Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Anvil 29.3.

Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2007 16:18
Tän viikon torstaina 29.3. olisi taas Lady Moonissa klo 21 alkaen Club Anvil. Onko kukaan (muu kuin minä) menossa sinne? Miittejähän ei kai pitänyt olla ennen Oranssia, mutta jos muuten vaan klubiseuraa...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 16:24
No itse asiassa voisimpas lähtee! Siellähän on häppärikin 2 tuntii. Meil on just se muuttopäivä torstaina, mut eikai me nyt enää iltaysiltä kamoja roudata. Eli joo.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2007 16:26
Mä oon kans tulossa. Taidan tällä kertaa kahlita itseni johonkin pylvääseen häppärin ajaksi...
  • Lähetetty: 27.03.2007 16:35
Hei, mahtavaa! Mulla on sopivasti jalatkin toipuneet lauantain Lost Paradisesta, jossa tanssin nilkkani tohjoiksi. Eli voin tehdä saman tempun uudestaan torstaina. Nähdäänkö suoraan klubilla, vai asemalla?
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:10

Lainaus: Garmyad

Taidan tällä kertaa kahlita itseni johonkin pylvääseen häppärin ajaksi...

Ai menikö viime lauantaina sit överiksi? Mun ei tarvinu juoda ku 4 lonkeroo niin olin niin kännissä et hoipuin kahta puolta tietä himaan lähtiessäni! (Mut mä oon entinen alkoholisti, tai eikai sitä voi sanoo et entinen jos se ongelma joskus on ollut. Eli oon alkoholisti, mutten ole juonut vuosiin lainkaan. Nyt näiden goottimiittien seurauksena tullut taas vähän otettua. Mut ei oo karannut homma käsistä)

Lainaus: bjorkmus

Nähdäänkö suoraan klubilla, vai asemalla?

Asemaa kannatan! Kiva kävellä sinne porukalla/kaksistaan ku yksin.
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:24

Lainaus: Ninni

Asemaa kannatan! Kiva kävellä sinne porukalla/kaksistaan ku yksin.

Jep. Klo 20.45?
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:43

Klo 20.45?

Juu se aika sopii. Onneks se on siinä steissiä vastapäätä. Kun äskeises viestis puhuin siitä et on kivempaa kävellä porukalla ku yksinään, niin ajattelin ihan et ollaan taas Hevimestaan menos
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:21

Jep. Klo 20.45?

Jos mulla on poweria sen äänityspäivän jälkeisenä iltana, niin minäkin voisin tulla poikkeen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:35
Houkuttelisi, mutta kun on nyt koeviikko, niin ei kyllä kannattaisi... Varsinkin kun on historiankoe pe-aamuna yhdeksältä!
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:16

Lainaus: poison

Jos mulla on poweria sen äänityspäivän jälkeisenä iltana, niin minäkin voisin tulla poikkeen

Ainiin, teillä on Tarekin ja sen bändin kaa se demon tekemishomma Toivottavasti se menee hyvin ja jaksat vielä tulla Anviliin.

Lainaus: Iiriva

Houkuttelisi, mutta kun on nyt koeviikko, niin ei kyllä kannattaisi... Varsinkin kun on historiankoe pe-aamuna yhdeksältä!

Mieti sitä, et lukisitko siihen kokeeseen niin myöhään illalla/yöllä vaik himas olisitkin. Tosin se aikainen herätys on kyl v'ttumaista biletysillan jälkeen... Mut ois kivaa jos tulisit, koska pääset nyt virallisesti klubeille!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit