Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nyt avautumaan hämäristä musiikki "elämyksistä" !!

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.06.2007 21:47
Niin, jos ei muu auta. Kyl tää on kuitenki sellanen juttu joka on pakko kokea.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 22:15
Joo Tosin mitä luultavimmin, en tuu ikinä tekee niin
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2007 15:44
Queen, sitä tulee kuunneltua
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2007 22:34
Christina Aguilera - Candyman. Aivot narikkaan, ihquuu! Videolla on kyllä ihunia vaatteita ja biisin sanat ovat oikein hilpeät.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2007 19:11

Lainaus: darkAngel

mikäs paljastus tuokin oli olevinaan? tykkäänhän mäki poets of the fallista. vai eiks gootti sit sais tykätä muusta kun goottimusasta..?

Miks musta tossa haiskahtaa jokin überdorka tossa lauseessa? :rollingeyes:

No joo oon hiljaa. palataanpas asiaan.
Mitään paljastuksia ei taida mulla oikein olla, koska mitään tr00 k00tt1 musaa mä en kuuntele.
Indicasta tykkään mutta siitä olen niin ylpeä että en pistä paljastukseksi... Oliskohan sit pahin Poets Of The Fall tai PMMP? Ja Yö?
hyviä bändejä kaikki tyynni =^_____^=
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2007 19:41
Michael Jacksonia tulee kuunneltua
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.06.2007 19:05
Käytiin juuri Provinssirokissa joraamassa PMMP:n keikalla.
Hauskaa oli & yllättävän hyvän keikan onnistuivat vetämään.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 14.07.2007 15:17
Mike Oldfieldin Moonlight Shadow on mielestäni hyvä kappale, ja sitä kuuntelen nytkin Sanatkin on niiiin ihanat Koukussa tähän kapplaleeseen.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:05
Minekin pidän PMMPstä, tykkään erityisesti niistä kappaleiden sanoituksista, ne on jotenkin ... erilaisia.
No mitäs nyt voisi paljastaa, pöhpöh, kun ei täällä niin truita olla että vaan koottimusiikkia kuunneltaisiin, mutta minä ainakin olen pitänyt hirveästi Christina Aguileran musiikista. Etenkin tuon Stripped albumin biiseistä, ja sen ylpeä omistajakin olen. Beautyful(jjuu mä en koskaan osaa kirjoittaa sitä oikein)ja Fighter on ihan ykkössuosikkeja ja kun ne videot ovat niin kauniit myös.
Niin ja tottakai minä pidän Eminemistä, jolla on kunnia olla ainoa räppäri josta pidän.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:15
Ei tämä nyt varmaan niin järkky ole, mutta tykkään Good Charlotten - Keep our hands of my girl kappaleesta, se on jotenkin tosi kiva. Ja Gwen Stefanin 4 in the morning on hyvä...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit