Gootti.net

Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 11.05.2008 01:30

Lainaus: Elvira

Jos joku muistatte / tiedätte tuon mun edellä kuvaileman biisin nimen ja esittäjän, niin valaiskaa mua, kiitos. Olisi kiva tietää, mikä turmelee mun aivojani.

Taidan tietää tuon biisin ja googletin: kyseessä lienee Right Said Fred - I'm Too Sexy
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2008 01:34
Se ihme "Kana sanoo kot kot kot,kot kot kot. Kana sanoo kot kot kot, kot kot kot"
Niin ärsyttävä
Kirjoittanut: Inceptum (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.05.2008 18:57
Taisi olla Frederikin Tsingis Khan.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:09
Emilie Autumn - Gothic Lolita.
Ah, rakastan tätä kappaletta!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2008 23:29
Apulanta - Jumala

laulettiin sitä tänään musan tunnilla ja nyt se jäi päähän! > prkl
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 16:26
Bond-tunnari... Hoh hoijaa...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2008 16:45
Nightwish - Meadows of heaven
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2008 13:18
Tuli imettyä netistä Ylex TOP200 suomalaiset biisit kokoelma, kuuntelin ja siitä jäi soimaan kaks biisiä pahasti päähän: Tavaramarkkinat - Kevät ja Noitalinna Huraa - Pikkuveli.

Tuli käytyä kaupoissakin katselee löytyiskö kyseisten artistien levyjä niin ei :/ Kelpais CD, vinyyli tai kasetti (tai mp3 ), en ole tarkka formaatin suhteen, mut ei tunnu mistää lyötyvän. Tietääkö kukaa mistä löytyis ?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 15.05.2008 13:44

Lainaus: nexubus

Tietääkö kukaa mistä löytyis ?

Ainaki Levykauppa Äx:ästä löytyy noitalinnaa aika paljon. Mä ainaki oon ostanu sieltä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2008 20:39
Marilyn Manson - This is the new ****

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit