Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.05.2008 15:59
Iiriva, ja tulet vielä tänne paljastamaan! Hehehe. Sinuna olisin hyvin hiljaa tästä asiasta ja pyrkinyt saamaan kanipukuun liittyvät traumat unohtumaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.05.2008 17:40

Lainaus: kuopassa

Iiriva, ja tulet vielä tänne paljastamaan! Hehehe. Sinuna olisin hyvin hiljaa tästä asiasta ja pyrkinyt saamaan kanipukuun liittyvät traumat unohtumaan

Pöh pöh, mitäs tässä Itselleen pitää osata nauraa ja jos eivät jotkut ole sitä vielä huomanneet, en turhia välitä jos minulle nauretaan. Teineillä oli tietysti omaa kivaansa, mutta lapsien puolestahan minä siellä olin, ja he olivat erittäin ihastuneita.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2008 18:28
Jeeh, jeeh! tässäkii jo 69 sivua ... joo tärkeetä xD
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2008 20:50
OMG! Olen Mahtigootti
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.05.2008 20:53

Lainaus: Iiriva

Pöh pöh, mitäs tässä Itselleen pitää osata nauraa

Itse ironia on hieno taito
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.05.2008 22:40
nyt aamutähdellä on hyvä fiilis
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.05.2008 23:35

Lainaus: kuopassa

*wink* ja *tuplawink* Jos siivoaminen on Sinulle sitä mitä sen väität olevan, tule toki täällä Porvoon lukaalissani piipahtamaan niin pääset näissä merkeissä ihan seitsemänteen taivaaseen.

Olen jo henkisesti siellä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.05.2008 00:19
nyt on pakko. ei voi enää pidätellä... MIÄ RAKASTAN TEITÄ JELLONAT!!!!! (ja erityinen lentosuukko kavereineen menee Nicklas Bäckströmille, nollapelin pelanneelle maalivahdille. rakastan sua! )
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.05.2008 00:38
Suomi siis voitti?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.05.2008 00:44
KYLLÄ. kaikesta päätellen.
(pyydän anteeksi... lätkäfani vaikka henki menis)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit