Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Vantaalla?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2007 21:10

Lainaus: Tuulentytar

Mä sitten odottelen siel asemalla teitä kerran oon jo 16.07 kait siellä. Ei kai se muuten oo iso asema siel tikkurilas?

Joo, oottele siellä. Eiks se ole muistaakseni ihan pieni se asema
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.03.2007 22:31
Näillä näkymin oisin pääsemäs vast kasilt töistä... Mut jos yritän saada vuoroo siirrettyy, ni oisko se muille ok jos tuun ?
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.03.2007 22:44

Lainaus: Chrystalis

Mut jos yritän saada vuoroo siirrettyy, ni oisko se muille ok jos tuun ?

Eiköhän se oo ok..? Mulle ainaki käy kiva ois nähä mahollisimman moni.
  • Lähetetty: 08.03.2007 22:47
Jees, no jos se kerta käy, niin pyrin tulemaan... Ja otan vissii ton mun '***********' kameran mukaan...
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 14:21
Minä voisin ilmoittautua mukaan.
  • Lähetetty: 09.03.2007 14:44

Lainaus: Chrystalis

Jees, no jos se kerta käy, niin pyrin tulemaan

Tottakai se käy, kiva jos tulet!

Lainaus: Dante

Minä voisin ilmoittautua mukaan.

Selvä, sinne vaan. Vallataan koko Waynes Coffee
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.03.2007 15:02
Toivotaan vain, että mahdutaan sitten kaikki. Waynes on aika suosittu paikka ja varsinkin noin iltapäivisin ihan tukossa. Mutta epäilisin, että ihmisille tulee kiire hörppiä sumppinsa ja korjata luunsa kun mennään porukalla väijymään viereen
  • Lähetetty: 09.03.2007 15:47

Lainaus: Aditu

Mutta epäilisin, että ihmisille tulee kiire hörppiä sumppinsa ja korjata luunsa kun mennään porukalla väijymään viereen

Joo, tehdään sellainen sisääntulo kuin vanhoissa länkkäreissä; kun astutaan sisään, niin kaikki hiljenee.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:42
Paitsi me
  • Lähetetty: 10.03.2007 10:30
Oon siel tiksin steissil sillon n 16.24..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit