Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ajokausi julistettu avatuksi!

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
    • Lähetetty: 29.03.2007 15:15
    Noniih, nyt on tää motoristien ja mopojen ajokausi taas alkanu ja julistettiinpa se meilläki avatuski tänään. Hiukan oon varovainen liikentees noiden yli-inokkaiden tienkuningas-teinien suhteen, jotka sisi tuntuvat tekevän mitä vaan, koska heillä on mopo. Muodissa ajaminen niille ei sallituilla kävely-ja pyöräteillä sekä keskustan autoilta suljetulle KÄVELYtielle ajaminen? Kyysääminen ilman kyydissäolijan kypärää ja koneen viritys. Olihan se vaihe mullakin silloin ihan alkuun, ku sen sai alleen, mutta kyllä sitä yhtäkkiä tulikin viisastuttua, kun toinen teini törmäsi täydellä kaasulla pimeän kaarteen takaa suoraan päin.. Siitä lähtien oon ajanu erittäin rauhallisesti ja maltilla tuolla, koska törppöjähän riittää, mutta miksi olisin yksi heistä ja haluisin turhaa sairaalaan? Ei kiitos.. Monellakos muulla täälä on mopo?
    Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: Heyni
    • Lähetetty: 29.03.2007 18:52
    Skootteri \o/

Semmonen tod.pähee vaaleensininen lieskatarroilla..

Viime kesänä ostettu, oli halpa ja pitihä se isänki ostaa ku setäki osti. Nyt on sitten pihassa kaks identtistä skootteria, rekkarissa yks numero eroa. Joku peeveli kerkes ostamaan mun ja sedän välissä semmosen, ei oo iha vierekkäiset rekkarit :P

Osaan mä kaataa sillä aidan monen metrin pätkältä. Mut toipa oliki aika myöhäisostos ja ennenkaikkea 5min päätös, ite olin reissussa koko kesän joten siinä paljo harjoteltu. Aika jytky mun mielestä joten siinä syy miks mä hivenen aristelen tota

Edit: Se piti myös sanoa että kaupungilla näky kyllä jo kakspyöräsiä paljo, mut ne oli kaikki iha iisisti.
    Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 29.03.2007 19:16
    Voih, kumpa pääsisi pitkästä aikaa moottoripyörän kyytiin.
    Viime ajosta on jo päälle kaksi vuotta.
    Silloin sain istua Yamaha Wildstar 1600 kyydissä.
    Ah, ihanampaa menopeliä saa hakea.
    • Lähetetty: 29.03.2007 22:12
    Joo, kuulin just, että jonku autokoulun auto/opetulupalainen oli tullu kolmion takaa eteen ja kaveri lentäny prätkällä sitten tangon yli tajuttomaks, teholle, selästä murtunu 7 nikamaa, polvissa tikkeja, toinen munuainen rikki ja kaikkee.. että näin.. pääsee ajaa vasta loppukesästä.. ressukka.. mahtaa olla vastuullinen kuset housuissa, oli vielä kehdannu kaveria siinä ylinopeudesta syyttää, vaikka perässä tullut oli sitten puolustanu tilannetta, että oli ihan sallitussa rajoissa..mur..
    Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
    • Lähetetty: 31.03.2007 08:04
    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1344838

darwinin palkinto.
    • Lähetetty: 09.04.2007 14:54
    Perkeleen hullut autokuskit, jotka ohittelee ihan turhaan ja sillä sitten vaarantaa mut ja ittensä .. Vihaan niin tätä itsekästä ja välinpitämätöntä ajokulttuuria..
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 09.04.2007 15:16

Lainaus: FrozenCorpse

Perkeleen hullut autokuskit, jotka ohittelee ihan turhaan ja sillä sitten vaarantaa mut ja ittensä .. Vihaan niin tätä itsekästä ja välinpitämätöntä ajokulttuuria..

No näh. Jos on 70 tie ja mopo ajelee tienreunassa neljääkymppiä, saa ohittaa vaikkei kiire olisikaan, kunhan ei tee vaarallista ohitusta. Toisin sanoen, turvallinen paikka ja kaukaa kiertäen. Näin minä olen autokoulussa tehnyt.
    Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
    • Lähetetty: 09.04.2007 21:45

Lainaus: FrozenCorpse

Vihaan niin tätä itsekästä ja välinpitämätöntä ajokulttuuria..

toivottavasti ymmärrät olla olematta osa sitä, eli ota rauhallisesti.
    pyörällä jää kakkoseksi kuitenkin, jos osuma tulee, oli kenen vika tahansa.

näkyvin osa mp-ihmisistä (kuuluvimmat taitavat olla hd-henkiset)
    kun tuntuu luulevan autoja pujottelukepeiksi, ja laskevat keula pystyssä kahtasataa helvettiin: itkevät sitten kun autoilijat eivät väistäneet...
    itsestään kun eivät löydä mitään vikaa.
    Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 13.07.2008 22:21

Lainaus: Iiriva

No näh. Jos on 70 tie ja mopo ajelee tienreunassa neljääkymppiä,

Tuollaisessahan ei mitään pahaa, mutta autoilijat eivät yleensäkkään suostu mopojen takana ajamaan nm.kokemusta on.
    Mopolla vuoden ympäri ajoin koulumatkoja viritetty kun oli ja hullu kuski niin koulumatkalla on 50 rajoitteinen tie, jolla aina se 80km/h minkä mopolla pääsi, niin kyllä silti autot tuppasit ohi menemään.
    Ja etäisyys oli se että kädellä sivulle olis osottanut niin autoon olis osunut.
    Eron huomaa selvästi että nyt kun on tuollainen isompi moottoripyörän kilpi pershuuksissa roikkumassa, niin ei autot tuppaa ohi tuleen.

Itse pidän läpi talven ajokautta yllä. Sillonko pyörä lähtee käymään niin minä menen.
    Pahimmillaan tunnin ajolenkki -25C pakkasessa ja tais olla viä kesähanskat kädessä kun ne ihan sinisiksi menivät.

Perin viisas kuski olen ollut

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit