Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

me mässäilijät...

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:42

Lainaus: Aditu

tuore ananas

ah, niin hyvää, mutta tämä opiskelija avasi juuri purkin säilöttyä... ._. haarukalla menee.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:52
Mä mässäilen melkeen mitä vaan ni voisin tähän listata joitain mitä en mässäile:
suklaa (paitsi valkonen)
useimmat sipsit
salmiakki
ööh en jaksa miettii enempää
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:59

Lainaus: Aditu

sääli vain, että kaikki eksoottisemmat ovat myös eksoottisen hintaisia :/

no niinpä. elämä on virallisesti epäreilua.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Obscure
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:28
Tuoreet hedelmät ovat kaikkein parhaita, mieluiten vähän erikoisempi kama kuin perinteiset appelsiinit, omenat ja banaanit. Juustoa tulee syötyä myös sellaisenaan tai voileipäkeksien päällä. Pähkinät ovat myös oikein hyviä, varsinaisista naksuista oikeastaan maissilastut menevät parhaiten alas, dipin kanssa tottakai.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:29
Aargh, kohta lähden kauppaan ostamaan kasan herkkuja vkonlopun iloksi! Näitä viestejä lukiessa tulee tajuton himo... O________O sitä paitsi enköhän minä nyt tämän kerran ansaitse, koulu loppuu ja sillee...
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pic
  • Lähetetty: 01.06.2007 20:18
Rakastan kaikkea makeaa. Oikeesti, minut saadakseen miehen tarttis vaan kieriskellä vähä tomusokerissa. XD

Niin ja olen koukahtanut niihin nachomaustettuihin juustopalloihin! Nam.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 20:36

Lainaus: Pic

Niin ja olen koukahtanut niihin nachomaustettuihin juustopalloihin! Nam.

Joo, ne on tosi hyviä
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 21:52
Minulla herkkuja riittää

Suklaa on ihan ykkönen se on aina hyvää melkeen missä muodossa tahansa.

Leivoksista myös ihania ovat kaikki missä on suklaata...
Ja täytekakku, aika monet perunalastut ja suklaa jäätelö ja minttujäätelö (ja hätätapauksessa kaikki muukin vaniljaa lukuunottamatta) sekä salmiakkikarkit.

Itse leivon useinkin kaikkea hyvää, ihan kanelipullia ja muita perusjuttuja ja kakkuja.
Ja Donitsit.... niitä ei sais olla olemassa...

Oikeasta ruuasta herkuttelen kasvispitsalla ja kasvis tai lohihampurilaisella

*foorumin virallinen syöppö*
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2007 22:43

Lainaus: Kuutar

Ja Donitsit.... niitä ei sais olla olemassa...

Ei niin. Liian hyviä. :P
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 01.06.2007 22:56

Lainaus: Pic

Rakastan kaikkea makeaa. Oikeesti, minut saadakseen miehen tarttis vaan kieriskellä vähä tomusokerissa.

Sama juttu Nyt tosin olen karkkilakossa, eli ei ihanaa vadelmakarpalosuklaata minulle, saan herkutella vain jäätelöllä. Salmiakkkiin kyllästyin aikoja sitten ja hedelmäkarkeista en ole koskaan tykännytkään, mutta tuore laku on toinen karkki suklaan lisäksi mitä rakastan varsinkin jos ne yhdistää, vuorotellen Pandan lakua ja Fazerin sinistä, ah..

Edit: Jogurttirusinat on kans hyviä, ja toffeepullat. Olen sokerihiiri, myönnetään. Tuskin se karkkilakko on kauheasti sokeripitoisuuttani alentanut.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit