Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

19.5. Lost Paradise @ Hevimesta, HKI

Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Pearly
  • Lähetetty: 04.05.2007 15:51
Lost Paradise XV - The Kids Are on High Street

lost

Terveeseen uhmaikään ehtinyt Lost Paradise vetäytyy tämän myötä kesätauolle ja palaa takaisin virkistäytyneenä elokuun puolella. Vierailijoina kuullaan niin uutta kuin vanhaa vertakin - Helqion suorittaa ensiesiintymisensä soittolaitteiden takana, ja luvassa on ilmeisen mukava keitos tummempaa indierockkia ja gootimpaa osastoa. Ja karrinhan kaikki tietävätkin...

Ja niin, tämähän tosiaan sijoittuu päällekkäin Bone Boogien kanssa, mutta ihan hyvässä hengessä olemme, ei tässä ole tarkoitus mitään väkinäistä kilpailuasetelmaa alkaa vääntämään. Kummallakaan ei vain ollut mahdollisuutta vaihtaa päivää toisaalle, joten näillä on mentävä. Valinta on vapaa, tulkaa ihmeessä jompaankumpaan tai vaikka molempiin - Hevimestassahan jortsut jatkuvat vielä pitkään Factoryn ovien jo suljettua.

(ja alkoholistiystäväni, muistakaa myös että Hevimestassa on nykyään kaksi iloista tuntia, ensimmäinen 22 - 23 (euron juomat) ja toinen 01 - 02 (kahden euron isommat juomat)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 21:08
Onkos halukkaita Lostiin lähtijöitä, tää olisi ensi lauantaina?
Ninni ainakin on ilmoittautunut, itsekin olen lupaillut saapua
Kertokaa ootteko tulossa.
Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2007 15:10
Näin:

22:00 - 23:00 Pearly
23:00 - 23:40 Helquin
23:40 - 00:20 karri
00:20 - 01:10 Pearly
01:10 - 01:50 Helquin
01:50 - 02:30 karri
02:30 - 03:30 von Waldén

Nähdään lauantaina!
  • Lähetetty: 17.05.2007 16:01

Lainaus: poison

Onkos halukkaita Lostiin lähtijöitä, tää olisi ensi lauantaina?
Ninni ainakin on ilmoittautunut, itsekin olen lupaillut saapua
Kertokaa ootteko tulossa.

Tällaista ylihuomenna, tulkaahan kaikki mukaan
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2007 06:34
Ole taas tulossa, seuralaiset jälleen epävarmoja. Mutta Lostissa nähdään!
  • Lähetetty: 18.05.2007 11:41
Tämä olisi sitten 15:sta virallinen miitti !
Tähän mennessä ovat ilmoittautuneet:
-Ninni
-Poison
-Bjorkmus
Tulkaahan muutkin mukaan.
Kertokaa, haluatteko nähä asemalla vaik 21.30, vai tuletteko suoraan?
Tämä on sitten kevään viimeinen Losti, seuraava on vasta syksyllä, joten kannattaa tulla !!!!
  • Lähetetty: 18.05.2007 13:49

Lainaus: poison

Tämä olisi sitten 15:sta virallinen miitti !

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.05.2007 14:23
Samana iltana on muuten Bone Boogie Factoryssa, esiintymässä Angelica Kult.

http://i4.photobucket.com/albums/y110/sarux/bbflaikku2.jpgBone Boogie
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.05.2007 14:24
Niijjjooo, mä oon sitten tulossa pilaamaan iltanne typerillä viisasteluillani, kun muuten teillä saattais olla vaikka hauskaakin.
  • Lähetetty: 18.05.2007 14:55

Lainaus: Ximmo

Niijjjooo, mä oon sitten tulossa pilaamaan iltanne typerillä viisasteluillani, kun muuten teillä saattais olla vaikka hauskaakin.

No hyvä, siellä nähdään

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit