

Abnormi
    Creepy Crawlie
    Kieltolaki
    Kansalaistottelemattomuus
    Sekasorto
    Sa-int
    Kansan Uutiset
    Terveet Kädet
    Kohu-63
    Karanteeni
    Problems?

Sallittu / aikuisille viinakarsina, liput ennakko 8e, ovelta 10e. Bileet loppuvat klo 02:30.
    Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 03.02.2007 12:09

Lainaus: Ximmo

Kohu-63

Ton bändin nykykunto olis kyllä kiva nähdä, se kun oli "huipulla" kun olin nuori. Mut menen kuitenkin sinne leffaan.
    • Lähetetty: 03.02.2007 12:30
    Entäs Problems, levyttänyt hittinsä jo ennen Kohuja, saati sitten Karanteeni, jonka ainoa albumi on ilmestynyt 1978? Myös Terveet Kädet on levyttänyt 1980-luvun alusta lähtien. Kansan Uutiset on 1980-luvulta, Sa-int on hajonnut jo 10v sitten, Sekasorto on myös joku museobändi...

Loput taitaakin olla yhä aktiivisia.
    Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 03.02.2007 13:26

Lainaus: Ximmo

Entäs Problems

Mä en oikein tykännyt Problemsista silloinkaan, en tiedä mikä oli mutta...Karanteeni kyllä soittaa kelloja, mutten oikein muista niiden biisejä.
    • Lähetetty: 05.02.2007 01:17
    Meni muuten harvinaisen päin persittä koko kekkerit, niinku mun osalta. Tekniikka ei toiminut: mikseri rikki, cd-soittimet rikki, vinyylisoittimista pöllitty neulat ja kelkat... apuri-dj vielä hankki itselleen sairaskohtauksen ja mä olin sitten koko illan yksin jumissa siinä dj-tiskillä ja ja ja...

Tästä koko operaatiosta sain käteeni YHDEN KALJALIPUN!

Kyllä kannatti!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit