Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä kengät? Onko järkeä tilata ulkomailta?

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.03.2007 17:05
X-tran-X:n pisteet laskivat minun silmissäni tuntuvasti kun Velvet Grey toi minulle Saksasta X-tralta ostetut solkisaappaat joista olivat antaneet oikeaksi väittämänsä väärän koon. Ei tosiaan tullut tarkistettua ennen kun itse kokeili ja olivat niin hiton isot. Ei ihmekään, että mokailevat postimyynnissä, jos edes liikkeiden myyjät eivät osaa lukea. Onneksi sain sentään kengät myytyä ja omani pois niin ei ota päähän niin kauheasti.
Kirjoittanut: cyxoe (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.03.2007 17:14

Lainaus: Ximmo

Tilaa suoraan valmistajalta tai jostain muusta kaupasta. Voit säästää rahaa ja todennäköisesti säästät aikaa ja vaivaa.

Voi kun tietäisikin valmistajan.. Tarvitsee koittaa ottaa selvää jos onnistuu.

Mutta tietääkö joku sanoa tuleeko tuotteen hinnan lisäksi paljon lisähintaa ja muitamaksuja jos jostain ulkomailta tilaan?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2007 17:50

Lainaus: cyxoe

Mutta tietääkö joku sanoa tuleeko tuotteen hinnan lisäksi paljon lisähintaa ja muitamaksuja jos jostain ulkomailta tilaan?

Minulle tuli postituskuluja 20e.
  • Lähetetty: 14.03.2007 17:52
Mistäköhän tilasit? Jos löytäisin itsekkin kenkäni sieltä, niin mukavampi lähteä tilailemaan sellaisesta paikasta josta tietäisi mitä kuluja tulee.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2007 17:54
Siis just sieltä x-tra-x:lta ne saappaat joista puhuin tuolla aikaisemmin Siellä ku tekee tilausta nii siihe tulee se paljo Suomeen on postitus.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2007 21:58

Lainaus: cyxoe

mukavampi lähteä tilailemaan sellaisesta paikasta josta tietäisi mitä kuluja tulee.

Jokainen nettikauppa ilmoittaa postikulujen hinnat.
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:21
Kiitos paljon avuista... Nyt tiedän mistä tilaan ja paikka oli lähempänä kuin luulin. Tuli oikein tyhmä olo.

Niinhän se yleensä menee että etsii ja etsii, eikä millään löydä ja loppujenlopuksi se jokin onkin aivan nenäsi edessä..
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2007 18:34
Tällä hetkellä kierrätyskeskus on ollut ystävä... kun arkipopot irtoovat parilla eurolla, niin voi sit tuhlata enemmän rahaa niihin juhlamonoihin. Olen aivan hurmiossa uusista Transformereistani.

Ja Demoniaa on Suomessa haukuttu minullekkin, Lontoossa taas väki tuntui pitävän sitä parhaana vaihtoehtona. Tiiä sit...
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2007 14:52
mikä on kaikista halpa kauppa mistä vois ostaa kengät? ite ku oon vertaillu nin blackgroup näyttäs kaikista kohtuu hintaselta... help!!
Kirjoittanut: korppi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2007 22:18
onks kukaan tilannu tuolta www.HowCool.com osoitteesta kenkiä?
mielitekis tilata mut paljonkohan on tullimaksut ym.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit