Gootti.net

Zombie Walk, osa 2

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.03.2007 11:10
Tää ny ei varsinaisesti oo gootin kanssa missään tekemisissä, mutta silti:

Zombie Walk 2

Viime syksynä ensimmäistä kertaa järjestetty suomalainen Zombie Walk saa jatkoa toukokuun alussa. Tällä kertaa reitti on hieman muuttunut, mutta sää on toivottavasti parempi (viimeksi oli kunnon syysmyrsky ja zombeja kateissa). Kyllähän siellä ohikulkijat ihmetteli, kun kymmeniä zombeja hakkasi päätään pikaruokaravintolan lasiin ja yritti mennä sisään huutaen "braaaiiiinnsssss!"

Tällä kertaa - ainakaan toistaiseksi - ei ole sovittu mitään jatkoklubia, mutta saas ny nähdä, mitä saadaan aikaan. Mä en oo tota kävelyä järkkäilemässä, mutta klubihommeleissa olin viimeksikin mukana ja tunnustelua käydään yhä.

Itse Zombie-kävelyhän on kansainvälinen juttu. YouTubesta löytyy pätkiä ympäri maailmaa, kunhan vähän tekee hakuja.

Kuvagalleria (hienoja zombie-meikkejä) viime kerralta ja muuta lisäinfoa, mm. reittikartta: http://www.taloverkot.fi/mour/
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2007 13:11
toi vaikuttaa kyl hauskalta ^_^ meinasin sinne zombiewalk #1 jo raahautua, mut sit se vähän jäi.. jos tonne nyt sit lähtis Ihan Oikeesti :P
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.03.2007 15:19

Lainaus: teksie

sit se vähän jäi.

Näin kävi varmaan aika monelle muullekin, sillä se sää oli aivan käsittämätön, satoi jalkarättejä ja tuuli vei tukan päästä. Noh, päästiin uutisiin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.03.2007 15:52
Toi kuulostais mielenkiintoiselta. Mitenkähän sitä sais retusoitua itsensä zombiksi, kun ei ole mitään meikkejä eikä muuta. Pitää katsella.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2007 16:30

Lainaus: poison

Mitenkähän sitä sais retusoitua itsensä zombiksi, kun ei ole mitään meikkejä eikä muuta.

shoppailu reissulle vaan, eiköhän niitä kaupassa sullekin myydä
  • Lähetetty: 23.03.2007 17:00

Lainaus: Kuutar

eiköhän niitä kaupassa sullekin myydä

Jos ne luulee, että oon joku pervo, kun tällainen partasuu menee meikkiosastolle
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.03.2007 17:03

Jos ne luulee, että oon joku pervo, kun tällainen partasuu menee meikkiosastolle

Ei ne mitään luule ja ei sun meikkejä tarvii ostaa, vaan käyt vaikka jostain aprillista/punanaamiosta ihan maskeerausvärejä. Semmosia kyniä meinaan millä tehdään esim lapsille maalauksia naamaan joissain juhlissa, ovat yleensä aika edullisia, kestävät hyvin ja riittävät pitkään.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2007 17:04

eikä luule! sitä paitsi tiedän useammankin miehen joka käyttää mustaa kajalia, eivät hekään varmaan ole laittaneet tyttöystävää asialle, vaan ovat menneet itse
  • Lähetetty: 23.03.2007 17:09

Lainaus: Aditu

ei sun meikkejä tarvii ostaa, vaan käyt vaikka jostain aprillista/punanaamiosta ihan maskeerausvärejä.

Kiitos vinkistä, tiedänkin missä on Kampin/Etu-Töölön Punanaamio
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.03.2007 20:34
ollaan tulossa kavereiden kanssa, syksylläkin siellä hetki oltiin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit