Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

päättömiä kysymyksiä

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.04.2007 20:16
ehkä vietät liikaa aikaa joko pakastimessa tai toppi ja sortsit päällä kylmässä ulkona

miksi aina on tanssitreeningit peruttu, kun olisin joskus edes ajoissa?
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.04.2007 20:51
Koska ne katsoo sinulle harjoitusta olemaan aikaisessa tai vain ajoissa silloin kun ne olisi...

Miksi en osaa päästää irti ihmisistä jotka eivät halua olla kanssani?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2007 02:50
tutuista luopuminen on aina vaikeaa.

pitäisiköhän viikonlopun kunniaksi käydä järvessä uimassa?
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.04.2007 08:07
no miksei minä kävin jo tosin purossa koska putosin sinne saksiessani puskia.

Miksi ihmeessä kaikki teinixpissikset huutavat ja kiljuvat aina niin kovaa?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.04.2007 08:09
Koska haluavat huomiota ihmisiltä.

Miks mun pitää lähteä käymään koulussa,vaikkei mua yhtään kiinnosta ja huvita, ja enhän mä oo käyny siellä kahteen viikkoon?
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2007 21:22

Lainaus: raavittu

Miks mun pitää lähteä käymään koulussa,vaikkei mua yhtään kiinnosta ja huvita, ja enhän mä oo käyny siellä kahteen viikkoon?

Eihän se ole pakko...
Miksi ihmiset ovat niin tylsiä ja ennakkoluuloisia?
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2007 13:07

Lainaus: Morfinsia

Miksi ihmiset ovat niin tylsiä ja ennakkoluuloisia?

koska he pelkäävät kaikkea uutta ja vähänkin erikoista.

miksi mua laiskottaa kokoajan?
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:09
koska olet ollut jo viikkoja menossa ja pääsi räjähtää ellet saa edes vähää aikaa vain maata ja olla tekemättä mitään.
Myöskin sisäinen herra Laiskiainen saattaa olla heräilemässä.

Mikseivät ihmiset näe maailman kauneutta, vaan pureutuvat negatiivisiin asioihin ja pitävät niistä kiinni kuin eivät ilman niitä voisi elää?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:16

Lainaus: suden lumo

Mikseivät ihmiset näe maailman kauneutta, vaan pureutuvat negatiivisiin asioihin ja pitävät niistä kiinni kuin eivät ilman niitä voisi elää?

Koska on niin mukavaa kerjätä sääliä ja uskotella itselleen että ihmiset välittävät kun yrittävät piristää.

Miksi äidit eivät ikinä ole tyytyväisiä lapsiinsa ja anna heidän tehdä asioita omalla tyylillään?
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2007 12:01

Lainaus: BronzeRain

Miksi äidit eivät ikinä ole tyytyväisiä lapsiinsa ja anna heidän tehdä asioita omalla tyylillään?

jaa..oma äitini onneksi kannustaa ja tukee (sekä silloin murkku/teini-iässä, että vielä näin aikuisiässäkin), yritti vaan sillon aikoinaan töniä oikeaan suuntaan tarvittaessa...

ööh... mikä on oudoin/yllättävin taitosi?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit