Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Schatten 28.04.2007 @ Laterna+Valo, Tre

Kirjoittanut: Schatten_Crew (Club Schatten)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Schatten_Crew
  • Lähetetty: 24.03.2007 18:42
Seuraava Schatten järjestetään lauantaina 28.4.2007. Paikkana tuttuun tapaan Ravintola Laterna + alakerran Kahvila Valo Tampereella. Bileet alkaa klo 21 ja meno jatkuu kahdessa kerroksessa 04 asti. Keväinen sää mahdollistanee myös terassin aukiolon.

Live-aktina tällä kertaa ruotsalainen electroihme Dupont, johon voi käydä tutustumassa bändin myspace-sivuilla: http://www.myspace.com/dupontsweden

DJ-soitannasta vastaa Schattenin "talon-dj:t": jo-uni, Kaitsu, Mac Hine ja Marja.

Edellisten bileiden tunnelmiin voi tutustua esim. Stalker Magazinen artikkelista:
http://stalker.cd/index.php?lang=1&content=22&kat= ...

Lisäinfoa: http://www.clubschatten.net/keskustelu/viewtopic.p hp?t=4528

Tervetuloa!
Kirjoittanut: Schatten_Crew (Club Schatten)
  • Lähetetty: 24.03.2007 19:13
Mitenkäköhän tällä laudalla saa toimimaan nuo linkit...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2007 19:24

Lainaus: Schatten_Crew

Mitenkäköhän tällä laudalla saa toimimaan nuo linkit...

Välillä ne ei jostain syystä toimi. Varmaan ylläpitäjä tai moderaattori vois korjata ne ?!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.03.2007 19:30
jos seuraa löytyisi niin tuonne voisi vaikka mennäkin, monta kertaa jo olen halunnut lähteä, mutta matkat ovat vaan vähän pitkät ja rahatilanne sitten estänytkin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2007 19:48

Lainaus: Kuutar

jos seuraa löytyisi niin tuonne voisi vaikka mennäkin, monta kertaa jo olen halunnut lähteä

Mulla on vähän sama juttu. No, ehkä joku kerta
Kirjoittanut: teksie (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2007 12:14
viime traumussahan tästä tais olla puhetta? joku, jolla on kavereita tampereella, hankkii koko foorumin väelle majotukset. jooko ?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.03.2007 00:31

Lainaus: teksie

viime traumussahan tästä tais olla puhetta? joku, jolla on kavereita tampereella, hankkii koko foorumin väelle majotukset. jooko ?

Oli puhetta joo. Ja mä kerroin et mul on hyvä frendi siellä, tän foorumin Veronica. V'ttumaista olis vaan se, et jos päästäis Veronicalle yöks, niin ois tosi törkeetä lähtee bilettään ku se täyttää 18 vasta lokakuussa. Mut mä haluun tonne Schatteniin ehdottomasti!!!
23.4 on se Within Temptationin keikka, joten sekään ei menis ton päälle....
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.03.2007 11:47
Noh, mulla olis pari tuttua Tampereella, mutten ole varma, onko heillä jotain menoa tässä :/. Olen ehtinyt mankua itselleni (ja teksielle :P) yöpaikat jo Lumouksen ajaksi kyseiseltä henkilöltä :P
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • • Muokkasi: bjorkmus
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:58
Schatten on aina ihan mahtava! Olisin siis taas lähdössä, mikäli rahatilanne mokoman reissaamisen sallii. Jos ei ole ketään, joka pystyy majoittamaan "puoli foorumia", niin aina voi varata huoneen Omena-hotellista Omena. Yksi huone maksaa 55 euroa ja on kai tarkoitettu neljälle. Mutta perinteisesti noihin on tietääkseni ahtautunut enemmänkin porukkaa...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 20:09
hienoa että täällä on noin monta asiasta innostunutta, olen jo melkein päättänyt lähteä tuonne, joten toivottavasti saan seuraa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit