Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Edulliset goottikaupat Helsingissä?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.02.2007 12:02

Lainaus: Velvet Grey

Dekadenzin mainoksia ja kaikenlaista juttua punkista

Dekadenz oli aikanaan hyvä myymälä, ostin sieltä paljon. En vain tiedä vieläkö lafka on pystyssä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2007 12:23
Dekadenz taisi kupsahtaa tuossa vuosituhannen alussa. Muutti ensin Forumista Eerikinkadulle, jossa nimi vaihtui, ja sitten katosi...jonnekin. Siellä oli kyllä myynnissä hurjat kengät, platformia oli aika mahtavasti, ja siihen oli kuvioitu hirviön hammaskalusto...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:14
Vieläkö muuten Nana Star on hengissä? Sekin joskus katosi Eerikin kadulta, enkä sen koommin ole kyseisestä puodista mitään kuullut.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:20

Lainaus: TheSecret

Vieläkö muuten Nana Star on hengissä? Sekin joskus katosi Eerikin kadulta, enkä sen koommin ole kyseisestä puodista mitään kuullut.

katsohan täältä: URL
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:26
Ai katos, kiitos linkistä.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2007 10:04

Lainaus: Piiskansiima

Jensu: pesitkö pitsisi pesukoneessa?

Joo pesin, koska pesulapussa sanottiin, että voi pestä. Sitä mä itsekkin ihmettelin, että voiko tosiaan! No sitten äiti oli vaan lykänny sen sinne koneeseen, että oli se vissiin meidänkin moka
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2007 12:59
Ajattelin vain, kun yleensä tuollaiset materiaalit jäävät kiinni pesukoneen sisuksiin (useampiakin sukkiksia irrotelleena...). Itse en pääsääntöisesti luota goottivaatteissa pesulappuihin, vaan pesen kaiken käsin, niin kuivapesua kuin konepesua vaativatkin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:25
Muistan miten siihen aikaan kun asuin vielä Kokkolassa (joskus yläasteella 1994) kun käytiin aina frendin kaa kesäisin stadissa, niin mua ei meinannu saada ulos sieltä dekadenzistä! Pieni luukku se oli, mut olin aina seota niistä kengistä varsinkin. Raha ei ikinä riittänyt kalliisiin vaatteisiin, koska oltiin stadis pari päivää ja hotellissa yötä ja ne vakimestat joissa käytiin oli tietty Lintsi ja Korkeesaari!
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2007 13:26

Lainaus: Jensu

pesulapussa sanottiin, että voi pestä. Sitä mä itsekkin ihmettelin, että voiko tosiaan! No sitten äiti oli vaan lykänny sen sinne koneeseen, että oli se vissiin meidänkin moka

Jos siinä vaatteen lapussa lukee, että kestää konepesun ja ei sitten kestäkään, niin kannattaa mennä ostopaikkaan valittamaan. Kuitti mukaan tietty ja asiallisesti kerrotte mitä tapahtui. Yleensä noista saa jonkinlaista korvausta. Ainakin mulle tuo 30e on sen verran iso raha, ettei huvita kertakäyttövaatteesta niin paljoa maksaa.

Mulla kävi samalla tavalla pitsikäsineille, jotka ostin juurikin Seppälästä. Tosin en edes katsonut, että saiko ne pestä koneessa. Pilallehan ne meni. Ne tosin maksoi vain pari euroa ja muutenkin aivan ihmeelliset, toinen niistä oli leveämpi kuin toinen! Heitin ne roskiin suosiolla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit