Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesä 2007

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 15.06.2007 16:55
minä sain vielä viikon lisää töitä. Pööh, eikö se loma ala mulla koskaan. :| No, mut saapahan tosta ainakin sitten rahaa, niin että on varaa elää sitten syksyllä. Pitää yrittää painaa duunia euronkuvat silmissä..

edit: Olen siis vielä heinäkuusta viikon töissä, aluksi piti olla vaan kesäkuun ajan
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2007 02:17
Kuinka moni teistä ihmisolioista on tulos Nummirockkiin?
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2007 16:38
Kun pääsisikin käymään jossain festareila vielä tämän kesän aikana.
Tulin juuri maanantaina Provinssista ja näillä näkymin se oli ainut festivaali, jossa pääsen tänä kesänä käymään.
Rahatilanne on sen verran *******.

Ärsyttää se, että nyt kevättalven aikana tuli haettua yli kuuteenkymmeneen mahdolliseen (kesä)työpaikkaan, eikä mistään ole tullut positiivista vastausta.
Uh. Toivottavasti tässä ei nyt taas ole kyseessä se tyypillinen ulkonäkökysymys, joka on minun esteenäni työpaikan saamiselle.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.06.2007 19:15
Linnanmäelle pitäisi päästä. Ja piknikille jonnekkin mökillä kaverin kanssa. Uida! En tykkää uida uimaranalla, mutta meidän mökillä on muovinen allas, jossa voi uida ja sukeltaa. Että siellä sitten uin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.06.2007 19:43
Eipä tämä kesä mene yhtään sillä tavalla kun vielä joskus tässä suunnittelin ja haaveilin. -_-
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.07.2007 15:05
Me lähdetään Rovaniemelle!
Kirjoittanut: AnQ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.07.2007 16:47
Ääh, tuntuu että kesä menee ihan ohi, kun ei oikein voi mitään tehdä. Ei jaksa lähteä käymään missään pidemmällä, kun on sit kroppa ihan romuna, ärs. No, ainakin tulee otettua rauhallisesti, jos ei muuta (toisinsanoen, istun koneella kaikki päivän ja vaan jumitan).

Mie en malta oottaa, et olis syksy! x)
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.07.2007 18:10

Lainaus: Stuntgirl

Linnanmäelle pitäisi päästä.

Minä pääsen Pitkästä aikaa. Ennen käytiin joka kesä mutta sitten kun hevoset tuli nii ei olla enää päästy ;<
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2007 18:24
Pah, minulla on ollut ihan tylsää. Kaikki kaverit lähtee jonnekin ulkomaille ja mä jään ihan yksin. Tein kesä alussa listan, mitä haluaisin tehdä, mutta olen tehnyt niistä vain puolet, onneksi on vielä' aikaa.

Lainaus: AnQ

Mie en malta oottaa, et olis syksy! x)

En mäkään, tavallaan. Ärsyttää kun koulut alkaa, mutta en mä varmaan tätä kaikenaikaista kirkkautta ja kuumuutta ja ruskettumisvaaraa ja vähäpukeisia ihmisiä. Urgh, mä en varmaan jaksa tänäkään kesänä mennä kertaakaan uimarannan lähellekään.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.07.2007 22:29
Arvostan syksyä enemmän kuin kesää, en ole yhtään kesäihmisiä. Vaikka on kesässäkin toki joitain positiivisia puolia, tällä hetkellä muun muassa juuri alkanut loma. Tähän mennessä kesäni on kulunut pitkälti töitä tehdessä, kirjoittaessa, piirtäessä, lukiessa ja musiikin parissa. Ulkona ja lähimetsissä on myös ollut mukavaa kävellä iltaisin. Töissä oli sekin hieno seikka, että kun sain olla viileässä toimistossa, ei tarvinnut kestää auringon paahdetta päiväsaikaan.

Linnanmäellä ja jossain mökillä olisi tarkoitus käydä vielä, muuten ei taidakaan olla suurempia suunnitelmia toistaiseksi. Edelleenkin aion jatkaa lukemista ja kirjoittamista ynnä muuta. Suuntaan varmaan kaupungille kiertelemään jos meinaan tylsistyä, ja ehkäpä tämä loppukesä tuo mukanaan jotain uuttakin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit