Gootti.net

me mässäilijät...

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 11:41
Olen itse nyt innostunut tekemään marinoituja valkosipulinkysiä ja valkosipulikurkkuja. Joten niitä on sitten tullut syötyä tiuhaan ja tukittua kaikkialle ruoan kanssa..
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 17:04
Keitettyä kukkakaalia ja voita, nam
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.08.2008 12:32
Hapankorppua tahi ruisleipää jonka päälle ohut kerros voita, punasipulia, fetajuustoa, kapriksia ja tavan juustoa. *slurps*
Mustikkajogurttia ja wokkeja menee myös hirmumäärät.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.08.2008 12:53
Miksi ihmeessä tekee mieli Maraboun suklaata. Mielestäni se on kauhean makeaa ja muutenkin aina olen tykännyt Fazerista eniten. Nyt kuitenkin kauheesti haluan Marabouta...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.08.2008 15:44

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Miksi ihmeessä tekee mieli Maraboun suklaata.

mmmm... Maraboun Daim suklaalevy. Ah, se on aika laiton.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2008 17:34
Olen jopa sairaalloisen innostunut tekemään itse vaniljakiisseliä. Vähän maitoa, sokeria, pari keltuaista ja Maizenaa sekaisin ja kiehumaan niin hyvää tulee. :P Slurps. Ei onneksi pala pohjaan edes kuin joka toisella kerralla.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.08.2008 22:21
Cookies >:3
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.08.2008 22:38
Jotain ihanaa sipsua, mitä tää nyt on jotain paprikan makusta. Ylihyvää. Voi ihan hyvällä omallatunnolla vissiin natustaa kaikkea naamaansa kun kuitenkin nuokin kalorit tulee poltettua koulussa Opettajat oikein antoi luvan mässäilyyn. O.o
Kirjoittanut: pikkupeikko (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.08.2008 17:19

Lainaus: Funereal Soul

Miksi ihmeessä tekee mieli Maraboun suklaata. Mielestäni se on kauhean makeaa ja muutenkin aina olen tykännyt Fazerista eniten. Nyt kuitenkin kauheesti haluan Marabouta...

oi että,aivan parasta
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2008 17:55
Paprika tuc keksejä ja ihan tavallisii suolakeksejä.. Päälle siivu pippurijuustoo tai jotain muuta hienoa juustoa... Ja juomaksi halpaa punaviiniä. Ja viinirypäleitä .. hmm

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit