Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä stargazer:in meikkejä suomesta? tietääkö kukaan netti sivuja?

Kirjoittanut: Corpse bride (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 26.06.2007 12:32
    Etsin siis stargazerin meikkejä, mutta en löydä muita kuin niiden omat sivut enkä sieltä pysty tilaamaan joten tietääkö joku mistä löytyisi suomessa ja onko netti sivuja?
    Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
    • Lähetetty: 26.06.2007 14:39
    Morticiasta löytyy luomivärejä, huulipunia ja puuteria. Netissä en tiedä kuin Nana Starin, eikä sielläkään näytä olevan kuin muutama tuote.
    Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
    • Lähetetty: 27.06.2007 21:29
    Tampereen koskikeskuksen MicMacissa on myynnissä Stargazerin kynsilakkoja, hiusvärejä, hiusgeeliä, meikkivoidetta ja puuteria, huulipunaa, luomiväriä... vaikka mitä, mutta kerralla pieni valikoima
    Kirjoittanut: nefertarix (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • • Muokkasi: nefertarix
    • Lähetetty: 02.07.2007 13:38
    Täältä löytyy Stargazer tuotteita:

http://www.dreamhair.fi
    Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 04.07.2007 18:46
    www.honesty.fi en kyllä ymmärrä miks kukaan niit haluis käyttää, ite pistin bileisiin vihreetä uvluomaria ja sellasta maalia, levis n puolessa tunnissa kakaksi, eli en ainakaan reivaajille suosittele
    Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
    • Lähetetty: 04.07.2007 18:52
    Mulla oli sinistä uv-luomiväriä reiveissä ja ne oli vielä aamulla, kun heräsin olkkarin sohvalta ni naamalla eikä ollu ees kulunu (kovin)pahasti. Maalia en oo kokeillukkaan.

Lisäks viime vuonna, kun oli menossa reivaa ni pistin sitä luomiin mut lopuks päätinki ottaa meikinpoistoaineella pois ne ennenku lähin. Reiveissä kun UV-valo osui naamalle niin sinisenä ne paikat hehku silti. Eli mul on kai sit aika jytyä kamaa ne
    • Lähetetty: 04.07.2007 18:53
    no mä oon sit kai joku mutantti oon kyl muutenki kuulu aika huonoo palautetta sg:n tuotteista. ne huulipunat on aika hyvii, ei lähe niin helposti
    Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
    • Lähetetty: 08.07.2007 16:34
    Näistä StarGazereista voisin sen verran vielä kommentoida, että olen ostanut kyseistä merkkiä valkoisen ja mustan luomivärin, meikkivoiteen ja violetin "hiusgeelin". Luomivärit ovat hyviä, samoin meikkivoide jos sen toiseen meikkivoiteeseen sekoittaa (ja ilmankin ihan ok) mutta hiusgeeliä en suosittele. Näyttää ihan vappuväriltä mutta haisee paremmalta...
    Kirjoittanut: Corpse bride (Jäsen)
    • Lähetetty: 09.07.2007 20:19
    kiitos tiedosta itse aatellut vain niitä luomivärejä ja niitä ns. kasvomaaleja tai mitä nyt ovatkaan
    • Lähetetty: 30.09.2007 19:56
    huulipunat kyl toimii, sen voin sanoo. täyty kyl pari kertaa klubilla laittaa uusiks mut mitä pienistä. luomivärit ei kyl edelleenkään musta toimi, varsinkaan kun vähän roikkuvat silmäluomet omistan. menee heti suttuun

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit