Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Tampereella?

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 16:06
Oiskohan mahdollista? Itse en oikeen pääse noihin Helsingin mitteihin niin olisikohan tarpeeksi porukkaa Tampereen suunnalla että tälläinen saataisiin järjestetyksi? Kaipais muutenkin kavereita tältä suunnalta kun niitä ei hirveästi ole kun olen aika uusi pirkanmaalla.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 15:32
Keskiviikkoisin(?) taitaa porukkaa edelleen kokoontua Gootinkopissa (Dog´s home), mutta käytännössä se menee yleensä kuitenkin omissa porukoissa istumiseksi...

Mutta muuten ei huono idea, kesäisin on ollut jotain picknic-miittejä ja tollasta mutta mä olen aina onnistunut olemaan sillon jossain menossa.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 17:29
Jaa. En oo kuuluukkan tuosta paikasta. Picknic ois kyl hieno idea. Heti kun vaan ilmat lämpiää. Mutta edelleen nostakaa käpälää ketkä tälläisen tilaisuuden haluais.
  • Lähetetty: 31.03.2007 19:06
No jos tähän sen verran vielä sanoisi, että mulla on nyt tässä vielä ens kuu pelkkää aikaa, että jos joku tahtoo miitata niin olen mukana... Speedymazalle pitäisi itse asiassa niitä lintusia hahmotella kaiken lisäksi.
Kirjoittanut: Tundrah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.04.2007 19:37
Minä voisin ilmestyä paikalle jos vain huolitaan mukaan. Hetken olen vasta täällä foorumilla pyörinyt mutta viihtynyt kyllä hyvin.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:04
Voisin ehkä myös ilmestyä kun Kangasalla asustelen. Jos siis uskallan Olettehan sentään hirmu pelottavia.

Piknikki tai joku muu häppeninki olis aika nasta, meikä kun ei (vielä) noihin baareihin pääse. :/ Muttajoo, kassellaan.
Kirjoittanut: Corpse bride (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2007 18:30
samoin voisin päästä paikalle, jos tampereella olisi koska en oikein hesaan täältä valkeakoskelta pääse
  • Lähetetty: 11.04.2007 17:28
Jep, itse olen Tampereella ens kuun alusta lähtien vain viikonloppuisin, mutta oletan että silloin sitä ollaan kuitenkin miittaamassa...

(tahtooko joku törmätä Pieksämäellä..? )
  • Lähetetty: 12.04.2007 17:53
Speedymaza

mistä päin pirkanmaata olet?
  • Lähetetty: 13.04.2007 20:59
Vois kyllä kesälomalla jonkun picnic tyyppisen järjestää treellä jos täällä olisi sen verran porukkaa että pystyisi kiinnostaisiko ketään?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit