Gootti.net

Suomalaisia kirjailijoita

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:02
Niin kun mun pitäis tehä koulussa esitelmä jostain suomalaisesta kirjailijasta ja sen jostain kirjasta, mutta en keksi oikee mitään hyvää minkä jaksais lukea.
Joten jos kertoisitte mitä olette lukeneet ja oletteko pitäneet, vähän myös mistä kirja kertoo
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:04
Lauri Viita on mun suosikki. Olen lukenut sen kirjan : Moreeni, varmaan sata kertaa. Se kertoo Tamperelaisen työläisperheen elämästä 1900-luvun alkupuoliskolla
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:15
Yksi suomalainen suosikkini on Ilkka Remes, jonka kirjoja jaksaa kyllä lukea kun ovat sen verran jännittäviä ja kertovat suomalaisista mistä myös plussaa. Sitten tietysti Mika Waltarin Sinuhe, mutta siinä on aika paljon luettavaa.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:22
miä tykkään ihan hirmusti lukea Seppo Jokisen kirjoja. Kirjoittaa dekkareita joissa päähenkilönä ompi Komisario Koskinen. Piripolkka kirja on ollut erittäin suosittu ja todellakin hyvä kirja. kannattaa lukea
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.03.2007 19:32
Kaari Utrio. Tekee hienoja, historiallisia kirjoja.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 19:46
Kauko Röyhkä. Oikeasti. Kaksi aurinkoa on hieno kirja.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.03.2007 20:21
Aino Kallas: Sudenmorsian. Kieli on ehkä vähän vaikeaa, mutta todella hyvä.
Tove Jansson: Muumi-kirjat. Maailman parasta viihdettä ikinä. Sopii myös todella hyvin isommille, nämä alkuperäiset sopivatkin ehkä paremmin vanhemmille, kuin 1-5-vuotiaille.
Timo K. Mukka: Melankoliaa.

Siinä jotain vaihtoehtoja.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2007 21:27
Kaari Utrion joku taisi mainitakin, lisäksi pidän Leena Krohnin novelleista ja hmm. Itseasiassa olen lukenut enemmän suomalaista runoutta kuin varsinaista kirjallisuutta. Aila Meriluoto ja Eeva Kilpi varsinkin kuuluvat suosikkeihini.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 22:20
Kiitos, täytyy käydä kirjastossa kurkkimassa jos joku olis kiva
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2007 22:37
olen tylsä, tykkään tuija lehtisestä. varmasti kuuluu viidenkymmenen vuoden päästä legendakirjailijoihin kaari utrio on kyllä hyvä, juhani ahon rautatie oli aika hupaisa, samoin aleksis kiven tuotokset on tullut luettua (ehkä koska nurmijärvellä majailen...)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit