Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset

Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.03.2008 15:27
Puolen tunnin päästä kampaajalle ja tyvikasvut piiloon. Eli puna-musta linjalla jatkuu.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2008 15:40
tänään pitäis ajella taas sänki pois piilokaljusta ja laitella kuituja
Kirjoittanut: Nightvol (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2008 19:05
Miten saisin hiukseni pysymään suorana, kun ne alkavat taipumaan tuossa korvien jälkeen? Tästä taisi olla aihetta jossakin muualla, mutta en voi kovin selailla kun olen täällä PSP:llä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2008 19:13

Lainaus: Nightvol

Miten saisin hiukseni pysymään suorana, kun ne alkavat taipumaan tuossa korvien jälkeen?

Kokeile jotain silottavia seerumeita ja hiuslakkaa. Ite oon käyttänyt avonilta yhtä tuotetta ja sillä oon jopa saanut hiukset pysymään suorina ja ihanan kiiltävinä Onhan noita kaupat täynnä kaikenlaisia seerumeita ja geelejä, varmaan löytyy joku sopiva jostain
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.03.2008 23:28

Lainaus: Funereal Soul

Mulla tuo taitaa olla ainoa väri, joka oikeasti pysyy päässä. (oma väri on vaalea) Välillä olen vain käynyt sitten kampaajalla tyven värjäämässä. Koko päähän ei siis ole tarvinnut laittaa, koska mulla se ainakin pysyy hyvin.

Hmm. Huomasin, että minulla tämä näyttäisi itse asiassa alkavan haalistua jo nyt, vasta viikon jälkeen värjäyksestä. .___. Kai se sitten toisilla pysyy paremmin kuin toisilla.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.03.2008 23:52
Tänään tuli taas leikattua melkeen viis senttiä lettiä ja viime tiistain tuli pistettyä väriä, kun oli päässyt haalistumaan jo liian vaaleeks siniseks. Jos nyt ois helpompi tupeeraa tää letti, ku ei oo niin pitkä enää
Kirjoittanut: spiritless_darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.03.2008 00:50
itsellä on irokeesin malliin leikattu tukka pulsareilla. oma tukka ei ole kovin pitkä mutta kaikennäköisiä kuiturastoja päästä aina löytyy toisinsanoen en osaa olla ilman rastoja. ja väri vaihtuu tiuhaan tahtiin :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2008 07:50
Raivostuttavaa. Ostin eilen Schwarzkopfin sellaisen tyvikasvunvärjäyspaketin (olisiko ollut joku natural ja jotain root set) koska kampaaja sanoi että tukka menee huonoksi jos sitä värjää koko mitalta jatkuvasti kestovärillä. Normikokoisissa puteleissa ainetta jää kuitenkin sen verran yli, että tuo vaikutti houkuttelevalta vaihtoehdolta.

No, eipä siinä ollut muuta vikaa, kuin että sitä ei ollut tarkoitettu koko tyvikasvun värjäykseen, vaan jotenkin naurettavasti "vain niihin kohtiin josta tyvikasvu näkyy". Kuka idiootti haluaisi värjätä vain jakauksen kohdan? Käsittämätön idea. Pakkauksesta paljastui kääpiökokoinen puteli väriainetta, jonka onnistuin taitavalla sutimisella, kampaamisella ja laimentamisella saamaan jokseenkin onnistuneesti koko pään juurikasvuun.

Kakka homma mutta tulipahan tehtyä. Tarinan opetus on, että älkää värjätkö hiuksianne kauppojen sulkeutumisajan jälkeen, reippaasti mainostetulla uutuustuotteella joka on aseteltu kaupan paraatipaikalle.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.03.2008 07:55
Suljen tämän aiheen, koska saavutimme maagisen sadan sivun rajan!

Mutta älkää peljätkö, juttu jatkuu aiheessa Hiukset 2!

Kiitti moi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit