Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiljainen hiiri vai levoton sielu?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 22.02.2007 18:11
Minusta varmaan saa ensivaikutelman, että olen ujo ja hiljainen tai sitten vihainen, sisäänpäin kääntynyt. Tarkkailen ympäristöäni ja muita. "Uskaltaako jutella, lähdenkö juttelemaan, mistä ne juttelee, voinko ostallistua?"

Kuuleman jos keskityn johonkin niin miulla on kiukkuinen ilme.
Joskus aikoinaan koulukaveri säikähti, että mulla on joku kirves mukanani (olin kuulema sen näköinen, että voisin tappaa jonkun) mutta olin vain tavallista väsyneempi silloin, en mielestäni edes ärsyytynyt.

Ehkä myös sen takia minua ei juuri kukaan lähesty juttelemaan, joka minua harmittaa, nykyisin minulla ei ole karvereitakaan, saati ystäviä. Kai pitäisi käydä enemmän baarissa...

kuten Swanette tuossa ylhäällä, minäkin olen tullut vähitellen rohkeammaksi. Pyrin pääseemään kuorestani olemalla asiakapalvelussa. Toiveeni on kuitekin lähteä opiskelemaan psykologiaa, joten yritän myös kehittää itsenäi. Olen harkinnut myös ottaa sosiologiaan liityviä/liittyvän kurssin.

Olen enemmän vakava ja pohdiskelen, (siksi halajan tuonne yliopistoon) mutta viihdyn sitten kuitenkin huumorintajuisten ja rentojen ihmisten seurassa, vaikka jotkut tuntuvat hyljeksivän.

Kukaan ei juttele, kun mie en juttele (kai se ensivaikutelma), toiset taas juttelee ja niillä ei ole jo tiettyä ensivaikutelmaa. Jokus on ihana kun kontakti onnistuu niin helposti mutta usein miten toinen on se aloittaja, lähden kyllä silloin mukaan juttelemaan. Tosin nykyisin olen vähitellen itse se aloittaja ja
Tykkään tosi paljon keskustella ja kuunnella. Aivotkin tuntuu silloin olevan hereillä, eikä tylsistyneen tympääntyneessä olotilassa. Ammatinvalinnan psykologi sanoi onneksi, että on aikaa harjoittaa itseään ja se ei ole este minun opiskelulleni vaikka olisi vielä ujo. Eikä tarvitse olla valmis psykologi valmistuessaankaan vaan kokemuksen ja ajan kanssa.
Kuulema vanhemiten, miltei parempi, koska silloin on jo tottunut ihmisiin ja saanut kokemusta.

On vielä päiviä, jolloin uskalluksen kynnys on suuri mutta en voi jäädä kotiinkaan erakoitumaan. Tosin tänään tuntuu siltä, kun on taas (vuoden verran kestänyt) sylkirauhastulhedus ja kaulani/poskeni on turvoksissa. Ei muuten mutta se näkyy asiakaspalvelu tilanteessa (ellen peitä hiuksillani) ja on nytkin erittäin kivulias, joten en ole parhaimmallani.

Minullakin ystävien ja tuttujen (selvinpäin) ja vieraiden kanssa baarissa muutaman drinkin jälkeen ujous haihtuu.

Lainaus: Swanette

Silloin saatan olla suorastaan aivan eri ihminen kuin se ujo hiirulainen mitä olen joskus ollut. Yleisesti taidan olla aika seurallinen, mutta en kuitenkaan yltiösosiaalinen.

Niin totta...

Yksinäisyys ei ole enää niin paha, koska minulla on miesystävä, joka on sosiaalinen, hauska ja todella puhelias.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2007 20:38
Rauhallinen ja hiljainen.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2007 20:01
Hmm... Se vähän riippuu. Joidenkin kavereiden kanssa olen hirveän puhelias, kun taas toisten kanssa tuskin puhun yhtään mitään. Ja se on kyllä tosi huono juttu. Tulee usein semmosia tosi vaivaantuneita tilanteita.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2007 21:56
Perusluonteeltani olin ennen kauhean hiljainen, mutta nykyään on aika helppo tutustua uusiin ihmisiin, sekä puhun paljon mikäli seura on mielenkiintoista; väkisin en osaa keskustella ihmisen kanssa josta en pidä. Huomaan myös aika herkästi pidänkö ihmisestä vai enkö. Olen myös tuntemattomillekkin välillä turhankin suorapuheinen (jota olen yrittänyt vähentää, kaikkea kun ei kannata ääneen sanoa ), tutuille sanon lähes aina mitä ajattelen. Kaveriporukassa olen nykyään erittäin äänekäs, ja jos mulla on huono päivä niin varmasti kaikki huomaa, kun tuo vihan hallinta ei ole oikein hallussa Ts. tiuskin kun hermostuttaa, hermostun erittäin helposti varsinkin koulussa jos en asiaa ymmärrä ja välillä olen kirjaimellisesti räjähdyspisteessä. Mut on niitä hyviäkin päiviä aina silloin tällöin.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2007 22:26
Ihan kauhean hiljainen ja ujo! Paitsi joskus kavereiden kanssa innostun puhumaan kuin papupata...Jolloin puheesta ei saa mitään selvää
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.10.2007 00:03
Musta tuntuu että mä puhun joskus ihan liikaa, väärään aikaan ja ihan vääriä juttuja. Harvoin tulee tunne että en kuulu joukkoon, mutta jos se tulee niin se on sitten pidempikestoista ja vaan möksötän ja olen hiljaa. Vihaan keskusteluja joissa minä olen ainoa joka puhuu tai vaihtoehtoisesti toisesta saa lypsää vastauksia, siis että toinen vastaa vaan muutamalla sanalla. Vihaan myös tietyssä seurassa hiljaisia hetkiä...silloin tulee yleensä vaan jauhettua kakkendaalia kun en kestä sitä hiljaisuutta. Koulussakin muutama luokkakaveri on sanonu että älä enää jaksa noita juttuja. Eli kiteytettynä olen aika ailahtelevainen, toisinaan ärsyttävä ja vaikea

...ja tämän paljastuksen jälkeen kukaan tuskin haluaa keskustella kanssani böö
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 00:14
Hiljainen ja sulkeutunut.
Viihdyn oman pääni sisällä seurassakin, enkä yleensä paljoa puhu, mutta silloin harvoin kun avaan sanaista arkkuani, tulee pelkkää asiaa.
Ikävä seuraus tästä luonteesta on, että tutustun uusiin ihmisiin erittäin huonosti ja muiden on oltava kiinnostuneita minusta, jotta ehdin tutustua edes pintapuolisesti.
Jostain syystä täällä webissä ei ole samoja ongelmia kuin tosimaailmassa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.10.2007 00:39
omasta mielestäni olen hiljainen. ainakin tuntemattomassa seurassa en ole minä joka sanoo ensimmäisen sanan. mutta sitten tutussa seurassa uskaltaa puhua (ehkä vähän liian paljonkin).
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 27.10.2007 16:55

Lainaus: LaLithium

Minä olen tutussa seurassa hyvin puhelias ja suoranainen pelle, mutta tuntemattomien seurassa en ainakaan aluksi melkeimpä uskalla puhua mitään

Juuri näin. Koulussa tutussa kaveriporukassa olen pelle, yleinen hauskuuttaja ja höpöttävä papupata. Tosin välillä myös se ärmeltävä, huonolla tuulella oleva tai täysin hiljaa "mököttävä" tyyppi. Tapanani on myös sanoa asiat ja mielipiteet juuri niikuin ne mielestäni ovat, kaunistelematta ja kysymättä. Vieraassa seurassa taas suunnittelen porautumista maan alle, enkä ainakaan tee aloitetta. Jos joku taas tulee juttelemaan vastaan kysymyksiin mutten aloita itse mitään aihetta, mutta silloin tarkoitukseni ei ole olla epäkohtelias, en vain uskalla aloittaa mitään. Kirottu ujous, mutta minkäs teet.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2007 17:02
Minä tunnustan olevani aikas ujo ja hiljainen. Tuttujen kesken tosin pälätän paljonkin ja noin,mutta esimerkiksi koulussa en meinaa saada sanaa suustani. Kuitenkin minusta on ihan mukava jos joku tulee minulle juttelemaan. Usein kuitenkin vain seurailen muiden tekemisiä, sillä minusta on mukavaa katsella toisien ihmisten touhuja,pukeutumista jne.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit