Gootti.net

Miten Hyvä Huomio!!

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2007 15:17
Olipas pakko tänää nauraa tosissaa yhdelle galleriakommentille "Sä näytät ihan oikeelta hevarilta !" - Mikä oivallus valkoisia piikkikorkonahkasaappaita, farkkuminaria ja muotivaatteita pitävältä kuusitoistavuotiaalta naiselta! Voi näitä aikoja, voi tätä tyhmyyttä! Miten voi tällaista enää tällä maailman aikaudella tapahtua!! Niinku ihanko tosi näytän hevarilta? Näytän varmaanki siksi, koska olen oikea hevari?!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.04.2007 20:19
Hmm, entä jos hän tarkoittikin sen ihailevaksi kohteliaisuudeksi? "Vau, taidat olla oikea hevari!" En kyllä yhtään tiedä, mistä oli kyse, kunhan pohdin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.04.2007 20:45
Eiks tää kuuluis tuonne "huudellanko teille kadulla" tjs. ketjuun?
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.04.2007 23:04
sori frozeni, mut mä kilahtaisin täysin jos joku mua sanois hevariks *vilunväreitä*

samaa mieltä poisonin kanssa, sinne siis.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.04.2007 23:08
Olen kuunsillan kanssa samoilla aaltopituuksilla. Itsekkin ottaisin sen loukkauksena.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2007 00:54
Kyllä on terävää käyttäjää galleriassakin kun pitää itsestäänselvyydet julistaa tolla tavalla.

Mutta, miten näistä vastauksista sain sellaisen kuvan, että hevarit olis jotenkin huonompia tai hävettäviä ?
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.04.2007 08:58
noh, se on vähän sama asia jos huudettaisi hipiksi tai punkkariksi, emme kuulu niistä kumpaakaan ja hevarikin on oma tyylisuuntansa. valitettavan moni luulee metallin kuuluvan goottikulttuuriin ja hevareiden olevan sama asia kuin gootti. tämä ei ole totta.

on muutamia hevibändejä joista itse tykkään, mutta niin on tavallisia pop-bändejä ja kasariheviä olen vaahtosammuttimen kokoisesta kuunnellut, en silti halua itseäni kutsuttavan hevariksi.

jos täällä on sellaisia "kuunnellaan hevii ja tod se on goottimusaa ai mitä eiks ookkaan no oho oon silti gootti" he voivat perustaa oman forumin.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2007 09:55
Nimenomaan. Mustat/tummat vaateet = Hevari = Gootti. Ei näin.

Hipiksi nimittelyä en ole koskaan tajunnut ja siksi yleensä tokaisen takaisin "70 luku meni jo, päivitä kalenteri". Riippuen toki gootteuden suunnasta Punkkari voi olla aika lähellä.. Niistähän gootit pääasiallisesti polveutuvat. Itse tosin edustan vähemmän punkgothic tyylisuuntaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.04.2007 11:44
Tavallaan olen kyllä sitä mieltä, että joskus metallistit ja gootit on aika vaikeaa erottaa esim. kadulla tai festareilla, kun niin monet metallimusiikkia kuuntelevat henkilöt käyttävät goottityylisiä vaatteita. Siksi on joissain tapauksissa ymmärrettävää, että gootteja kutsutaan virheellisesti hevareiksi ja toisinpäin.

Kuitenkaan ei ole missään nimessä oikein rinnastaa gootteja ja hevareita toisiinsa, itsekin teen niissä selvän eron. Nykyisin kyllä osa gooteista ja metallisteista sekoittuu aika paljon toisiinsa, kun monet gootitkin kuuntelevat myös metallia ja viihtyvät hevareiden seurassa. En pidä itseäni hevarina, vaikka metallibändejä goottimusiikin ynnä muun lisäksi kuuntelenkin. Jos joku sanoo minua hevariksi, saatan ystävällisesti korjata väitteen. Hevareissa ei siis ole mitään vikaa, mutta kuten toiset jo sanoivatkin, ei ole mukavaa tulla leimatuksi joksikin sellaiseksi mitä ei ole.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2007 12:32
Tarkoitin tolla vietilläni siis sitä, että miten on kommentin heittäjä ollutkaan teräväpäinen, kun on hevaria mennyt sanomaan hevariksi??! Siis wikö tällaiset voisi jättää sanomatta? Luuleeko, etten tiedä sitä siis jo ennestäni, koska olen hevari? Ja minua ei mitenkään haittaa, että minua hevarina pidetään, sillä taidan muutenkin kaikinpuolin eniten sitä olla..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit