Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kummitusjunat

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2007 16:59
Mitä mieltä olette huvipuistojen kummitusjunista? Entä missä suomalaisessa huvipuistossa on teistä paras/pelottavin kummitusjuna? Entä ulkomailla.

Itse pidän yleensä silmäni kiinni ja kiljun, vaikka minua ei pelota. Johtuukohan se minulla siitä, että se jotenkin kuuluu(?) kummitusjuniin.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2007 17:09
Lintsin ja särkäniemen kummitusjunat pistävät lähinnä haukottelemaan, jotenkin niin laimeita ne kaikki viritykset siellä. Tosin nyt lintsillä on kuulemma tehty jotain huomattavia parannuksia kummitusjunaan, että tiedä sitten olisiko nyt pelottavampi.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2007 17:31
Hmm, siitä onkin aikaa kun viimeksi olen huvipuistoissa ja kummitusjunissa ollut. Minä en niin noiden huvipuistojen ystävä ole. x) Mutta niin, aiheeseen. Siitä kun särkänniemen kummitusjunassa olen ollut, on niin kauan etten edes muista millainen se on, mutta lintsillä on tullut ravattua useammin. Siitä mitä se silloin oli, niin eihän se nyt kovin kummoinen ollut. Joskus pienenä minäkin olen kiljunut, "koska se kuuluu asiaan(?)" mutta ei sitä myöhemmin ole enää jaksanut. Viimekerrastani lintsillä taitaa olla kolmisen vuotta..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.05.2007 17:42
En edes muista, millainen kummitusjuna Särkänniemessä on, koska en ole siellä vuosiin käynyt. Lintsillä käyn joka kerta kummitusjunassa ihan perinteen vuoksi, koska se on hauska, muttei lainkaan pelottava.

Ulkomailla en ole kummitusjunissa käynyt, mutta minusta hyvinkin tuntuu että jossain muualla ne olisivat mahdollisesti paljon parempia.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2007 18:51
Inhoan huvipuistoja.
Kummitusjunissakaan en ole käynyt aikoihin..

Mainio kokemus on Ruotsin Grönä Lundista, jossa oli aivan mahtava kummitustalo. Siellä muistaakseni liikuttiin itse ja mekaanisten effektien lisäksi talossa haahuili maskeerattuja näyttelijöitä.
Se oli oikeasti aika pelottavaa!
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2007 18:55
Tulen aina hysteerisen paniikin valtaan kummitusjunissa. Ainut missä uskallan olla kirkumatta, hyppimättä, huutamatta ja itkemättä on särkänniemen kummitusjuna, koska ne teki siitä sellaisen lällyn..

Olisi ihana käydä siinä Tokion, 10 km pitkässä, käveltävässä kummitusjunassa. Sairaalateemainenkin.. Ja kun vertaa japanilaista kauhua esim. Jenkkikauhuun...Hui hitto!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.05.2007 21:19

Lainaus: Iiriva

Ulkomailla en ole kummitusjunissa käynyt, mutta minusta hyvinkin tuntuu että jossain muualla ne olisivat mahdollisesti paljon parempia.

Näin on. Itse olen käynyt nuorempana jossain päin Iso-Britanniaa olevan huvipuiston kummitusjunassa, ja se oikeasti oli aika loistava. Ensin oli sellainen osuus, jossa käveltiin itse ja sitten istuttiin varsinaiselle ajelulle. Se juna liikkui välillä vuoristojunan tavoin korkeammalle, eikä liukunut vain lattiatasossa kuten noissa Linnanmäen ja Särkänniemen kummitusjunissa. Sitten siinä oli oikeasti aika pelottavia juttuja (ainakin niin nuorelle kuin minä olin silloin) ja kaikki efektit ja lavasteet olivat hienosti tehtyjä.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2007 21:23
en oloe muualla huvipuistoissa edes käynykään kuin linnanmäellä ja tykkimäellä ja niissä ei ole mitään.. Haluaisin korkeampia vuoritsoratoja ja kaikkea, mutta asiaan: aina kun on paikalla on niin kummitusjunassa täytyy periaatteen vuoksi käydä. Mutta haukottelemaan se pistää...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.05.2007 12:01
Lintsin kummitusjunassa on ainakin uutuutena FogScreen. Suomalainen keksintö, ohueen "sumuverhoon" heijastetaan kuva. Ilmeisesti vaunujono menee sen läpi. Sain postissa kutsun tutustumaan pressitilaisuuden muodossa uuteen kummitusjunaan, mutta enpä jaksanut mennä. (Päivittäin tulee kutsuja erilaisille pressi-illallisille/lounaille jne, mutta noin kerran vuodessa tulee mentyä.)
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2007 12:35
DisneyLandin kummitusjuna oli ehkä hauskin, mutta kyllä tuo Linnanmäen kummitusjuna on vaan niin klassikko

Lainaus: Ximmo

mutta enpä jaksanut mennä. (Päivittäin tulee kutsuja erilaisille pressi-illallisille/lounaille jne, mutta noin kerran vuodessa tulee mentyä.)

Vain vaatimattomuutesi ylittää kauneutesi. Meitä kaikkia kiinnostaa.

Off-topic, anteeksi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit