Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

uusin levyostoksesi?

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:13

Lainaus: Deadboy

NINin sijaan tuli joku Cat Stevensin levy... WTF!

Käsittämätöntä.No,itseasiassa minulla on yksi ystävä,joka Stevensistä pitää ja hänellä ja eräällä tutullaan on tapana ihmetellä kuinka harva miehestä tietää ja kuinka tämän pitäisi olla tutumpi massoille.Ei,hän ei ole levykaupassa töissä,mutta ehkä joku hänen kaltaisensa on -Stevensiä massoille,prkl!

Tuli kannettua päivällä kaupasta kotiin Nick Caven & Seedsin Dig,Lazarus,dig!!!Ale-laarista löytyi kuudella eurolla.Pitäisi siihen herran uusimpaan romaaniinkin tutustua jossain vaiheessa.
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:30
EMP:stä tarttui death metal bändipaidan mukaan Iron Saviorin levy, joka on siis saksalaista tulevaisuusvaikutteista power metallia . Eikä ollut pettymys!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:36
Pian Marilyn Manson Lest we forget Deluxe edition ( vai miksikä sitä kutsutaankaan) Kunhan se vaan tulisi jo
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.09.2009 20:40
Ostin arabialaista kansanmusiikkia...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.09.2009 11:57

Lainaus: Scarlet Widow

Ostin arabialaista kansanmusiikkia

Kuulostaa aika "pelottavalle"..
Kirjoittanut: Azop (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2009 17:57
Viime viikolla löysin Classix Nouveauxin Secret albumin vinyylinä paikallisesta divarista... Mainio levy.
  • Lähetetty: 28.09.2009 23:08
Viime yönä lähti tilaus seuraavista:
Malice Mizer:Bara no seidou (cd + dvd)
Fire + Ice:Birdking
The Mission:Children
Nosferatu:Lord of the flies
Tiger lillies:Brothel to the cemetery
And Also The Trees:Green is the sea
Tarot:Shining black (the best of 2-cd)

Hieman hirvittää tuo laskun yhteissumma kun viime aikoina en ole hankkinut noin kalliita levyjä,mutta tuskinpa kaikkia noista tulen saamaan,joten laskukin hieman pienenee.Joskus aiemminkin nimittäin olen yrittänyt tilata AATT:a ja Nosferatua samalta firmalta,eri levyjä tosin,joten saa nähdä miten nyt käy,onko tilanne parempi.

Sinänsä hassua,että Tarot lähti tilaukseen kun Suffer our pleasuresistakin pitäisi eroon päästä,mutta onhan tuo kokoelma ollut mielessä jo pitkään ja tarjous oli todella hyvä.Eiköhän siltä jotain muutakin kivaa löydy Wings of darknessin ja Iron starsin lisäksi
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2009 18:07
Kaikista uusin on itsevalitsema levy jonka hyvä ystäväni osti synttärilahjaksi. Lähdin sitten kaupasta täydentäen levykokoelmaani HIM:in And Love Said No levyllä.
Ihan itse ostamista uusin on ruoskan Radium, joka tosin ei ole goottimusaa mutta metallinkin ystävä kun olen niin kelpaa mainiosti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 14.10.2009 23:19
Parin viime viikon aikana on tullut kartutettua levyhyllyä seuraavilla:
The Doors:Waiting for the sun
Suruaika:Avointen hautojen päivä
Suspiria:Primitive attentions
The Merry Thoughts:Millennium done I
Bay Laurel:Under a clouded sky
Lipton Cockton in the shadows of sodoma -soundtrack
The Southern death cult:S/t
HIM:Venus doom
Varjo:Kuka korvaa poistetun sydämen?
Varjo:Paratiisissa

Epänormaalia minulle tämä viimeaikainen runsas levyjen hankinta.Mutta mikäpäs tässä.Näistäkin levyistä monista olen ollut aika täpinöissäni,esim. Suruajan levyllä on mieluisa yllätysvieras ja Doorsin levyn uudelleen miksaus sisältää varsin hyviä minulle entuudestaan tuntemattomia biisejä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:26
Velvet Acid Christ - The Art of Breaking Apart

Pitkäaikaisena VAC:in fanina olin aluksi hieman huolissani niiden kommenttien vuoksi, joita olin tästä levystä kuullut, mutta nyt, kuunneltuani tämän plätyn useampaan kertaan olen positiivisesti yllättänyt kuinka hyvältä Bryanin uusi materiaali kuulostaa.
Uudelta levyltä kappaleet Killing a Stranger, Silver ja Amnesia ylittivät odotukseni ja minua mietityttää jo nyt, miltä VAC:in seuraava levy tulee kuulostamaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit