Gootti.net

Kymysys

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 26.02.2007 20:47
    Niin, olisin tässä Turkuun menossa, että onkos siellä mitään goottivaateliikettä? Ja jos on, niin kertokaahan missä. Kiitos jo etukäteen
    Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • • Muokkasi: Kuutar
    • Lähetetty: 26.02.2007 20:54
    on siellä yksi, Rockgootti , osoitteessa Kauppiaskatu 3, ihan ok liike, joskus sieltä saattaa jotain löytää. Paikka on myös aika helppo löytää, katso vaikka kartasta, jos paikka ei ole ennestään tuttu

muita josta voi joskus jotain löytää on Humalistonkadulla melkein UFFia vastapäätä oleva Pirjon basaari , ja Maariankadulla oleva Indianbasaari ,johon on joku aika sitten tullut goottityylisiä vaatteita myös, tosin ovat aika kalliita minusta.

eipä täällä muuta oikein ole... valitettavasti.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 26.02.2007 20:59
    Turun Rockgootin voi löytää myös Gootti.net:in goottikaupat kartalla -palvelusta. Eli tästä.
    Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 27.02.2007 19:58
    Kiitos kaunis
    Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 08.08.2007 17:19
    onko idea parkissa jtn gootti/hevari juttuja??.. ku oon menossa sinne lauantaina!!
    Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
    • • Muokkasi: Kryo
    • Lähetetty: 08.08.2007 17:23
    Darkness - Ei minun tietääkseni. Olen joo käynyt siellä.
    Lähimmäs osui kyllä Europehouse, ho.
    Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
    • Lähetetty: 10.08.2007 12:17
    Rockgootti ja morticia mut mun mielestä toi rockgootti on aika *****.
    • Lähetetty: 14.08.2007 01:19
    joo ei siellä ideaparkissa ollu mtn muuta ku europehouse.. sieltä ostinkin niittirannekkeen ja hienon ketjun
    • Lähetetty: 14.08.2007 01:21
    ja muutenki oli aika kökkö koko paikka en löytäny sieltä tavallista mustaa pitkää hametta!!!!helkkari soikoo
    Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
    • • Muokkasi: Kryo
    • Lähetetty: 14.08.2007 03:23
    ^ Oho!

Europehouse jaksaa kiristää ihmisiltä rahaa esimerkiksi noilla niitti- ja ketjukrääsillä. Ainakin minusta ne on tavattoman kalliita! Kympillä saisi jo vaikka mitä muuta kivaa... Noh. Mitäpä minä olen urputtamaan.
    Ostin kerran laukun kyseisestä kaupasta. Katselin niiden olkahihnoja, kun yksi oli ruostunut siitä lukko-osastaan. Tutkin muka tarkkaan laukun ja valitsin sellaisen, joka ei ollut ruostunut. Kotona huomasin, että muutama ommel oli irronnut, ja yksi remmi oli joutunut ompeleen alle! Se piti sitten leikata irti, mrnh... Että sellaista. Onneksi se ei ollut kovin kallis laukku ja ei ainakaan ole vielä hajonnut käsiin. Sanonpa vain, että voisi katsoa, mitä sitä laittaa myyntiin. Tosin tässä tapauksessa ostajan silmä oli sokea.
    Anteeksi asiaan kuulumaton purkaus.
    Kiitos.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit