Gootti.net

Nettipäiväkirjat ja muut sellaiset...

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 14.04.2007 00:09
    Haku-toiminto ei ainakaan minun ulottuvilleni tuonut tällaista keskustelua... jotta kirjoittaako täällä moni nettipäiväkirjaa? Avointa, yksityistä, vain kevereille..? Missä, kenelle, häh?

Millaisia asioita blogiinne naputatte? Mikäli kirjoitat myös normaalia yksityistä päiväkirjaa (vaikka nyt sellaiseen oikein kirjaan), niin miten se poikkeaa nettipäiväkirjan pidoista? Vai poikkeaako..?

Ja jotain sellasta, jatkakaa...
    Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 14.04.2007 00:20
    Ja mistä asia tuli mieleeni, niin itselläni tulee tuossa pikapuoliin 4 vuotta täyteen, aloitin Diarylandilla ja vaihdoin melko nopsaan tuonne Livejournalin puolelle. Helppokäyttöisyys in se mun juttuni, vähän tuppaa olemaan tuo hiirikäden peukalo keskellä kämmentä...

Tekstiä syntyy kavereille, toisinaan jotain aivan turhanpäiväisiä ilmoituksia voi pistää kaiken kansan nähtäväksi... vaikka epäilemättä ne ovat juuri ne osiot jotka eivät taatusti kiinnosta ketään.

Samat kaverit on ollut jo vuosia, näin kun on niihin tutustunut (suurimpaan osaan oikein irl) niin jutut käyvät jatkuvasti henkilökohtaisemmiksi ja arkaluontoisemmiksi. Vähänhän se piiri on jo pieni, kun moni on luovuttanut... mutta uusien kavereiden ottaminenkin on jotenkin aina riski. Ei sillä että kirjottelisin siellä kauheita asioita ja yllätyspaljastuksia, mutta se luottamus, että oikeastaan voisin kirjoittaa sinne ihan mitä vain, tekee siitä hommasta hienoa. Paljon on toki sellasta "päiväni kului tänään näin" -mussutusta, järjetöntä angstaamista elämisen vaikeudesta ja vertailua siitä kellä on sunnuntaina pahin krapula...

Kuitenkin enimmäkseen pidän sitä hyvänä työkaluna pitää yhteyksiä kavereihin ympäri Suomea ja maailmaa. Kertoa kaikille yhtä aikaa "mitä mulle kuuluu"...
    Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 14.04.2007 09:50
    Mulla on livejournalissa, ihan avoin kaikille. Oon niin anonyymi siellä,et tuskin kukaan mua tunnistaa, niin kirjotan melko avoimesti. En tietenkään ihan kaikesta,mut melkeen. Ei mulle kyllä koskaan kommenttia tuu tai mtn

Ennen mulla oli friends only, mut sit se lopahti jotenkin... Ei vaan enää jaksanu kirjoittaa niille ihmisille, ku ei niitä oikeesti edes kiinnostanut. Enkä sitten edes omaksi iloksi jaksanu kirjoittaa.

Yläasteelta mulla on jääny joku trauma livejournalista ja sen takia pidän itseni mahdollisimman tunnistamattomana henkilönä. Silloin kun sitä suurinpiirtein pisti puhelinnumeronsakin sinne esille ja kaikki mahdolliset osoitteet ja ulkonäöt. Silloin kun sitä kirjoitti varomattomasti kaikesta mahdollisesta,niin hups... Kuraattori tuli yks päivä ja kysyi oliko se mun päiväkirja ja niin selvisi kaikille kaikki -.- Siitä sitten alkoi mun laitoskierre ja vaikka mikä muu. Tuntuu niin hullulta aatella,et jostain päiväkirjasta kaikki lähti (Mistä tuli mieleen,et siitäki on jo 6 vuotta O.o)

Sitten tuo ihan käsinkirjoitettava päiväkirja.. Se on sensuroimaton versio Sinne kirjoitan ihan kaiken mitä pitää kirjoittaa ja jos ykskään ihminen lukis sitä, niin prkl, se sais selkään. Kerran oon antanu luvan kanssa lukea mun päiväkirjan ja sen jälkeen oli jotenki ontto olo. Ihan ku olis menettäny jtn isoa. Nykyään pidän sen kokonaan omana tietonani ja livejournalin avoimena.

Jos joku kaipailee kaveria,niin saa vinkata tai jtn
    Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 14.04.2007 13:24
    Minä kirjoittelen joskus, tai aika harvoin oikeastaan, gootti.netin blogiini, tosin aika päättömiä juttuja. Jotain vain tappaakseni aikaa, jutuilla harvemmin on sen suurempaa merkitystä.

Olen myös kirjoitellut tavallista päiväkirjaa, ihan kynä-paperi menetelmällä siis, mutta se on nyt ollut pidempään tauolla, ihan sen takia, että saan jatkuvasti pelätä, että kuka sitä seuraavaksi lukee... Sinne kirjoittelin hieman henkilökohtaisempia juttuja, ajatuksia, ja muuta sellaista. Kirjoittaminen on intohimoni, nyt puran sen kirjeisiin. Päiväkirjan aloitan todennäköisesti uudelleen sitten, kun muutan kotoa pois, ja minun ei tarvitse enöö pelätä että joku lukee sitä...
    Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 15.04.2007 00:26
    En pidä mitään nettipäiväkirjojja ja paperisetkin tuhottu, mutta runoraapustuksia ja novellipätkiä löytyy, ei mitään kovin kummoisia, mutta itseä ilahduttaa välillä raapustella sinne monestimainittuun pöytälaatikkoon. Ja kyllähän nekin mielialoja heijastelee. Surullisena sitä enemmän kirjoittaa, ja siksi niitä ei saakaan muut lukea =)
    Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 15.04.2007 15:11
    Meinas mennä järki ja viimeiset hermot Live journalin muokkauksen kanssa, mutta tulihan siitä jotain. lopetin vampirefreaks.comiin kirjoittelun.
    Tai no, eräs frendini käy VF:ssä lukemassa järjettömyyksiäni joten kai sinne pitää jotain sekavaa silloin tällöin kirjoitella. pidetään kansa tyytyväisenä.

Kaikki perus-päiväkirjat olen hävittänyt, poltin ja vein paperinkeräykseen kun joku vuosi sitten tulin vainoharhaiseksi ja kuvittelin päiväkirjojeni olevan julkista luettavaa tässä talossa. / luettiinhan noita ainakin pariin kertaan. ja, tieto lisää tuskaa.

LJ:ssä niinkin tylsä nicki kuin piikkikaktus. Kun tuleva toinen nimeni, Persoonallisuushäiriö, ei käynyt. pidän vain frendeillä-tyyppisenä ihan varalta. Jos joku vaivaantuu lisäilemään niin feel free.
    Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
    • Lähetetty: 15.04.2007 18:34
    Livejournalista minut löytää samalla nickillä ja lisäillä saa ken tahtoo. Kirjoittelen friends onlynä koska siinä saa itse säädellä sitä kuka päiväkirjaani lukee, vaikka en mie nyt mitään suuria paljastuksia siellä tee. Kirjoittelen just tätä "tänään tein sitä ja sitä" ja sitten silloin tällöin tulee kummia angstikohtauksia jolloin pitää taiteilla sinne ja sitten seuraavana päivänä hävetä mitä tuli kirjoitettua. Mutta, se on miun päiväkirja, samoja juttuja mie sinne kirjoittelen mitä joskus paperiversioonkin.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 21.04.2007 23:25
    Kirjoittelen nettipäiväkirjaan, tai blogiin, jonka nimi on Korinaa kuopasta. Juttua tulee naputeltua lähinnä nettiin liittyvistä asioista, mutta joskus myös henkilökohtaisesta elämästä.

(Muistattehan, että voitte linkittää omaan nettipäiväkirjaanne myös täällä foorumin profiilisivullanne? Profiiliin voi nimittäin lisätä oman Web-sivun osoitteen, joka voi tarkoittaa ihan perinteisiä kotisivuja, IRC-Gallerian sivua tai juuri nettipäiväkirjan osoitetta.)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit