Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

uusin levyostoksesi?

Kirjoittanut: Paula (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2008 00:28
Herra Ylppö & Ihmiset - Sata vuotta
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2008 19:34
Tuli äsken tilattua Bauhausin Go Away White, wooo.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 18:29
The Curen Wish-albumi.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 05.03.2008 23:09
Eilen tuli hankittua toi Bauhausin - Go Away White ja tänään Nick Cave and the Bad Seedsien - Dig, Lazarus, Dig! Huomenna lisää ehkäpä. Kivaa!
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2008 02:58
NIN vei rahat :/
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:03
Trollheims Grott - Bizarre Troll Technology, etsin itse asiassa Slaves Maskia. noo käyhän tämäkin, vaikken black metallia niin hirveesti fanita.
Maj Karman Kauniit Kuvat - Metallisydän, niiden paras levy ja se oli halpa
Stam1na - Kadonneet Kolme Sanaa, jouduin palauttamaan pitkä aikasessa lainassa (melkein 2 vuotta) olevan levyn kaverille. piti se sit ostaa, oli se nii hyvä.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:15
Sistersien Floodland tarttui mukaan kun vaeltelin keskustassa. Ajattelin että kun se kerran löytyi ja hintakin oli vain kymmenen eunukkia, niin pakko se on ostaa. The Sisters Of Mercy kun on nykyään yksi suosikkibändeistäni.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 06.03.2008 21:48

Lainaus: Jayne Dahmer

Sistersien Floodland tarttui mukaan kun vaeltelin keskustassa. Ajattelin että kun se kerran löytyi ja hintakin oli vain kymmenen eunukkia

Hyvä ostos! Pelkkää mahtavuutta alusta loppuun, muutenkin minulle varmaan henk. koht tärkein Sisters levy.
Jäänsärkijässähän se on kai vaan 8,5€ :P Njoo eipä paha kuitenkaan. Itse ostin tänään Iggy Popin Lust For lifen, kun ajattelin noi sen soololevyt ostaaa, ennenkuin rupean ostelemaan Lou Reedin ja Velvet Undergroundin plättyjä.
Kirjoittanut: Cursarion (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2008 09:23
Viime viikolla kun viimeksi jotain hommailin, tuli tällaista mukaan:

The 69 Eyes - Motor City Resurrection (uusintapainos, 8 bonusraitaa)
Burning Point - Burning Down the Enemy (erikoispainos, 3 bonusraitaa)
CMX - Talvikuningas
Embraze - The Last Embrace
Mozart - Requiem
Pain Confessor - Purgatory of the Second Sun
Paradise Lost - In Requiem
Pronssinen Pokaali - Leikin loppu (1995-2000)
Saattue - Jäähyvästi
Sarcofagus - Envoy of Death
Sentenced - North From Here ("Death Certificate" Limited edition slipcase, 2CD)
Sentenced - Down (remaster, erikoisbooklet, 1 bonusraita)
Sentenced - Frozen (remaster, erikoisbooklet, 4 bonusraitaa)
Swallow the Sun - Ghosts of Loss
Stratovarius - A Million Light Years Away
Stratovarius - Infinite (Limited edition -boxi, bonus-CD ja muuta)
To/Die/For - IV
Tshaikovski - 5. Sinfonia, opus 64, E-molli
Twilight Ophera (and the Order of the Sanguine Diadem) - Descension
Type O Negative - Dead Again (punainen Limited edition digi, bonus-DVD)
V2 - Jäätynyt Enkeli -soundtrack

Valintoihin päädyin... Type O Negative piti hommata kun noinkin erikoinen versio tuli vastaan, sen, Swallow the Sunin ja CMX:n ja nuo Sentenceditkin olin ajatellut hankkia jo pidemmän aikaa. Saattueen levy oli arvosteluun/haastatteluun perustuva heräteostos, enkä ole pettynyt. Samoin Stratot, oli hyvä tarjous käytetyille. To/Die/Forin neljättä levyä olen etsinyt pitkään ja nyt se sitten löytyi, naurettavan halvalla vielä (6 €). Nyt minulla on koko tuotanto... Sarcofagus piti ottaa matkaan kun yllätyin aika kovasti kun Top-tenissä oli, ja sekin pirun halvalla... Nuo loput taisi olla Sokoksesta kun kuulin että siellä olisi aika kivoja levyjä halvalla... Osan tunsin entuudestaan, osasta olen kuullut... Sanoisin että kaikki ovat sen pienen hintansa arvoisia.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.03.2008 16:24

Lainaus: HepZusi

Itse ostin tänään Iggy Popin Lust For lifen, kun ajattelin noi sen soololevyt ostaaa, ennenkuin rupean ostelemaan Lou Reedin ja Velvet Undergroundin plättyjä.

Sry off:
Iggyn soololevyissä huippuhyviä on mun mielestä vain muutama eka, niiden jälkeen taso on ollut laskemaan päin. Löytyy niiltä myöhemmiltäkin toki paljon hyvää mutta ei ne mitään sellaisia klassikoita ole kuin Stoogesin tuotanto ja vaikka Lust For Life ja The Idiot sooloista.

Jos ei Velvetiä vielä ole hankkinut niin sitten voi harkita tuon 5CD:n Peel Slowly And See -boksin hankkimista. Siinä on kaikki 4 VU:n studiolevyä, kirjanen ja paljon bonuksia joten siinä on lähes koko diskografia, tietysti livejä lukuunottamatta. Ihan pientä valittamista boksissa on mutta vähän kuitenkin. Hyvää siinä on ettei se maksa paljoa enempää kuin ne 4 levyä erikseen.

Loun sooloista kannattaa aloittaa Transformerista joka on ihan huippulevy. Vahvan alun jälkeen Lounkin levyjen taso heittelee ja aika erityylisiä juttuja siltä löytyy. En ole kuullut kuin pienen osan niistä varmaan 20:stä levystä mitä se on tehnyt. Hyvä kokoelma perehtyä Louhun on NYC Man 2CD versiona.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit