Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

24.3. Lost Paradise-klubi Klo:22.00 Hevimestassa!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2007 16:48

Lainaus: Ninni

(ällöttää ne viime Trauma-kuvat ku olin niin pinkeissä pörrövetimissä siellä!)

Mut nehän oli ihan hyvät ne pinkit
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.03.2007 17:11

Lainaus: poison

Mut nehän oli ihan hyvät ne pinkit

No sillon tuntu siltä, yritin laittaa välillä jotain piristävää väriä ettei aina mustaa, mut koska heti alko ällöttään, niin MUSTAA tänään päälle päästä varpaisiin!
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2007 17:23
rahapulan vuoksi en ole tulossa, ja viime tippaan jäi tämän ilmoittaminen!
  • Lähetetty: 24.03.2007 17:38

Lainaus: mayfair

rahapulan vuoksi en ole tulossa, ja viime tippaan jäi tämän ilmoittaminen!

No, ei se mitään, toisella kertaa sitten. Kiva kun ilmoitit
  • Lähetetty: 25.03.2007 12:53
Kaunis kiitos seurasta kaikille Lostissa olleille ystäville. Sorry, kun en ollut ihan parasta seuraa, kun olin vähän mieli apeana eikä ollut oikeen biletysfiilistä. Seuraavalla kerralla sittten paremmin. Ja Garmyad, oli kiva nähdä pitkästä aikaa
  • Lähetetty: 25.03.2007 15:41
Juu kiitos poisonille, bjorkmukselle ja Garmyadille illasta! Olin siellä niin myöhään ku pystyin, eli silleen et pääsin viimisellä junalla (puoli kolmelta) himaan.
No siellähän sit sattu kaikenlaista kun poison olit lähteny. Mä kuvailin tyylikkäimpiä ihmisiä ja suostuivat siihen et laitan kuvat tänne galleriaan. Kun oltiin tanssilattialla, sinne ryntäs joku äijä joka runno muijansa seinää vasten. Me kaikki lähellä olleet sit tartuttiin siihen kii ja heitettiin se alas tanssilattialta, se vaan huusi et saa tehdä omalle muijalleen mitä haluu, ja sit tuli järkkäri ja otti sitä takaa päin niskasta ja se vietiin ulos. Tanssilattia tyhjeni äkkiä ja se tyttö piteli vertavuotavaa nenäänsä. Sit se tyyppi josta ollaan puhuttu sun kaa heitettiin ulos! No mä lähdin sit käveleen (´jos sitä nyt kävelyks voi sanoo) kohti steissiä. Olin niin kännissä, etten pystyny suoraan käveleen! Piippasin Tarekille et se tilaa mulle junalipun luuriin (se on aina ennen menny läpi kun yöllä ne konnarit on siinä portilla et pitää näyttää lippu ennen ku pääsee junaan) Juna lähti klo: 02.33, ja kello oli 02.29 kun mä vielä notkuin siinä ihan seis ja polttelin röökii. Menin sit lähes viime tingassa vilauttaan sitä lippua siitä luurista yhelle konnarille ja se huomas etten oo tilannut sitä HKL:lältä, ja sano etten pääse junaan! Seuraava ois lähteny aamuseiskalta vasta! Se sano et mun pitää ostaa neljän euron lippu, eikä mul ollu senttiikään rahaa! Ja siinä lipunmyyntimestassa oli noin 20 ihmistä jonossa. Kyl tuli paniikki. Mä sit jouduin ruinaan sitä rahaa siinä lipunmyyntijonossa, ja onneks sain nopeesti sen 4 euroo kasaan, ja sain lopulta lipun ostettua ja juoksin junaan joka oli just lähdössä. Onneks juna venas muutaman minuutin, se lähti vasta joskus 02.38 et kaikki ehti siihen. No siinähän kävi sit niin, et sammuin siihen junan penkille ja heräsin saatana Malmilla!!! Ei muutaku käveleen minihameessa Puksuun. Voi että v'tutti! Muuten ilta oli taas kerran loistava, mut toi kotimatka kaikkee muuta...
Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2007 16:13
Joo, valitettava välikohtaus. Tein varmaan 20 metrin sprinttiennätyksen kun juoksin DJ-kopista hakemaan pokea paikalle

Eipä ollut meidän yleisöä se, joku perusurpo vain. Gootithan on kilteimpiä.
  • Lähetetty: 25.03.2007 16:26

Lainaus: Pearly

Eipä ollut meidän yleisöä se, joku perusurpo vain. Gootithan on kilteimpiä.

Gootit on tosiaan kilttejä. Tollainen on aina ikävää. Ikävä kuulla Ninni, että sun kotimatka oli niin vaivalloinen. Itse puolestani sain heti taksin Senaatintorilta. Toivottavasti seuraavalla kerralla olis parempi fiilis
  • Lähetetty: 25.03.2007 16:56

Lainaus: Pearly

Tein varmaan 20 metrin sprinttiennätyksen kun juoksin DJ-kopista hakemaan pokea paikalle

No sä kyl juoksit lujaa koska sehän oli melkein heti siinä! Mikä lie juntti oli se riehuja.

Lainaus: poison

Toivottavasti seuraavalla kerralla olis parempi fiilis

Juu harmi ettei sul oikeen ollu nyt biletysfiilistä. Yritin soittaa sulle ku lähdin Hevimestasta, mut sit tajusin et oot tietty jo nukkumas (kännissä sitä kun ei heti kaikkee hoksaa) Kävin uudistaan vähän kuvagalleriaa, kun mun ärsytti se, että niitä naamakuvia jengi laittaa "muut valokuvat"-osastoon, vaik naamakuville on omakin osastonsa. Siirsin kaikki kuvat sinne naamakuviin ja vaihdoin sille vähän "nätimmän" nimen
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: bjorkmus
  • Lähetetty: 27.03.2007 11:24
Juups, kiitos minunkin puolesta kaikille, oli kivaa. Jalat oli seuraavana päivänä taas ihan tosi hajalla, kun "piti" tanssia kuin viimeistä päivää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit