Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin biisi, joka jäi soimaan päähän?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 17:12
Weird Al Yankovicin Ebay-biisi se vaan soi ja soi... Ehkä siksi että olen selaillut viime aikoina kyseistä nettihuutokauppaa varsin taajaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 18:04
En saa päästäni Siouxsie and the Banshees biisiä Happy House "We here in the Happy house!...In the happy house... the happy house" Ja Rouva Siouxsien puku tuon biisin musiikkivideossa on vain niin hassu, ehkä sentakia biisi jäi mieleen..
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2009 14:48
Työstän tässä animaatiota, ja After Effectsissä on todella jänniä efektejä. Siinä vaiheessa, kun kompositio tuo mieleen helvetin, alkaa päässä soida Midnight Oilin Beds are burning. Juuri, kun olin päässyt eroon vanhasta Aku Ankka -hitistä The army's not the army anymore...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.04.2009 14:56
syystä jota en tiedä soi mulla päässää AINA aamulla jotakin. yksikin aamu päässä soi "silikistä sametista nirunarukengät oli entisellä heilallani" EIKÄ SE JUMALISTE OSANNUT TUOSTA EDES EDETÄ!!! no tässä toisena aamuna sitten soi Lady Gagan Pokerface. sitte saattaa soida randomilla joku Dingon biisi (ei millään pahalla Dingoa kohtaan) etä alkaa pikkuhiljaa tämä likka olla hermoraunio... ja ellen ihan väärin muista niin viimeksi tais soida päässä tuon Pokerfacen pilaversio Lady Gag - Butterface(en tiedä miksi oon semmosenkin vapaaehtosesti katsonut/kuunnellut)
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.04.2009 15:05
Jaa-a viimeisin joka jäi oikeasti pyörimään päähän on tuo Agonoizen Koprolalie. Varsinkin siinä kohta jossa loihdotaan sitä koprolalie sanaa. Yhdesti olen jopa yöllä herännyt siihen kun tuo soi päässä..kummaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.04.2009 16:19
Minulla soi päässä "Eniro Nollasatasata, miten voin auttaa?" Eri variaatioineen.

...Olen henk.koht. helvetissäni.
  • Lähetetty: 17.04.2009 18:18
Eric Idlen soinnikas laulahtelu Monty Pythonin Universe Songin tahtiin...
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2009 18:38
Star Industry - Nineties

Jää aika tehokkaasti kiinni kuupan perukkaan...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.04.2009 18:43
Bu-bu-bu-butterface, bu-bu-butterface
(that face should not be on that body)
  • Lähetetty: 22.04.2009 23:19
Uusiseelantilaisen koomikkomuusikkoduo Flight of the Conchordsin Business Time jämähti päähän. Voi kääk... :/

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit