Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2007 19:02
Happoradio ja Harhakuvitelma on sellasia mitä tykkään kuunnella. Harhakuvitelma on oikeastaan räppiä. Mutta pidän niistä sanoista ja kertosäkeistä. Happoradio on muutne vaan kiva.
Häntä on myös ihana bändi. Sillä on sellaisia aika rauhallisia biisejä yms.
Tässä on niiden yksi musiikkivideo jos joku jaksaa katsella.
http://youtube.com/watch?v=61ygK7GPXkU
Se on ihana ja koskettava tuo video. Jaksan tuijottaa sitä ikuisuuden ja joskus kun olen herkällä päällä saattaa silmät sumeta sen aikana
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 21.05.2007 19:02
Minä en menisi lokeroimaan cradlea mihinkään. (heidän tyylinsä (lue musiikkinsa) muuttuu alati.) Totta että blackina aloitti mutta nykyään on kaukana siitä...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:40

Lainaus: figurehead

Eli minun on pakko avautua, että pidän Rihannan ja Jay Z:n biisistä "Umbrella"...

Minä myös. Kun lauloin sitä koulussa, kaikki katto minnuu iha äimänkäkenä
Olen hyvä nolaamaan itteni!
Avaudun, pidän E-typestä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:51
Okei, pakko myötää, että pidän hirveästi Robbie Williamsin Angels-biisistä. Nätti kipale.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.05.2007 08:39

Lainaus: nocturnal_chimaira

aaa.. filth ei ole black-metallia ?. onpas koomista että noin sanoit koska sattuu olemaan tämä midian minun arkistossani ja sisällä lukeepi : ultimate combine of blackmetal mixed with dark sounds.

Ensimmäinen levy oli blackmetallia.. Että näin. Sen jälkeen se on vivahdellut dark-metallin tai extreme gothic metallin välimaastossa.
Ja ehkä ei aina kannata uskoa soitinohjelmaa noissa genreasioissa. Minunkin soittimeni luetteli Jhonny Cashin hard rockiksi...

Voithan sinä Filthiä näköjään fanittaa tietämättä siitä mitään
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2007 08:40
Ja siellä Midianin sisällä voi lukea vaikka mitä, Adrian ja Dani ovat molemmat naamat punaisena huutaneet epä-Bläkkismäisyyttään.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2007 21:44

Lainaus: Stuntgirl

Avaudun, pidän E-typestä.

Aa, ihanaa, joku tietää tuonkin bändin.. Aikoinani olin kovakin fani ja kaikki levyt on omistuksessa. Kyllähän esim. kappaleet Life, Camilla ja Angels Cryin' ovat aika kolahtavia.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2007 16:13
no siis.. lapinlahden linnut? hävettääkö? -no ei
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2007 18:24
Suurkulutin varsinkin viime kesänä Neljän Ruusun varhaisempaa tuotantoa. Ei siinä mitään, mutta kaveri sai sätkyn kuunnellessaan mp3-soitintani. Ensin monta kymmentä kappaletta melankolista valitusta tai mättöä ja sitten soi yhtäkkiä Neljän Ruusun "Juppihippipunkkari".
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2007 20:48
Mua alkaa melkein aina itkettää kun kuulen jamiroquain Little L-biisin.. Enkä edes tiedä miksi.. Se on ihan outoa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit