Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.03.2009 14:21
Happoradio - Che Guevara on soinut päässä viimeisen viikon -_-'
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 11:12

Lainaus: MissAnnThrope

Happoradio - Che Guevara

Tuo kappale kyllä jää korvien väliin kaikumaan. Tavallaan ärsyttävää, mutta olen alkanut pitää siitä. Kannattaa kuunnella kappale, se auttaa kuulemma. Itse harrastan toisinaan ärsyttävien kappaleiden kuuntelemista, jos se soi mun päässä.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2009 13:42
...ja sillon se työ ja minulla on aikaa hosuu ja huolehtii ettei kiloja kerry...
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2009 16:13
Letzte Instanz - Komm!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 19.03.2009 16:24
Päässä soi Värttinän joku Seelinnikoi-kappale. Soimiseen vaikutta se kun se nyt ihan oikeasti soi kuulokkeissa. Tosi hieno kappale. Virkistävää kuunnella sellaista veisua, jossa ei manata jotain Pelsepuuppia ja soiteta kaikkia, ja tällä tarkoitan kaikkia, soittimia samanaikaisesti niin kuin viimeistä päivää.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 11:54
Kraftwerk - Trans Europe Express
se isiki vaan jostain aamulla kun harjasin hampaita.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 24.03.2009 19:19
Dead Kennedys - Insight. Rupesin laulamaan sitä itselleni ääneen bussissa, ja kun olin saanut laulettua tarpeeksi, huomasin että olin laulanut, ehheh, aika kovaa, ja kaikki matkustajat vähän tuijottivat. Ihanaa kun näin tapahtuu.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.03.2009 20:50
Karkkipäivä - Vantaalla

Noniin, jäi sitten taas päähän

Lainaus: AlienSexGarden

Dead Kennedys - Insight

Mulla soi koko eilisen illan Sisterssien keikan jälkeen päässä Kennedysien Too Drunk to Fuck, kun se tuli radiosta kotimatkalla... :3
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2009 21:16
Turmion Kätilöt - Eläköön!
Selailin musiikki kirjastoani ja löysin sieltä tämän biisin ja nyt se jumittu korvien väliin kaikumaan
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 25.03.2009 08:49
Metallica - The Unforgiven III

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit