Gootti.net

Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.08.2007 14:38

Lainaus: Stuntgirl

Pakko tänne on taas kirjoittaa, olen huomannut, että Depeche Mode- nimisellä bändillä on ihania kappaleita... etenkin se Enjoy the Silece

olen tietysti mulkvisti, kun tällanen ärsyttää, mutta ilmaus: "depeche mode-niminen bändi.." saa veriarvot vääristymään. kaikki nyt tietää mikä depeche mode on. sehän on sentään.. the mighty mode!
Kirjoittanut: Kryo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2007 15:06
^ Minäkin olen tykästynyt tuohon Depeche Moden Enjoy the Silence -kappaleeseen. Se on raikunut kämpässä viikon päivät. Se on nätti kappale, mutta ihme kyllä en tykkää muusta tuon bändin tuotannosta sitten yhtään.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:50
Alizeen Moi...Lolita, t.A.T.u:n All The Things She Said ja Not Gonna Get Us, Katie Meluan Spider's Web ja ne muutamat Indican biisit taitaa olla sieltä hämärimmästä päästä... Tosin mikään noista ei kuulu mun lempibändeihin sitten muuten (ihan totta!)
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:56

Lainaus: Kryo

Minäkin olen tykästynyt tuohon Depeche Moden Enjoy the Silence

Se on ihana Ja jos radiosta tulee Lady Marmelade, mun on pakko laulaa mukana ja t.A.T.u:n biisit kans saa mut laulamaan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.10.2007 19:15

Lainaus: Kryo

^ Minäkin olen tykästynyt tuohon Depeche Moden Enjoy the Silence -kappaleeseen. Se on raikunut kämpässä viikon päivät. Se on nätti kappale, mutta ihme kyllä en tykkää muusta tuon bändin tuotannosta sitten yhtään.

Se on erittäin hyvä Depparien kappale, olen pitänyt siitä varmaan jostain 8-vuotiaasta asti. Mutta en kyllä tiedä miten Depeche Mode on hämärä musiikkielämys, eikö Depparit ole aika standardia goottikamaa?
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.10.2007 20:02

Lainaus: Heetteri

Mutta en kyllä tiedä miten Depeche Mode on hämärä musiikkielämys, eikö Depparit ole aika standardia goottikamaa?

Mä en tunne yhtään goottia, joka ei pitäisi Depeche Modesta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.10.2007 20:21
MUlla on paljonkin "hämäriä" musajuttuja, mutta yks on esim. vanha Pet Shop Boys
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 21:59

Lainaus: Lathring

Alizeen Moi...Lolita,

Oho joku muukin muistaa tuon taannoisen hittibiisin! Oli kyllä hyvä Mulla oli se kasetilla ja sitä aina kelasin ees taas En oo kyllä pitkää aikaa kuunnellu mutta herätti hyviä muistoja ku muistutit siitä
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:37

Lainaus: Heetteri

Mutta en kyllä tiedä miten Depeche Mode on hämärä musiikkielämys, eikö Depparit ole aika standardia goottikamaa?

Kuuluu omaan feivöritteihin myös, ei se nyt niin kovin hämärää liene :P

Hämärin musiikkielämys löytyy noin kolmen vuoden takaa Cradle of Filthin keikalta kun diggailin kyseisen bändin Nymphetamine-levyä. Jälkeen päin ajateltuna keikka ei ollut kummoinen ja äänentoistossakin ongelmia, mutta vaivuin kertakaikkisesti johonkin ihme transsiin ja olin kuin ekstaasissa koko keikan o_O Se jos jokin oli hämärää.
Kyllähän nuo CoF:in levyt tuolla hyllyssä yhä kiikkuvat, mutta nykyisin vähemmällä kulutuksella. Mutta täytyyhän jokaisella olla ollut oma CoF:fi-kautensa ;D

Juu, ja tykkään Dingosta. :P
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 21:44

Lainaus: Akhkharu

Mutta täytyyhän jokaisella olla ollut oma CoF:fi-kautensa ;D

Joo, minullakin oli sellainen. :´D Muun muassa Her Ghost in the Fog ja Nymphetamine olivat yhteen aikaan niin kova juttu minulle, että.

On CoF:lla edelleenkin ihan hyviä biisejä mielestäni, mutta harvemmin kuuntelen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit